nyt SE on pihassa!... ja pihassa pysyykin.. ei pysyny myyty!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
kävin tupakoimassa auton vierellä ja tein seuraavia huomioita:
-yrittää heikosti käyntiin
-mitään ylimääräistä ääntä ei kuulu
-virranjakajan kansi kahdella ruuvilla kiinni yksi poikki
-kummankin puolen keulimmaiset tulpat märät muita en viittiny irrottaa
-kipuna keltainen? sininenhän sen pitäis olla?
-yrittää heikosti käyntiin
-mitään ylimääräistä ääntä ei kuulu
-virranjakajan kansi kahdella ruuvilla kiinni yksi poikki
-kummankin puolen keulimmaiset tulpat märät muita en viittiny irrottaa
-kipuna keltainen? sininenhän sen pitäis olla?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
käytimpä oikian puolen venttiilikoppaa pois paikoltaan ja rouva starttaamaan, v_tt_ vettä tulee siitä putkesta siinä nokkien päällä ja onhan tuo öljykin vähän sellasta ruskeeta lietettä eli sekasin menee.. eikä jaksa käyä het kun saap käyntiin vingahtaa vaan (liekkö laturin remmi) ja sammuu, mitähän sieltä on nyt menny päässeekö noin kovasti vettä kannentiivisteen välistä vai onko lohko halki?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Sanoisin että Touholla on OSA-arkistot, eikä niinkään kuva-arkistot...sonikki kirjoitti:Anteeksi että tuun sotkemaa topiccia OT:lla mutta hivenen kiinnostaisi että minkälaiset kuva-arkistot touhottajalla mahtaa olla ku tuntuu että mieheltä löytyy aina asiaan liittyvä kuva oli sitten puhe osasta ku osasta?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Joo kyllähän mä tiedän että miehellä saattaa osa tai kaksi nurkissa pyöriä mutta ku välillä nuo kuvat tänne tulee niin lyhyellä viiveellä että hyvä että kerkeää persausta raapimaa saatika sitte että kipittäis etsimää ja kuvaamaa jotaa osaa siinä ajassa
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Ne osat on niin hyvin lajiteltu ja Touho melkeen asuu tallissa...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
olisko nuita vaatimaton n,2100 kipaletta W126:sta nyt alakaa olla jo hidas ehtiä oikeeta kuvvaa aina sillon tällön, ja joskus tullee kuva kaks lissää
onhan niitä kiva sitten pistää näytille jos joku vaikka hätäpäissään sattuu kyssyy, on helepompi sannoo kuvan kans
kuvat on kivoja
niin ja asunhan mää melekein tallissa noin reilun viijenmetrin päässä
onhan niitä kiva sitten pistää näytille jos joku vaikka hätäpäissään sattuu kyssyy, on helepompi sannoo kuvan kans
kuvat on kivoja
niin ja asunhan mää melekein tallissa noin reilun viijenmetrin päässä
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- imusarja pooiiislowmans kirjoitti:oiskohan tuohon kansien poistoon jotain käytännön vinkkejä?
- pakosarjat poiiiiis
- venttiilikopat poiiis
- nokat ja kampura merkkeihin ja sitten ketjunkiristin irti
- Nokkapyörä irti ja ketju kiinni pyörään ( se saattaa mahtua läpi siitä kannen reijästä pyörineen päivineen )
-nokkapukit samaan paikkaan missä ne olikin ja kannenpultit on sitten myös samalla nokkapukkien pultit
-pelkääjänpuolen kannessa siellä nokkapyörän kolossa on sitten yksi pultti joka pistää vastaan siinävaiheessa kun kaikki muu on irti
Jotenki tuolleen se kannattaa alotella mutta vain yksi kansi kerrallaan ettei se vajaa 2 metrinen jakovitja pääse muljahtamaan omille teilleen koska sitten ahistaa jo isoaki miestä
Viisaammat saa antaa lisää vinkkejä
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
pienen motivaatio tauon jälkeen aloin purkuhommiin ensin tietysti liemet ulos, syyläristä tuli ihan puhtaat nesteet öljypropusta sitten ruskeat kurat, kummastuttaa kun vesi oli puhdasta? Olisko kellään kuvaa tai linkkiä kuvaan josta näkyis ne kansi pultit? Tuossa näyttää niinku niitä olis pakosarjan puolella venttiilikopan ulkopuolellakin?!
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
eipä ole mulla sellasta kuvaa, mutta 350:stä muutama eikä siinä sarjan alla näyttäny olevan yhtään ruuvia, mutta sellasen vinkin antasin, onko se ny oikeen vinkkikään, että kun alat löysää niitä kannen ruuveja, niin paina ensin se avvain sinne ruuvin kantaan että öljyt purskahtaa pois ja sitten vielä paineilimalla tyhjäät loputki öljyt pois ruuvin sisästä ja sitten vasta avain kunnolla paikalleen ja aukaisu jos haluat säästyä useilta pultin kannan porraamiselta
tuollakin on sitten ruuvi niinku jo Runtula siitä mainihti
en tiijä onko mitään apua mutta laitampa kumminki
kuvat ovat tosiaan 350:stä, mutta jos jotain suuntaa olis antaa
noissa kansissa olis ne laahaimen kiinnitys tapit sormien kohilla kaks kipaletta
nuo tapit ovat ihan vetämällä irrotettavissa, tehin siihen hommaan tälläsen työkalun
ja tässä koko työkalu kasattuna
tulee kyllä tappi hienosti pois paikaltaan
tuollakin on sitten ruuvi niinku jo Runtula siitä mainihti
en tiijä onko mitään apua mutta laitampa kumminki
kuvat ovat tosiaan 350:stä, mutta jos jotain suuntaa olis antaa
noissa kansissa olis ne laahaimen kiinnitys tapit sormien kohilla kaks kipaletta
nuo tapit ovat ihan vetämällä irrotettavissa, tehin siihen hommaan tälläsen työkalun
ja tässä koko työkalu kasattuna
tulee kyllä tappi hienosti pois paikaltaan
kiitos taas hirmuisesti touholle!!! kaikenlaisista kuvista on aina apua ja jos ei apua niin kiva niiton katella
sulla mahtaa olla oikeesti pelit ja vehkeet sorvista sauvasekottimeen kun rakentelet nuita omia erikoistyökaluja?! hienoa!!
itse joutunen turvautumaan johonkin vähän kökömpään sovellukseen jos en sitten viitsi syyläriä irrottaa että pääsee tolla vetovasaralla (vaimikäsenytoli)
naputtaan silläö ne tulee kyllä helposti mutta tosiaan ei houkuttele tuo purkaminen ku on ilmastoinninkennot ja kaikki sitten irrotettava..
mites onko ne lohkossa kiinni nuo nokkaakselin kiinnitys pultitkin vai?
sulla mahtaa olla oikeesti pelit ja vehkeet sorvista sauvasekottimeen kun rakentelet nuita omia erikoistyökaluja?! hienoa!!
itse joutunen turvautumaan johonkin vähän kökömpään sovellukseen jos en sitten viitsi syyläriä irrottaa että pääsee tolla vetovasaralla (vaimikäsenytoli)
naputtaan silläö ne tulee kyllä helposti mutta tosiaan ei houkuttele tuo purkaminen ku on ilmastoinninkennot ja kaikki sitten irrotettava..
mites onko ne lohkossa kiinni nuo nokkaakselin kiinnitys pultitkin vai?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55