voi poistaa
Rele toimii normaalisti ja virtaa lähtee eli siinä ei ole mitään vikaa, virrat päälle laittaessa käy 12V ja startatessa menee kokoajan, mutta pumpulle asti se ei kuitenkaan liiku.. yleismittarillakin mitattiin pumpun navoista ja nollaa näytti
minkä kautta ne pumpun johdot on vedetty jos tarkistaa ettei oo vaan poikki?
minkä kautta ne pumpun johdot on vedetty jos tarkistaa ettei oo vaan poikki?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
jostain just luin äsken että jos hiilet on lopussa ei pumppukaan sais virtaa
2 eri bp-relettä löytyy ja kumpaakin kokeiltu eikä auta, onko ne rele<->pumppu johdot yhtä vai onko mahd. liittimiä matkalla että jos ois huono kosketus tms. johonki se kuitenkin tökkää kun ei loppuun asti virta kulje
E: Pumppu on tosiaan vaihdettu suodattimen kera 48tkm sitten huoltokirjan mukaan niin tuskin sekään on vielä rikki..
2 eri bp-relettä löytyy ja kumpaakin kokeiltu eikä auta, onko ne rele<->pumppu johdot yhtä vai onko mahd. liittimiä matkalla että jos ois huono kosketus tms. johonki se kuitenkin tökkää kun ei loppuun asti virta kulje
E: Pumppu on tosiaan vaihdettu suodattimen kera 48tkm sitten huoltokirjan mukaan niin tuskin sekään on vielä rikki..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Nyt coupe toimii. Oli releen alta yksi liitin irronnut niin ei saanut bp virtaa. Vetarikin vaihdettu ja toiselle puolelle kaikki jarruosat, satula on entinen, koeajolenkillä alkoi sisälle haisemaan käry joten auto sivuun ja tutkaamaan jarrua ja sieltähän nousi savu
Tehot vieläkin hukassa, huomenna ohjelmassa sytkän säätö. Oli ihan tapissa
Tehot vieläkin hukassa, huomenna ohjelmassa sytkän säätö. Oli ihan tapissa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Männästä puuttuu palasia ja kumit haprastunu. Varaosa-autosta löytynee satula
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
joo niin tosiaan coupessakin taas henki pihisee, satula pitää vielä vaihtaa varaosavehkeestä niin saa senkin kuntoon.
Vetarin vaihdon jälkeen alko jonkun takia ASD valo palamaan ja kooditkin luettiin (8x = magneettiventtiili/jarruvalokytkin), nollasinkin kertaalleen mutta sytty heti uudelleen
ASD perällä olevassa taitaa olla erilainen jarruvalokytkin kun illalla katottiin ohi mennen niin näytti ihan erilaiselta ja isommalta mikä oli 200d niin en sitten vaivaitunu ees irrottamaan ja kokeilemaan sopiiko.
Vetarin vaihdon jälkeen alko jonkun takia ASD valo palamaan ja kooditkin luettiin (8x = magneettiventtiili/jarruvalokytkin), nollasinkin kertaalleen mutta sytty heti uudelleen
ASD perällä olevassa taitaa olla erilainen jarruvalokytkin kun illalla katottiin ohi mennen niin näytti ihan erilaiselta ja isommalta mikä oli 200d niin en sitten vaivaitunu ees irrottamaan ja kokeilemaan sopiiko.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Syitä tehottomuuteen? Alavääntöä on ihan hyvin, yli kolmentonnin kiekoilla puutuu täysin eikä jaksa kiertää puhtaasti loppuun. Voiko bensapaineen säädin aiheuttaa tälläistä (jos se on se mihin tulee kaksi isompaa putkea ja yksi ohut alipaineletku) koska siitä oli tuon alipaineletkun kumi murtunut ja ihan paskassa koko säädni.
Säätyykö näissä sytytyksen ajoitus itsestään?
Säätyykö näissä sytytyksen ajoitus itsestään?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Bensapumppu on mun veikkaus vaikka vaihettu vasta... Ei se sekään seisottamista kestä... Ruiskupelissä säätyy iha itte sytkä mut voi sen jakajan kuitenki vääntää vitulleen...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Sehän meni leimastakin läpitte
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt kyllä mietityttää... Tämä imee bensaa kuin sieni, suunnilleen 50-60km pääsi yhdeksällä litralla kunnes syttyi bensavalo Ei se kaikki aine voi mennä suuttimien läpi, eihän? Jostakin tuon täytyy vuotaa...
Syitä yli 3000 kierroksen tehottomuuteen? Sen alle kulkee hyvin ja vääntää kunnolla mutta yli 3000 kierroksen jälkeen puutuu täysin
Syitä yli 3000 kierroksen tehottomuuteen? Sen alle kulkee hyvin ja vääntää kunnolla mutta yli 3000 kierroksen jälkeen puutuu täysin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni
tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.
minkälaisia oireita rikkinäisellä bensapaineensäätimellä ilmenee? oli nimittäin se letkun pätkä irti säätimestä niin oli päässyt täyteen kuraa sun muuta öljypaskaa, tinnerillä liottelin puhtaaksi mutta ei näyttäny mitenkään vaikuttavan
lopuksi semmonen että mistä voi kuulua pauke kun jarruttaa tai kaartaa vasemmalle että rasitus on oikealla renkaalla. oik. puolelta oli kallistuksenvakaajan kiinnitysrauta poikki niin ensin ajateltiin että se siellä pitää ääntä mutta sama jatku vaikka vaihdettiin, nyt on ajettu 400km ja kokoajan pikkuhiljaa tuntuu pahentuvan että paukkuu herkemmin ja herkemmin pitää tänään tunkata ylös ja tarkistaa kaikki niin jos se selvenis sitten
tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.
minkälaisia oireita rikkinäisellä bensapaineensäätimellä ilmenee? oli nimittäin se letkun pätkä irti säätimestä niin oli päässyt täyteen kuraa sun muuta öljypaskaa, tinnerillä liottelin puhtaaksi mutta ei näyttäny mitenkään vaikuttavan
lopuksi semmonen että mistä voi kuulua pauke kun jarruttaa tai kaartaa vasemmalle että rasitus on oikealla renkaalla. oik. puolelta oli kallistuksenvakaajan kiinnitysrauta poikki niin ensin ajateltiin että se siellä pitää ääntä mutta sama jatku vaikka vaihdettiin, nyt on ajettu 400km ja kokoajan pikkuhiljaa tuntuu pahentuvan että paukkuu herkemmin ja herkemmin pitää tänään tunkata ylös ja tarkistaa kaikki niin jos se selvenis sitten
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
M104 teki italialaisella virranjakajan kopalla tuota ettei vapaalla meinannut kiertää edes tappiin asti. Joskus on puolan kipinäpuolen eristys ollut halki. Näkyy salamointina pimeässä.Shatter kirjoitti:tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni
tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.
Boschilaiset osat sinne vaihdeltiin. Pitää kattella pimeellä konehuoneeseen että iskeekö läpi jostain.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mistä lie johtuu että yhtäkkiä alko bensa maistuun ihan urakalla? 20L/100km toissapäivänä pääsi ~43km/9L ja eilen 90km/12L
Käytin pari päivää sitten ruiskun kylestä jonku säätimen irti kun oli alipaineletkun pää kulunut niin että ei pysyny enää paikallaan ja koko säädin olikin täynnä hiekkaa sun muuta paskaa, putsasin röörit ja laitoin ehyen letkun niin sen jälkeen alko bensa maittaan vaikka käynti ja kulkupuoli on edelleen sama, huono.
katsastuksessa päästöarvot oli aikalailla ylärajalla että joku siellä falskaa kun tulee palamatonta ainetta niin paljon ja kuluttaa enemmän mitä kukkaro sallii
Pitää tänään mittailla ainaki lambda että mitä se sanoo... lueskelin myös samaan aihepiiriin liittyviä topikkeja äsken että jos ruisku pelaa niin käynti pitäs muuttua kun ottaa yj-releen irti ja mekaaninen menee päälle, mutta ei mun mielestä tuossa mitään tapahdu samalailla käy, rele paikallaan tai ei.
Eilen myös huomasin jännän ominaisuuden mittariston kanssa, öljynpaine ja kiekkamittari ei nimittäin tahdo oikeen pelata jonka takia aloin sitä tutkimaan, sitä ympyrän mallista moninapasta liitintä kun heiluttelee johdoista niin tietyssä kohdassa öljynpainemittariin tulee eloa ja kiekkamittarikin rupeaa toimimaan oikein, jos öljynpaine ei toimi niin kiekkamittarikin pysyy kokoajan 1000 ja kun polkee niin ei mee yli 2000 että aika varmasti ottaa kosketusta jostain. johdot kuorin mittariston takaa niin nekin oli kaikki ihan kunnossa.. sekin että kun öljynpaine ja kiekkamittari toimii ja lyö ajovalot päälle niin lakkaa toimimasta, ja heti herää uudelleen kun sammuttaa valot siihen vielä se että jos nyppäsee sen moninapaisen liittimen irti sillon kun öljynpaine ei toimi niin kiekkamittari rupeaa toimiin kunnolla. se on just kun joku ottas yhteen siinä liittimessä mutta johdoissa ei kyllä mitään vikaa ole
Mitkä kaikki johdot sitten menee kuskin jalkatilassa että oisko siellä oikkari? hitsailin nimittäin paikkaa pohjaan ja otettiin ne suojat jalkatilasta pois niin oli kun sieni se styroksipehmuste, mistä sitten lienee vesi sinne päässy kun pohjassakaan ei läpi reikää kuitenkaa ollu vaikkakin se siinä jalkotilan etupäässä just olikin.
Käytin pari päivää sitten ruiskun kylestä jonku säätimen irti kun oli alipaineletkun pää kulunut niin että ei pysyny enää paikallaan ja koko säädin olikin täynnä hiekkaa sun muuta paskaa, putsasin röörit ja laitoin ehyen letkun niin sen jälkeen alko bensa maittaan vaikka käynti ja kulkupuoli on edelleen sama, huono.
katsastuksessa päästöarvot oli aikalailla ylärajalla että joku siellä falskaa kun tulee palamatonta ainetta niin paljon ja kuluttaa enemmän mitä kukkaro sallii
Pitää tänään mittailla ainaki lambda että mitä se sanoo... lueskelin myös samaan aihepiiriin liittyviä topikkeja äsken että jos ruisku pelaa niin käynti pitäs muuttua kun ottaa yj-releen irti ja mekaaninen menee päälle, mutta ei mun mielestä tuossa mitään tapahdu samalailla käy, rele paikallaan tai ei.
Eilen myös huomasin jännän ominaisuuden mittariston kanssa, öljynpaine ja kiekkamittari ei nimittäin tahdo oikeen pelata jonka takia aloin sitä tutkimaan, sitä ympyrän mallista moninapasta liitintä kun heiluttelee johdoista niin tietyssä kohdassa öljynpainemittariin tulee eloa ja kiekkamittarikin rupeaa toimimaan oikein, jos öljynpaine ei toimi niin kiekkamittarikin pysyy kokoajan 1000 ja kun polkee niin ei mee yli 2000 että aika varmasti ottaa kosketusta jostain. johdot kuorin mittariston takaa niin nekin oli kaikki ihan kunnossa.. sekin että kun öljynpaine ja kiekkamittari toimii ja lyö ajovalot päälle niin lakkaa toimimasta, ja heti herää uudelleen kun sammuttaa valot siihen vielä se että jos nyppäsee sen moninapaisen liittimen irti sillon kun öljynpaine ei toimi niin kiekkamittari rupeaa toimiin kunnolla. se on just kun joku ottas yhteen siinä liittimessä mutta johdoissa ei kyllä mitään vikaa ole
Mitkä kaikki johdot sitten menee kuskin jalkatilassa että oisko siellä oikkari? hitsailin nimittäin paikkaa pohjaan ja otettiin ne suojat jalkatilasta pois niin oli kun sieni se styroksipehmuste, mistä sitten lienee vesi sinne päässy kun pohjassakaan ei läpi reikää kuitenkaa ollu vaikkakin se siinä jalkotilan etupäässä just olikin.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Se on kuule herkkä se ruuvi...Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
'RoopeK kirjoitti:Se on kuule herkkä se ruuvi...Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa
Ai herkkä? mutta ei siinä kyllä ne seokset niin paljon oo perseellään että tehoihin vaikuttas..laitettiin ihan tosi rikkaalle ja tosi laihalle ja sille välille niin ihan samallain kulki kokoajan.
minkälaisia oireita rikkinäinen ilmamäärämittari aiheuttaa?
kottero ei taho kiertää paikallaan edes rajottimelle, vaivalloisesti sen 5500 ja ajossa ei juurikaan yli 4 tonnin jaksa vetää. 3 tonnin asti kiertää normaalisti ja väännöt/tehot löytyy mutta heti sen jälkeen tulee seinä vastaan eikä tahdo liikkua eteenpäin vaikka lappu on melkein konehuoneen puolella
jos jollain on myydä bensapaineensäädin ja ilmamäärämittari niin YV
kottero ei taho kiertää paikallaan edes rajottimelle, vaivalloisesti sen 5500 ja ajossa ei juurikaan yli 4 tonnin jaksa vetää. 3 tonnin asti kiertää normaalisti ja väännöt/tehot löytyy mutta heti sen jälkeen tulee seinä vastaan eikä tahdo liikkua eteenpäin vaikka lappu on melkein konehuoneen puolella
jos jollain on myydä bensapaineensäädin ja ilmamäärämittari niin YV
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Tulipahan kontattua taas vanhuksen alla kun aina joskus 100 vauhissa alkaa tärräämään ja loppuu vasta kun hiljentää alle 70.. kardaanin kannatinkumihan siellä oli ihan riekaleina, mahtu monta sormea kannattimen ja laakerin väliin
Sen lisäksi oikealla eessä jokun paukahtaa aina kun kääntää vasemmalle että paino on oik. renkaalla, jarruttaessa ja hiasteeseen ajettaessa. alapallonivelessä ei tunnu väljää kun rengasrauvalla sitä ollaan väännelty ja suojakumikin oli ihan ehyt, ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?
Tänään tuli myös kylärinki heitettyä coupella ja toimi vanhaan tapaan paitsi nyt alko taas kiekat leijumaan vähän 3500 kohalla, antaa kierroksia yli 4000 ja löysää kaasun niin jää junnaamaan siihen 3500 - 4000 muutamaksi sekunniksi ja sitten putoaa kerralla tyhjäkäynnille
Sen lisäksi oikealla eessä jokun paukahtaa aina kun kääntää vasemmalle että paino on oik. renkaalla, jarruttaessa ja hiasteeseen ajettaessa. alapallonivelessä ei tunnu väljää kun rengasrauvalla sitä ollaan väännelty ja suojakumikin oli ihan ehyt, ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?
Tänään tuli myös kylärinki heitettyä coupella ja toimi vanhaan tapaan paitsi nyt alko taas kiekat leijumaan vähän 3500 kohalla, antaa kierroksia yli 4000 ja löysää kaasun niin jää junnaamaan siihen 3500 - 4000 muutamaksi sekunniksi ja sitten putoaa kerralla tyhjäkäynnille
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?
kyllä se pakkuu ja välillä niin isosti että tuntuuu jo ilikiältä!
kyllä se pakkuu ja välillä niin isosti että tuntuuu jo ilikiältä!
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
Kyllähän se pahaa tekee kun välillä kolahtaa kunnolla. Sieltä se varmaan sitten tulee, alapallossakin jonkinlainen välys kun rengasta heiluttaa, ei taida tulla laakerista kun jarrua painaessa ei välys häviä?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Eilen tuli taas voimasanoja käytettyä auton alla kardaanin kannatinkumin ja laakerin vaihdon merkeissä, tuntihan tuossa vierähti kun sai kardaania punnertaa takarätistä vasaran ja rengasraudan kanssa irti muutaman tovin
ajattelinkin vielä että eihän se nyt voi näin hyvin mennä, yöllä sitten muistinkin että ainiin unohtu keskimutteri kiristää
Tänään siis keskimutterin kiristystä, raidetangon vaihtoa ja kaaren hitsausta kun on ruoste päässyt yllättämään
ajattelinkin vielä että eihän se nyt voi näin hyvin mennä, yöllä sitten muistinkin että ainiin unohtu keskimutteri kiristää
Tänään siis keskimutterin kiristystä, raidetangon vaihtoa ja kaaren hitsausta kun on ruoste päässyt yllättämään
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Nyt on ollut hiljasta tallilla, hiljasta ennen myrskyä vai miten se oli tänään korjattiin toisen puolen ojentaja takaluukusta ja tuli muuten hyvä! ite tekemällä säästää, ainakin joissain tapauksissa
Kojelauta sun muut härpäkkeetkin on käytetty levällään maadoituspisteitten metsästyksessä ja putsailussa mittaristo ongelmien kanssa, mihinkään suuntaan ei sekään asia edistynyt niin seuraavaksi listalla onkin sitten uusi mittaristo
Kunhan joutaa viikko taas ehtoopuolelle niin pitää käydä noutamassa uusi ruisku,bensapumppu ja bp-säädin niin jos saatais tähänkin koppiin jotain eloa kun tahtoo olla vähän hengetön
Kojelauta sun muut härpäkkeetkin on käytetty levällään maadoituspisteitten metsästyksessä ja putsailussa mittaristo ongelmien kanssa, mihinkään suuntaan ei sekään asia edistynyt niin seuraavaksi listalla onkin sitten uusi mittaristo
Kunhan joutaa viikko taas ehtoopuolelle niin pitää käydä noutamassa uusi ruisku,bensapumppu ja bp-säädin niin jos saatais tähänkin koppiin jotain eloa kun tahtoo olla vähän hengetön
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Nyt on mittaristo ongelmakin ratkaistu, vaihdoin toisen tilalle niin heräs henkiin aika jännä että miten oli vanha päässyt niin huonoon happeen vaikka auto ollut seisonnassa, joku siellä oli oikosulussa tms kun ei bensa,öljynpaine ja kiekkamittari pelannut.. vanhaankin tuli kuitenkin sulake vaihdettua ja kaikki tinaukset käytyä läpi mutta ei vaikuttanut.
Jos tuota tänään taas kömpii pitkästä aikaa mersun alle vaihdelaatikon stefan vaihtamaan niin voi hyvillä mielin korkata pari tässä illan mittaa
Jos tuota tänään taas kömpii pitkästä aikaa mersun alle vaihdelaatikon stefan vaihtamaan niin voi hyvillä mielin korkata pari tässä illan mittaa
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
mersun alle kömmit muttei stefan vaan putken korjauksen yhteydessä ja ei ollu etes coupe. no toisen lupauksen pidit, korkkasit muutaman
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex