Mulla, eikäkö €männällä on Vitossa melkein tuomoset
S210 E320T -99 Wäyry. Huolto ja korjauskirjanpito.
joo ei sitä myöhään illalla enää ylimääräisiä häiritä. Meni myöhään paawon tuominen
Toinen puoli paikattu --->kuvat meilissä.
takajouset poikki molemmat Joten aina ilmenee jotain muuta mitä ehjätään. Hyvä ettei katsastuksessa tarvinnu hävetä
Mersussa on se hyvä/huono puoliettei katkenneet jouset huomaa ajossa
Toinen puoli paikattu --->kuvat meilissä.
takajouset poikki molemmat Joten aina ilmenee jotain muuta mitä ehjätään. Hyvä ettei katsastuksessa tarvinnu hävetä
Mersussa on se hyvä/huono puoliettei katkenneet jouset huomaa ajossa
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Huomenna tarkoitus käydä katsomassa "potilasta" Esan Ehjäämössä
Takakotelot alkavat olla tehtynä. Niistä tuli kuvien perusteella paremmat kuin Stutgardista lähtiessä
Uudet takajouset on tilattu ja tulevat viikolla. Takaäänenvaimentajaan tulee uutta vaippaa kun päätyt on hyvät, Sekin olisi kohta alkanut vuotamaan niin korjataan samalla kun irti on.
Kuvia laitan huomisen jälkeen.
Takakotelot alkavat olla tehtynä. Niistä tuli kuvien perusteella paremmat kuin Stutgardista lähtiessä
Uudet takajouset on tilattu ja tulevat viikolla. Takaäänenvaimentajaan tulee uutta vaippaa kun päätyt on hyvät, Sekin olisi kohta alkanut vuotamaan niin korjataan samalla kun irti on.
Kuvia laitan huomisen jälkeen.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Jaa nii sulla oli se siellä purettavana
En muistanu lainkaan että siinä niitä osia olis ollu Ja varmaan jotkut vanteetkin
Mutta tähän hätään niiden raijaaminen toispuol Suomee tulee hankalaksi.
Mutta nyt muistan sen "luovuttajan" olemassaolonjatkoa ajatellen
En muistanu lainkaan että siinä niitä osia olis ollu Ja varmaan jotkut vanteetkin
Mutta tähän hätään niiden raijaaminen toispuol Suomee tulee hankalaksi.
Mutta nyt muistan sen "luovuttajan" olemassaolonjatkoa ajatellen
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
No eipä siitä paljoa ole jäljellä. Kori meni jo paalamoon viime kesänä. Takaovet ja takaluukku on korista jäljelllä. Muuta sälää sitten jonkin verran.
Tekniikasta ei ole kuin perä, toinen vetari, pakoputkenosia, puolia, laturi ja startti. Kaikenkaikkiaan aika hyvin se meni osina.
Vanteita ei ole kuin jotkut 16" perusAvatgardet....
Tekniikasta ei ole kuin perä, toinen vetari, pakoputkenosia, puolia, laturi ja startti. Kaikenkaikkiaan aika hyvin se meni osina.
Vanteita ei ole kuin jotkut 16" perusAvatgardet....
Toi sana PAALAAMO on enteilevästi kalskahtava sana
No joo ei anneta periksi
Näitä turhaan hankin. Eivät sovi eteen kuin vanteena. Tarviis speicerit eteen jottei RENGAS ottaisi iskaritolppaan. Jarruistaan mahtuu hyvin. Nämä olis ollut komeet mustassa...
EDIT: Vanteet löysi paikan Wankkurin pyöräinnavoista.
Eli 5x112 jako 8,5x18 ja 9,5x18 ET 35.
No joo ei anneta periksi
Näitä turhaan hankin. Eivät sovi eteen kuin vanteena. Tarviis speicerit eteen jottei RENGAS ottaisi iskaritolppaan. Jarruistaan mahtuu hyvin. Nämä olis ollut komeet mustassa...
EDIT: Vanteet löysi paikan Wankkurin pyöräinnavoista.
Eli 5x112 jako 8,5x18 ja 9,5x18 ET 35.
Viimeksi muokannut Kimmo Koo, 05.6.2011 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Paawo alkaa valmistua. Tarvii lisätä muutama Esan ottama vaihekuva gmailista.
Siitä on tullut parempi kuin Stutgardista lähtiessään
Takakotelot, pakoputkiston takaosa ja korjattujen paikkojen maalaus ja suojaus. Ei pitäis enää joutua korjatut paikat siihen kuntoon missä ne oli
Jos viikonloppuna pääsis pruuvaa takapuskuri paikoillaan
Siitä on tullut parempi kuin Stutgardista lähtiessään
Takakotelot, pakoputkiston takaosa ja korjattujen paikkojen maalaus ja suojaus. Ei pitäis enää joutua korjatut paikat siihen kuntoon missä ne oli
Jos viikonloppuna pääsis pruuvaa takapuskuri paikoillaan
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Paawon kanssa ollaan kuin SUOmen hallitusta kasaamassa. Rahaa olis menoiksi asti mutta kun muutkin tahtoo osaansa
Mitä tehdä Nyt on pakko pitää tauko vioista ja antaa Paawon olla ja liikkua. Kunnes taas alkaa hurja vääntö tallipaikasta Wankkurin kanssa. Linttalle kun näytettiin ovea ja poistui Linttasitioon kohentamaan kantojaan
Mersujen pito on kuin politiikkaa. Koskaan ei tiedä kuka niistä kusettaa käyttäjäänsä
Mitä tehdä Nyt on pakko pitää tauko vioista ja antaa Paawon olla ja liikkua. Kunnes taas alkaa hurja vääntö tallipaikasta Wankkurin kanssa. Linttalle kun näytettiin ovea ja poistui Linttasitioon kohentamaan kantojaan
Mersujen pito on kuin politiikkaa. Koskaan ei tiedä kuka niistä kusettaa käyttäjäänsä
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Jos laittais sunnuntaipuuhteena Paawolle "konservatiivi lookin" 8-reikäsistä. Siinä kun on fletkuamattomat renkaat ja niiden kautta Wankkurikin kävi ennen nykyisiä vanteita
EDIT: Ei sopinna 8-reikäseet 15-tuumasena Paawoon. Takajarruista ottaa kii sisäkehään just sen verran ettei voi käyttää.. Etupäähän en edes kokeillu.
Väyväy on uudenajan Tähti
EDIT: Ei sopinna 8-reikäseet 15-tuumasena Paawoon. Takajarruista ottaa kii sisäkehään just sen verran ettei voi käyttää.. Etupäähän en edes kokeillu.
Väyväy on uudenajan Tähti
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Paawo sai nyt on alkuperäistä "tähtivannetta" alla uusilla renkailla. Ekan päivän kuvat otettu ja ajoltaan hyvät. Pihalta lähtiessä ohjauksen palautus heikompi mutta se on tottumiskysymys.
Ajossa vallan hyvä sadekelillä nopeudessa 110(kun kovempaa en kokeillu)
Kuvat SUMMER RAIN edition:sta myöhemmin tähän lisättynä
Edit:
Sateesta ja kurasta huolimatta se näyttää nyt tuollaiselta koeajolta saavuttuani
Ajossa vallan hyvä sadekelillä nopeudessa 110(kun kovempaa en kokeillu)
Kuvat SUMMER RAIN edition:sta myöhemmin tähän lisättynä
Edit:
Sateesta ja kurasta huolimatta se näyttää nyt tuollaiselta koeajolta saavuttuani
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Vanteen "peili" aina kuvaajan päin. Riippuu sitten mis kohtaa kuvataan
Tämän kuvan tarkoitus oli se kun Wankkuri kuvattu SAMASSA paikassa nokka toiseen suuntaan saman aiheen takia ja siinäkin etupyörät käännetty renkaan pinnan esittelemiseksi.
Multahan saa aina selityksen joka asiaan
Tämän kuvan tarkoitus oli se kun Wankkuri kuvattu SAMASSA paikassa nokka toiseen suuntaan saman aiheen takia ja siinäkin etupyörät käännetty renkaan pinnan esittelemiseksi.
Multahan saa aina selityksen joka asiaan
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Nytten taisi selvitä korjattujen takakoteloiden ruostumisen salaisuus. Kotelossa olevat ilmanpoistoventtiilit ovat vuotaneet kuravettä sisätiloihin varaan uudesta saakka. Nyt korjauksen jälkeen vasenpuoli on jäänyt tiiviiksi mutta oikeanpuolen vuotaa edelleen kuravettä koteloon. Naputtelin muovista venttiiliä alespäin jos se on jäänyt muutaa milliä ylös kuten tehtaaltakin lähtiessään(mahdollisesti)
Tästä on korjauskuvat vielä julkaisematta. Kuivasin kotelon ja tarvii seurata auttoiko venttiilin alaspäin siirto yhtään.
Palaan asiaan tuonnempana
Eka moottorin öljynvaihto ja suodatin suoritettu tällä viikolla. Alla olevilla pyörillä ajaminen on taattua Tähtiluokkaa Kaikilla nopeuksilla
Tästä on korjauskuvat vielä julkaisematta. Kuivasin kotelon ja tarvii seurata auttoiko venttiilin alaspäin siirto yhtään.
Palaan asiaan tuonnempana
Eka moottorin öljynvaihto ja suodatin suoritettu tällä viikolla. Alla olevilla pyörillä ajaminen on taattua Tähtiluokkaa Kaikilla nopeuksilla
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
No niin taas sattunutta
Viimeyönä puhkesi kumi Siis Paawosta ja se sama oikea takarengas kuten viimekerrallakin Kovin on turvallista ajella uuslla renkailla jos nämä "lompakkoystävälliset" eivät kestä hajoamatta kun muutamia tuhansia kilometrejä Renkaasta lähti koko sisäreuna Mutta onneksi kun nopeutta on toisella sadalla se, pysyy linjassaan suoralla tiellä eikä edes vanne ottanut asfalttiin kiinni.
Catti ei kytkeny salamaa käytölle. Siksi kuvat pimeitä pimeellä Mutta asia tuli kuitenkin kuvattu
Iloisempia asioita vastoinkäymisten ohessa:
Paawon puhelin on saanu oman SIM-kortin Joten sekin varuste on otettu käyttöön
Viimeyönä puhkesi kumi Siis Paawosta ja se sama oikea takarengas kuten viimekerrallakin Kovin on turvallista ajella uuslla renkailla jos nämä "lompakkoystävälliset" eivät kestä hajoamatta kun muutamia tuhansia kilometrejä Renkaasta lähti koko sisäreuna Mutta onneksi kun nopeutta on toisella sadalla se, pysyy linjassaan suoralla tiellä eikä edes vanne ottanut asfalttiin kiinni.
Catti ei kytkeny salamaa käytölle. Siksi kuvat pimeitä pimeellä Mutta asia tuli kuitenkin kuvattu
Iloisempia asioita vastoinkäymisten ohessa:
Paawon puhelin on saanu oman SIM-kortin Joten sekin varuste on otettu käyttöön
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Se on siitä hyvä varuste, että siihen saa puhua ajonaikanakin ilman, että Lasse ja Paavo kirjottaa maksumuistutuksen. Kiinteä autopuhelin nimittäin rinnastetaan hand-freehin, vaikka luuria joutuisikin pitämään korvalla. Eli toisinsanoen, ajon aikana korvalla saa pitää vaikka koivuhalkoa ja puhua sille, kunhan ei vaan puhu suoraan kännykkään. Tää maa on aivan mahtava.Kimmo Koo kirjoitti:Paawon puhelin on saanu oman SIM-kortin Joten sekin varuste on otettu käyttöön
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Mun tietojen mukaan "passiiviseen" luuriin puhuminen on sallittua. Eli sellaiseen jossa ei ole näppäimiä eikä näyttöä.
En ole kokeillu ks.integroitua puhelinta kertaakaan. Catti mulle siitä soitteli perjantaina kokeillakseen miten toimii.
En ole kokeillu ks.integroitua puhelinta kertaakaan. Catti mulle siitä soitteli perjantaina kokeillakseen miten toimii.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Sitä juuri tarkoitinkin, että kaikki muu on sallittua paitsi suoraan kännykkään puhuminen.Kimmo Koo kirjoitti:Mun tietojen mukaan "passiiviseen" luuriin puhuminen on sallittua. Eli sellaiseen jossa ei ole näppäimiä eikä näyttöä.
En ole kokeillu ks.integroitua puhelinta kertaakaan. Catti mulle siitä soitteli perjantaina kokeillakseen miten toimii.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
ja tuossa mesen luurisssahan on sitten luksusnäyttö ja näppäimet, jopa tekstiviestejä voi kirjoitella jos vaan jaksaa
handsfree toimi moitteetta, ilmeisesti jonkinverran ääni pätki liikkeessä, mutta ainakin moottorinmelu (mitä ny ei väykys juur olekaa) pysy taustalla.
handsfree toimi moitteetta, ilmeisesti jonkinverran ääni pätki liikkeessä, mutta ainakin moottorinmelu (mitä ny ei väykys juur olekaa) pysy taustalla.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993