Liekin "Ämmä-Bemari" eli BMW 518i E34 90´
Pistin YV:tä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Vastattu.eseestie kirjoitti:Pistin YV:tä.
Paljos Vensku_ nuilla seitentoistasilla on hintaa? Renkaat lienee ihan hiihtoliiton hyväksymää Silestone-merkkiä?
Joo kesällä Bimmerpartyssä suttaamaan aina yks rengas kerrallaan... En taida kehata.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
No en tiiä. Yks myi uusia 399, mut eihä noista niin paljoa tarvi maksaa.
Euromasterit noi on eikä silestonet
No "eturenkaissa" on ehkä jotain 2mm tai vähä päälle pintaa, takana on kyllä se 1,6mm pintaa mut sisäreunasta kudokset poikki. (hurjan läntällä ollu kumit vissii?)
Hitto ku en oikein tiiä minkälaiset noi ois ton kolmeysin alla... Pitäis kokeilla et tietäis käykö ne ees alla ja onko hyvännäköset omaan silmään ton alla...
Pientä lakkavaurioo on noissa reunoissa, niinku kuvasta taitaa näkyäkin vähän.
Mut jos aatellaa, niin oisko jonku verran alle 200e ok hinta?
Ku tekis mieli oikein kunnon lippivanteita, mut ei ihan hirveetä tarjontaa oo inhimilises hintaluokassa...
Pitäis itekin kyl kesällä suunnata kalajoella vissii...
Euromasterit noi on eikä silestonet
No "eturenkaissa" on ehkä jotain 2mm tai vähä päälle pintaa, takana on kyllä se 1,6mm pintaa mut sisäreunasta kudokset poikki. (hurjan läntällä ollu kumit vissii?)
Hitto ku en oikein tiiä minkälaiset noi ois ton kolmeysin alla... Pitäis kokeilla et tietäis käykö ne ees alla ja onko hyvännäköset omaan silmään ton alla...
Pientä lakkavaurioo on noissa reunoissa, niinku kuvasta taitaa näkyäkin vähän.
Mut jos aatellaa, niin oisko jonku verran alle 200e ok hinta?
Ku tekis mieli oikein kunnon lippivanteita, mut ei ihan hirveetä tarjontaa oo inhimilises hintaluokassa...
Pitäis itekin kyl kesällä suunnata kalajoella vissii...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Pitää laittaa korvan taakse nuo vanteet. Lippivanteita hiukoisin itekkin mutta maksavat perkuleet niin paljon. Oon miettiny että jos nuille nyt allaoleville vanteille vääntäis jotku kesärenkaan tapaiset. Joutais kyllä nyppiä nuista nastarenkaista vaikka nastat pois. Kiillottais kehät kunnolla ja keskiöt mustiksi. Tai kullan värisiksi. Tai joku levoton shokkiväri...Vensku_ kirjoitti:No en tiiä. Yks myi uusia 399, mut eihä noista niin paljoa tarvi maksaa.
Euromasterit noi on eikä silestonet
No "eturenkaissa" on ehkä jotain 2mm tai vähä päälle pintaa, takana on kyllä se 1,6mm pintaa mut sisäreunasta kudokset poikki. (hurjan läntällä ollu kumit vissii?)
Hitto ku en oikein tiiä minkälaiset noi ois ton kolmeysin alla... Pitäis kokeilla et tietäis käykö ne ees alla ja onko hyvännäköset omaan silmään ton alla...
Pientä lakkavaurioo on noissa reunoissa, niinku kuvasta taitaa näkyäkin vähän.
Mut jos aatellaa, niin oisko jonku verran alle 200e ok hinta?
Ku tekis mieli oikein kunnon lippivanteita, mut ei ihan hirveetä tarjontaa oo inhimilises hintaluokassa...
Pitäis itekin kyl kesällä suunnata kalajoella vissii...
Jos tuo Bemmu on mulla vielä kesällä niin tarkotus olis käyvä ainakin päiväseltään kahteleen vaikka kuminpoltot ja kiihyttelyitä siellä Kalajoella. Omalla ei tarvi osallistua kumpaankaan...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Täytyy toivoo että ois jotkut ratapäivät tässä kouvolan lähettyvil heti keväällä, et sais noille kumeille annettuu viimisen tuomion. Dieselillä voi olla kyl vähä jännää yrittää, kuitenkin turboviivettä on jne.. (jos ihan driftaa meinas )
Kiva vaan ku on 2 kierrosta kesärenkaita tohon, ja 2 ja 2 eri sarjoissa sellasia, jotka ei oo ihan suoraan sakoilla...
Suunnittelin et ois noi orkkis 16" pistäny talvivanteiks ja nää aezit kesäpyöriks tai toisinpäin Kivasti vaan maksaa tietysti tällänen pikku operaatio, ostaa kaks kierrosta renkaita... Ja ku ei mitää halppisrenkaita viittis ostaa, niil tappaa ittesä.
Kiva vaan ku on 2 kierrosta kesärenkaita tohon, ja 2 ja 2 eri sarjoissa sellasia, jotka ei oo ihan suoraan sakoilla...
Suunnittelin et ois noi orkkis 16" pistäny talvivanteiks ja nää aezit kesäpyöriks tai toisinpäin Kivasti vaan maksaa tietysti tällänen pikku operaatio, ostaa kaks kierrosta renkaita... Ja ku ei mitää halppisrenkaita viittis ostaa, niil tappaa ittesä.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Noniin se olis sitten Bemmussa leima 3/12 loppuun asti. Jo heti kolmannella yrityksellä heltisi leima. Auton ulkonäkö muuttui tännään sitten pikkusen vaisumpaan suuntaan sillä mölinäpönttö sai lähtöpassit ja nyt paikallaan orkkis putki. Tuli vuokraisännältä aamulla palautetta auton melusta niin piti sitten tehdä näin. Muuten sovussa asuttu niin en viitti meluavalla autolla ärsyttää. Oikiastaan mukavampi nyt ajaa. Ja mikäs se on ajellessa just leimatulla autolla.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Meinasin just tossa et mitähän toi dieseli tekis jos siihen tekis ison röörin, alkaiskohan vihellys kuuluu läpi...
Ainakin pitäis herkemmin turbo lähtä mukaa, ihan niinku nyt ei lähtis...
Noo, tietysti ku lueskelin tota uusinta Gti:tä, siin oli sama värkki ja 280 hummaa, 610nm... Saatto pikkasen nostaa himoa ottaa vähä voimaa irti.
Ainakin pitäis herkemmin turbo lähtä mukaa, ihan niinku nyt ei lähtis...
Noo, tietysti ku lueskelin tota uusinta Gti:tä, siin oli sama värkki ja 280 hummaa, 610nm... Saatto pikkasen nostaa himoa ottaa vähä voimaa irti.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Ittiäkin ärsyttää melko voimakkaasti, kun aamulla käynnistyy tuossa ikkunan alla semmone pakoputkiviritetty Mazdsrzrtsda. Ja sitä pittää vielä polokia jonku aikaa siinä pihassa kun on niin "komiat" äänet. Nukuppa siinä sittenLiekki kirjoitti:Noniin se olis sitten Bemmussa leima 3/12 loppuun asti. Jo heti kolmannella yrityksellä heltisi leima. Auton ulkonäkö muuttui tännään sitten pikkusen vaisumpaan suuntaan sillä mölinäpönttö sai lähtöpassit ja nyt paikallaan orkkis putki. Tuli vuokraisännältä aamulla palautetta auton melusta niin piti sitten tehdä näin. Muuten sovussa asuttu niin en viitti meluavalla autolla ärsyttää. Oikiastaan mukavampi nyt ajaa. Ja mikäs se on ajellessa just leimatulla autolla.
Eli hyvä päätös.
Nakkaat niillä VAIMENTIMILLA vaikka vesilintua ja laitat isompaa ränniä tilalle, voihan sinne loppuun sitten laittaa vapaammin virtaavan pöntön.Vensku_ kirjoitti:Meinasin just tossa et mitähän toi dieseli tekis jos siihen tekis ison röörin, alkaiskohan vihellys kuuluu läpi...
Ainakin pitäis herkemmin turbo lähtä mukaa, ihan niinku nyt ei lähtis...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kuunteleha jorkki ku eseestie puhuu asiaa...
-> putkisko kesällä rakennukseen. Ja sit ihmetellää mihin se matkustusmukavuus hävis? Täytyy kyl miettiä.
kuuluko se mun mazdan pörinä sinne ouluun asti...
-> putkisko kesällä rakennukseen. Ja sit ihmetellää mihin se matkustusmukavuus hävis? Täytyy kyl miettiä.
kuuluko se mun mazdan pörinä sinne ouluun asti...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Joo kyllä se varmasti vaikuttais ja yks mikä vaikuttaa takuulla on vapaavirtausilmansuodatin. kaverilla oli 525TDS Bemmu niin alkoi älytön vihellys ja puhina ku vaihtoi suodattimen. Härskin kuuloinen kampe oli. Putki oli vakio mutta ei paljoa kyllä haitannu.Vensku_ kirjoitti:Meinasin just tossa et mitähän toi dieseli tekis jos siihen tekis ison röörin, alkaiskohan vihellys kuuluu läpi...
Ainakin pitäis herkemmin turbo lähtä mukaa, ihan niinku nyt ei lähtis...
Noo, tietysti ku lueskelin tota uusinta Gti:tä, siin oli sama värkki ja 280 hummaa, 610nm... Saatto pikkasen nostaa himoa ottaa vähä voimaa irti.
Ei siitä liian äänekästä kannata tehä. Kyllästyy vaan sitten siihen ainaiseen mölinään. Ei muutaku Bimmerpartyihin mennessä tiisselin äänet kohilleen.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Joo kyllä tuo on mukavampi nyt. Ei tommosen mopon tarvi mölistä yhtään. Ja ei tosiaan viitti jollain auton metelillä pilata hyviä naapurisopuja. Kesällä sitten metelöin Jammulla jossa on suorat rosteriputket...-jorkki- kirjoitti:Ittiäkin ärsyttää melko voimakkaasti, kun aamulla käynnistyy tuossa ikkunan alla semmone pakoputkiviritetty Mazdsrzrtsda. Ja sitä pittää vielä polokia jonku aikaa siinä pihassa kun on niin "komiat" äänet. Nukuppa siinä sittenLiekki kirjoitti:Noniin se olis sitten Bemmussa leima 3/12 loppuun asti. Jo heti kolmannella yrityksellä heltisi leima. Auton ulkonäkö muuttui tännään sitten pikkusen vaisumpaan suuntaan sillä mölinäpönttö sai lähtöpassit ja nyt paikallaan orkkis putki. Tuli vuokraisännältä aamulla palautetta auton melusta niin piti sitten tehdä näin. Muuten sovussa asuttu niin en viitti meluavalla autolla ärsyttää. Oikiastaan mukavampi nyt ajaa. Ja mikäs se on ajellessa just leimatulla autolla.
Eli hyvä päätös.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
No ei välttämättä ole sama asia. Siis kun on autoja joissa on remmit, mutta ei remmiongelmaa kuten 518 i -koneessa. On olemassa siis hyviä jakopäänhihnasysteemejä, joissa ei ole remmiongelmaa.Vensku_ kirjoitti:Niinno eiks oo vähä sama asia?kardaani kirjoitti:Eikö IS:sissä ole ketju sentään...Nii, ja muistaakseni noissa iS:sä ei oo tota remmiongelmaa? (Ees tossa M42. Mut onha se jo "eri kone"...)
Mulla oottais uus Framin ilmasuodatin, mut toi on niin erikoisesti kasattu mokoma laite etten oo sitä vielä löytäny missä mokoma suodatin on, kuulema jossain kannen vieressä tms... Vv-suodin tuo kyl ei oo... Hmmm...
No, näillä keleillä tuntuis kivalta kun sais auton ees puhtaaks...
Ja ennen putkiremonttia pitäis ostaa uudet iskarit ja jouset, yks tarjous on mulla nyt 650e satsi... Tuntuu TOSI edukkaalta tohon autoon, mut silti pahalta. (tottunu sprintterin ja japsien osien hintatasoon..)
Mua himottais tällänen kokoonpano (takapuskuri (M:n), putkenpäät, vanteet...) kliks
Hmmm, toi takalippa ois hieno, ja vanteisiin, taakke etenkin, lippiä enempi...
Toisenkautta isolla jossilla, jos ton maalais taivaansiniseks? Niinku hyvä ystäväni edu laulaa... Mun mielestä ois hieno väri.
Nyt just vasta tajusin et toi on suomalainen bemu tuossa kuvassaki...
Mutta remmiongelma on täysin poistunu ku ei oo koko kuminauhaa. Tossa mun edellisessä viestissä oli sitte se pilke silmäkulmassa, niinku mulla aina tuppaa olee, Isälläniki oli joskus, sitte tulin minä
No, näillä keleillä tuntuis kivalta kun sais auton ees puhtaaks...
Ja ennen putkiremonttia pitäis ostaa uudet iskarit ja jouset, yks tarjous on mulla nyt 650e satsi... Tuntuu TOSI edukkaalta tohon autoon, mut silti pahalta. (tottunu sprintterin ja japsien osien hintatasoon..)
Mua himottais tällänen kokoonpano (takapuskuri (M:n), putkenpäät, vanteet...) kliks
Hmmm, toi takalippa ois hieno, ja vanteisiin, taakke etenkin, lippiä enempi...
Toisenkautta isolla jossilla, jos ton maalais taivaansiniseks? Niinku hyvä ystäväni edu laulaa... Mun mielestä ois hieno väri.
Nyt just vasta tajusin et toi on suomalainen bemu tuossa kuvassaki...
Tai kuten B5 moottori (ei bmw:n tekele ).kardaani kirjoitti:No ei välttämättä ole sama asia. Siis kun on autoja joissa on remmit, mutta ei remmiongelmaa kuten 518 i -koneessa. On olemassa siis hyviä jakopäänhihnasysteemejä, joissa ei ole remmiongelmaa.
Mutta remmiongelma on täysin poistunu ku ei oo koko kuminauhaa. Tossa mun edellisessä viestissä oli sitte se pilke silmäkulmassa, niinku mulla aina tuppaa olee, Isälläniki oli joskus, sitte tulin minä
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Bemarlla taitaa olla tasan kolme konetta missä nokka-akselia pyörittää remmi elikkä M20, M21, ja M40. Nämä on vanhat pikkukutoset, vanha 2,4 diesel ja sitten tämä 316, 318, 518 neloskone. Eipä noitten remmien kans mitään ongelmaa oo kun remmin vaihtaa oikein ja käyttää tuota lyhennettyä 40tkm:n vaihtoväliä. Tämä koskee siis tuota M40 moottoria, kutoskoneitten remminvaihtoväliä en muista .
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Hö. Ooppeleiden hihnaongelmista on itketty kaikissa medioissa kun kestää niin vähän ja ihan 60 tkm välein joutuu vaihtamaan (mikä sinällään ei ole Opeliksiin temppu eikä mikään). Ihan kamala paksa, mistä semmoisia oikein tulee.
Niin sillä minä vaan, että miksei samaa itkua ole Bemareista kuulunut?
Oli mulle ihan ensimmäinen kerta kun kuulen, että pitää vaihtaa 40 tkm välein ja sittenkin jännittää.
On ne kuminauhavälitykset vaan eto vehkeitä
Niin sillä minä vaan, että miksei samaa itkua ole Bemareista kuulunut?
Oli mulle ihan ensimmäinen kerta kun kuulen, että pitää vaihtaa 40 tkm välein ja sittenkin jännittää.
On ne kuminauhavälitykset vaan eto vehkeitä
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Ihanko yksinään tämän viestin takia piti rekisteröityy?bemmie kirjoitti:No ei ole.Vensku_ kirjoitti:Niinno eiks oo vähä sama asia?kardaani kirjoitti: Eikö IS:sissä ole ketju sentään...
On kyllä jäykkää sakkia, kun tosta saa haloon aikaseks, vaikka siellä on hymiö perässä...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Joo aika hyvin keskittyny tämä topikki tohon remmiin ja sen kestävyyteen tai kestämättömyyteen... Noh eipä siinä, tuleepahan upattua sitten tämäkin siinä samalla ku tulee uutta kommenttia...
Perkules kun hiukois kovasti tästä linkistä löytyvät käännetyt peltivanteet.
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1086151
Pitäs vaan jostain kehittää rahaa. Olis tossa kyllä joutilaana yhet 15 tuumaiset kesäalut huonoilla renkailla ja sitten olis sarja 15 tuumaisia kitkarenkaita. Kun vaan jaksais laittaa johonki myyntiin...
Perkules kun hiukois kovasti tästä linkistä löytyvät käännetyt peltivanteet.
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1086151
Pitäs vaan jostain kehittää rahaa. Olis tossa kyllä joutilaana yhet 15 tuumaiset kesäalut huonoilla renkailla ja sitten olis sarja 15 tuumaisia kitkarenkaita. Kun vaan jaksais laittaa johonki myyntiin...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Kyllä tänne on rekisteröidytty ihan vaan oppiakseen jotain mersuistakinVensku_ kirjoitti:Ihanko yksinään tämän viestin takia piti rekisteröityy?bemmie kirjoitti:No ei ole.Vensku_ kirjoitti: Niinno eiks oo vähä sama asia?
On kyllä jäykkää sakkia, kun tosta saa haloon aikaseks, vaikka siellä on hymiö perässä...
M40:ssä on tosiaan tuo 40tkm vaihtoväli ja sitä kannattaa noudattaa. iS:sän (m42) ketju kestää sen 200tkm ainakin, sitte saattaa siinä kieppeillä alkaa vähän "rallattaa", mutta se ei silti toimi, niinkuin remmi, joka voi tehdä täydellisen tuhon konehuoneessa jos pääsee katkeamaan.
Ihan asiallinen peli sulla kumminki
Juuh, tuo M40tkm on tiedossa ollut pitkään, btcf:llä tullu kuitenkin kohta öö, 7 vuotta häiriköityä?
Sitähän tässä ajoin takaa, että kun on ketju, ei oo remmiongelmaa = "sama asia". Siitä vaan saatii HIRVEE haloo...
Kiitti, kyllä mä alan kohta takinkääntäjäksi, kokoajan kolinat, tutinat, vimplaamiset sun muut lisääntyy tuossa omassa nokilekassa, pitääkö tässä leiriä vaihtaa...? (tai sit olla jännittäjä ja pysyy japseissa? )
Liekki, arvaa vaan kuinka himottais levitetyt pellit, sais kunnon huulen, niinku noissakin näyttää takavanteissa olevan.
Kaverin vaniin kuitenkin taidettiin laittaa 3" huulta lisää, ne on aika hurjan näköset...
Sitähän tässä ajoin takaa, että kun on ketju, ei oo remmiongelmaa = "sama asia". Siitä vaan saatii HIRVEE haloo...
Kiitti, kyllä mä alan kohta takinkääntäjäksi, kokoajan kolinat, tutinat, vimplaamiset sun muut lisääntyy tuossa omassa nokilekassa, pitääkö tässä leiriä vaihtaa...? (tai sit olla jännittäjä ja pysyy japseissa? )
Liekki, arvaa vaan kuinka himottais levitetyt pellit, sais kunnon huulen, niinku noissakin näyttää takavanteissa olevan.
Kaverin vaniin kuitenkin taidettiin laittaa 3" huulta lisää, ne on aika hurjan näköset...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Jaa ootko samalla nimimerkillä siellä BTCF:n foorumillakin? Mää oon ollu siellä tällä samalla nickillä muutaman vuoden mutta en oo kauhiasti sinne kirjotellu ku ei siitä foorumista oikein saa mittään otetta...Vensku_ kirjoitti:Juuh, tuo M40tkm on tiedossa ollut pitkään, btcf:llä tullu kuitenkin kohta öö, 7 vuotta häiriköityä?
Sitähän tässä ajoin takaa, että kun on ketju, ei oo remmiongelmaa = "sama asia". Siitä vaan saatii HIRVEE haloo...
Kiitti, kyllä mä alan kohta takinkääntäjäksi, kokoajan kolinat, tutinat, vimplaamiset sun muut lisääntyy tuossa omassa nokilekassa, pitääkö tässä leiriä vaihtaa...? (tai sit olla jännittäjä ja pysyy japseissa? )
Liekki, arvaa vaan kuinka himottais levitetyt pellit, sais kunnon huulen, niinku noissakin näyttää takavanteissa olevan.
Kaverin vaniin kuitenkin taidettiin laittaa 3" huulta lisää, ne on aika hurjan näköset...
Joo kyllä ne leviällä huulella varustetut peltivanteet olis melko racet. Niihin jenkkivehkeisiin mahtuu leviät vanteet alle. Johonki jenkkifarkkuunki taitaa mahtua taakse joku 10 tuumaa leviä vanne tosta vaan.
Jenkkiautosta tulikin mieleen että kävin tekeen tossa yks päivä lumityöt lintta-Oldsin päältä. Pitänee alkaa suunnitteleen senkin elvytystä tässä kohtapuolin. Siitäkin pitäs melkein tehä tänne oma topic jossain vaiheessa.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Se johtuu siitä, että alusta osineen mitoitusta myöten on jostain 60-luvun alusta, jonka jälkeen on koripeltejä siinä päällä levitetty moneen kertaanLiekki kirjoitti:
Johonki jenkkifarkkuunki taitaa mahtua taakse joku 10 tuumaa leviä vanne tosta vaan.
Monessa jenkkivärkissä on todella kapea raideväli auton muuhun kokoon nähden pyörät on alkujaan puolimetriä siellä lokasuojan sisällä.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Bemaria esitteleen? Jaa niin se olis tosiaan se miittipäiväkin. No nyt oon hiihtolomalla että ei olis pitkä koulupäivä ainakaan. Pittääpi kahtoa että kehtaako tuolla sinne tulla.Eldorado kirjoitti:Uskaltautuiskos Liekki huomenna paikallismiittiin bimmeriä esittelemään?
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Unohtui sitten kokonaan se miittipäivä kun olin Hailuodossa kuvausreissulla. Nooh eipä siinä tainnu kovin suurta vahinkoa käyvä.
Muokattiin yks päivä kaverin kans Bemmun takavaloja eri järjestykseen. Nyt palaa ajovalot reunassa ja jarruvalot keskempänä. Vakiona just väärinpäin. Leveni auton ilme huomattavasti tommoisella pienellä muutoksella. Ihmeteltiin kaverin kans että miksei kukaan muu oo tehny Bemariin tommoista. Myös E30 Bemmuun oomma tehneet saman jutun joskus.
Tässäpä kehno pokkarilla otettu kuva perän ilmeestä. Pittää ottaa parempia kuvia paremmalla kameralla kunhan ehtii.
Muokattiin yks päivä kaverin kans Bemmun takavaloja eri järjestykseen. Nyt palaa ajovalot reunassa ja jarruvalot keskempänä. Vakiona just väärinpäin. Leveni auton ilme huomattavasti tommoisella pienellä muutoksella. Ihmeteltiin kaverin kans että miksei kukaan muu oo tehny Bemariin tommoista. Myös E30 Bemmuun oomma tehneet saman jutun joskus.
Tässäpä kehno pokkarilla otettu kuva perän ilmeestä. Pittää ottaa parempia kuvia paremmalla kameralla kunhan ehtii.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Onpa ollu hiljaista kuin hautuumaalla tämän topickin kans. No eipä kyllä oo tapahtunukkaan mittään mullistavaa. Mietin tossa että pitäsköhän se vaihtaa jo Bemmuun kesärenkaat alle eli suomeksi nyppiä nastat pois nuista talvirenkaista. Ei pääse hiki tulemaan siinä hommassa. Sen verran hyvin näyttää nastoja puuttuvan...
Tässä muuten se joskus lupaamani parempi kuva tosta takavalojen uudesta ilmeestä...
Tässä muuten se joskus lupaamani parempi kuva tosta takavalojen uudesta ilmeestä...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Kerran tein vähän vastaavan tempun Volvon takavaloille siirtääkseni jarruvalot 5/21 W tuplapolttimoista paremmin erottuviksi parkeista erilleen. Maahantulokatsastuksessa katsuri tarkkana poikana huomasi, että takasumuvalot ja jarruvalot ovat vaihtaneet paikkaa eikä takavalon lasin hyväksyntämerkintä enää vastannut valojen toimintaa.Liekki kirjoitti: Tässä muuten se joskus lupaamani parempi kuva tosta takavalojen uudesta ilmeestä...
Perustelin syyn vaihdokseen ja kysyin, että palautetaanko langoitus tehtaan asetuksiin nyt vai heti, mutta perustelun kera valot kelpasivat sellaisenaan.
Takalasitarrasta täydet pisteet. Vähän vastaavanlaisen näin joskus Seittenneliskanttisen takalasissa
Iso vaalee E200 CDI (S212)
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI (W212)
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.