voi poistaa

Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Rele toimii normaalisti ja virtaa lähtee eli siinä ei ole mitään vikaa, virrat päälle laittaessa käy 12V ja startatessa menee kokoajan, mutta pumpulle asti se ei kuitenkaan liiku.. yleismittarillakin mitattiin pumpun navoista ja nollaa näytti :roll:

minkä kautta ne pumpun johdot on vedetty jos tarkistaa ettei oo vaan poikki?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Ottaako pyörimistiedon joltain kampiakseli/vauhtipyöräanturilta tämä? Jos, niin kannattaa testata antero ellei se pa-pumpun rele ole moro.
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

jostain just luin äsken että jos hiilet on lopussa ei pumppukaan sais virtaa :roll:

2 eri bp-relettä löytyy ja kumpaakin kokeiltu eikä auta, onko ne rele<->pumppu johdot yhtä vai onko mahd. liittimiä matkalla että jos ois huono kosketus tms. johonki se kuitenkin tökkää kun ei loppuun asti virta kulje :?

E: Pumppu on tosiaan vaihdettu suodattimen kera 48tkm sitten huoltokirjan mukaan niin tuskin sekään on vielä rikki..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt coupe toimii. Oli releen alta yksi liitin irronnut niin ei saanut bp virtaa. Vetarikin vaihdettu ja toiselle puolelle kaikki jarruosat, satula on entinen, koeajolenkillä alkoi sisälle haisemaan käry joten auto sivuun ja tutkaamaan jarrua ja sieltähän nousi savu :shout:

Tehot vieläkin hukassa, huomenna ohjelmassa sytkän säätö. Oli ihan tapissa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Eise satula entinen ole... :lol: Se on vaan vähä jumissa... :wink: Ei muutaku herkistelemään...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Männästä puuttuu palasia ja kumit haprastunu. Varaosa-autosta löytynee satula :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

joo niin tosiaan coupessakin taas henki pihisee, satula pitää vielä vaihtaa varaosavehkeestä niin saa senkin kuntoon.

Vetarin vaihdon jälkeen alko jonkun takia ASD valo palamaan ja kooditkin luettiin (8x = magneettiventtiili/jarruvalokytkin), nollasinkin kertaalleen mutta sytty heti uudelleen :roll:

ASD perällä olevassa taitaa olla erilainen jarruvalokytkin kun illalla katottiin ohi mennen niin näytti ihan erilaiselta ja isommalta mikä oli 200d niin en sitten vaivaitunu ees irrottamaan ja kokeilemaan sopiiko.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Eroista en tiiä vaan uus makso ainakin Ylivieskassa Lintosella alle 20 euroa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Syitä tehottomuuteen? Alavääntöä on ihan hyvin, yli kolmentonnin kiekoilla puutuu täysin eikä jaksa kiertää puhtaasti loppuun. Voiko bensapaineen säädin aiheuttaa tälläistä (jos se on se mihin tulee kaksi isompaa putkea ja yksi ohut alipaineletku) koska siitä oli tuon alipaineletkun kumi murtunut ja ihan paskassa koko säädni.

Säätyykö näissä sytytyksen ajoitus itsestään?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Bensapumppu on mun veikkaus vaikka vaihettu vasta... Ei se sekään seisottamista kestä... :roll: Ruiskupelissä säätyy iha itte sytkä mut voi sen jakajan kuitenki vääntää vitulleen... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Sehän meni leimastakin läpitte :shock:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Multiviri kirjoitti:Sehän meni leimastakin läpitte :shock:

:rock:

Mullapa ei :)

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt kyllä mietityttää... Tämä imee bensaa kuin sieni, suunnilleen 50-60km pääsi yhdeksällä litralla kunnes syttyi bensavalo :D Ei se kaikki aine voi mennä suuttimien läpi, eihän? Jostakin tuon täytyy vuotaa...

Syitä yli 3000 kierroksen tehottomuuteen? Sen alle kulkee hyvin ja vääntää kunnolla mutta yli 3000 kierroksen jälkeen puutuu täysin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Multiviri kirjoitti: Syitä yli 3000 kierroksen tehottomuuteen? Sen alle kulkee hyvin ja vääntää kunnolla mutta yli 3000 kierroksen jälkeen puutuu täysin
Arvaan että kipinä ei nyt oikein kulje perille joka kaminaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni :roll:

tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.

minkälaisia oireita rikkinäisellä bensapaineensäätimellä ilmenee? oli nimittäin se letkun pätkä irti säätimestä niin oli päässyt täyteen kuraa sun muuta öljypaskaa, tinnerillä liottelin puhtaaksi mutta ei näyttäny mitenkään vaikuttavan :!:

lopuksi semmonen että mistä voi kuulua pauke kun jarruttaa tai kaartaa vasemmalle että rasitus on oikealla renkaalla. oik. puolelta oli kallistuksenvakaajan kiinnitysrauta poikki niin ensin ajateltiin että se siellä pitää ääntä mutta sama jatku vaikka vaihdettiin, nyt on ajettu 400km ja kokoajan pikkuhiljaa tuntuu pahentuvan että paukkuu herkemmin ja herkemmin :? pitää tänään tunkata ylös ja tarkistaa kaikki niin jos se selvenis sitten :)
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Shatter kirjoitti:tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni :roll:

tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.
M104 teki italialaisella virranjakajan kopalla tuota ettei vapaalla meinannut kiertää edes tappiin asti. Joskus on puolan kipinäpuolen eristys ollut halki. Näkyy salamointina pimeässä.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Boschilaiset osat sinne vaihdeltiin. Pitää kattella pimeellä konehuoneeseen että iskeekö läpi jostain.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Mistä lie johtuu että yhtäkkiä alko bensa maistuun ihan urakalla? 20L/100km :shock: toissapäivänä pääsi ~43km/9L ja eilen 90km/12L :roll:

Käytin pari päivää sitten ruiskun kylestä jonku säätimen irti kun oli alipaineletkun pää kulunut niin että ei pysyny enää paikallaan ja koko säädin olikin täynnä hiekkaa sun muuta paskaa, putsasin röörit ja laitoin ehyen letkun niin sen jälkeen alko bensa maittaan vaikka käynti ja kulkupuoli on edelleen sama, huono.

katsastuksessa päästöarvot oli aikalailla ylärajalla että joku siellä falskaa kun tulee palamatonta ainetta niin paljon ja kuluttaa enemmän mitä kukkaro sallii :?

Pitää tänään mittailla ainaki lambda että mitä se sanoo... lueskelin myös samaan aihepiiriin liittyviä topikkeja äsken että jos ruisku pelaa niin käynti pitäs muuttua kun ottaa yj-releen irti ja mekaaninen menee päälle, mutta ei mun mielestä tuossa mitään tapahdu :shock: samalailla käy, rele paikallaan tai ei.

Eilen myös huomasin jännän ominaisuuden mittariston kanssa, öljynpaine ja kiekkamittari ei nimittäin tahdo oikeen pelata jonka takia aloin sitä tutkimaan, sitä ympyrän mallista moninapasta liitintä kun heiluttelee johdoista niin tietyssä kohdassa öljynpainemittariin tulee eloa ja kiekkamittarikin rupeaa toimimaan oikein, jos öljynpaine ei toimi niin kiekkamittarikin pysyy kokoajan 1000 ja kun polkee niin ei mee yli 2000 että aika varmasti ottaa kosketusta jostain. johdot kuorin mittariston takaa niin nekin oli kaikki ihan kunnossa.. sekin että kun öljynpaine ja kiekkamittari toimii ja lyö ajovalot päälle niin lakkaa toimimasta, ja heti herää uudelleen kun sammuttaa valot :roll: siihen vielä se että jos nyppäsee sen moninapaisen liittimen irti sillon kun öljynpaine ei toimi niin kiekkamittari rupeaa toimiin kunnolla. se on just kun joku ottas yhteen siinä liittimessä mutta johdoissa ei kyllä mitään vikaa ole :x

Mitkä kaikki johdot sitten menee kuskin jalkatilassa että oisko siellä oikkari? hitsailin nimittäin paikkaa pohjaan ja otettiin ne suojat jalkatilasta pois niin oli kun sieni se styroksipehmuste, mistä sitten lienee vesi sinne päässy kun pohjassakaan ei läpi reikää kuitenkaa ollu vaikkakin se siinä jalkotilan etupäässä just olikin.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 :shock: ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa :roll:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 :shock: ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa :roll:
Se on kuule herkkä se ruuvi... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

RoopeK kirjoitti:
Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7 :shock: ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa :roll:
Se on kuule herkkä se ruuvi... :wink:
'

Ai herkkä? :lol: mutta ei siinä kyllä ne seokset niin paljon oo perseellään että tehoihin vaikuttas..laitettiin ihan tosi rikkaalle ja tosi laihalle ja sille välille niin ihan samallain kulki kokoajan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

minkälaisia oireita rikkinäinen ilmamäärämittari aiheuttaa?

kottero ei taho kiertää paikallaan edes rajottimelle, vaivalloisesti sen 5500 ja ajossa ei juurikaan yli 4 tonnin jaksa vetää. 3 tonnin asti kiertää normaalisti ja väännöt/tehot löytyy mutta heti sen jälkeen tulee seinä vastaan eikä tahdo liikkua eteenpäin vaikka lappu on melkein konehuoneen puolella :roll:

jos jollain on myydä bensapaineensäädin ja ilmamäärämittari niin YV
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tulipahan kontattua taas vanhuksen alla kun aina joskus 100 vauhissa alkaa tärräämään ja loppuu vasta kun hiljentää alle 70.. kardaanin kannatinkumihan siellä oli ihan riekaleina, mahtu monta sormea kannattimen ja laakerin väliin :D

Sen lisäksi oikealla eessä jokun paukahtaa aina kun kääntää vasemmalle että paino on oik. renkaalla, jarruttaessa ja hiasteeseen ajettaessa. alapallonivelessä ei tunnu väljää kun rengasrauvalla sitä ollaan väännelty ja suojakumikin oli ihan ehyt, ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?

Tänään tuli myös kylärinki heitettyä coupella ja toimi vanhaan tapaan paitsi nyt alko taas kiekat leijumaan vähän 3500 kohalla, antaa kierroksia yli 4000 ja löysää kaasun niin jää junnaamaan siihen 3500 - 4000 muutamaksi sekunniksi ja sitten putoaa kerralla tyhjäkäynnille :roll:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
jupi
Viestit: 731
Liittynyt: 15.4.2008 20:35
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja jupi »

ainut mikä sattu silmään oli raidetankon päästä se kumi ihan palasina mutta eikai sen pitäs paukkua?

kyllä se pakkuu ja välillä niin isosti että tuntuuu jo ilikiältä!
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kyllähän se pahaa tekee kun välillä kolahtaa kunnolla. Sieltä se varmaan sitten tulee, alapallossakin jonkinlainen välys kun rengasta heiluttaa, ei taida tulla laakerista kun jarrua painaessa ei välys häviä?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Pitääpi se raidetanko sitten kattoa :)

muutamia kuvia:

Kuva

Kuva

Kuva
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Eilen tuli taas voimasanoja käytettyä auton alla kardaanin kannatinkumin ja laakerin vaihdon merkeissä, tuntihan tuossa vierähti kun sai kardaania punnertaa takarätistä vasaran ja rengasraudan kanssa irti muutaman tovin :D

ajattelinkin vielä että eihän se nyt voi näin hyvin mennä, yöllä sitten muistinkin että ainiin unohtu keskimutteri kiristää :lol:

Tänään siis keskimutterin kiristystä, raidetangon vaihtoa ja kaaren hitsausta kun on ruoste päässyt yllättämään :arrow:
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Nyt on ollut hiljasta tallilla, hiljasta ennen myrskyä vai miten se oli :lol: tänään korjattiin toisen puolen ojentaja takaluukusta ja tuli muuten hyvä! ite tekemällä säästää, ainakin joissain tapauksissa :D

Kojelauta sun muut härpäkkeetkin on käytetty levällään maadoituspisteitten metsästyksessä ja putsailussa mittaristo ongelmien kanssa, mihinkään suuntaan ei sekään asia edistynyt niin seuraavaksi listalla onkin sitten uusi mittaristo :roll:

Kunhan joutaa viikko taas ehtoopuolelle niin pitää käydä noutamassa uusi ruisku,bensapumppu ja bp-säädin niin jos saatais tähänkin koppiin jotain eloa kun tahtoo olla vähän hengetön :?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Nyt on mittaristo ongelmakin ratkaistu, vaihdoin toisen tilalle niin heräs henkiin :) aika jännä että miten oli vanha päässyt niin huonoon happeen vaikka auto ollut seisonnassa, joku siellä oli oikosulussa tms kun ei bensa,öljynpaine ja kiekkamittari pelannut.. vanhaankin tuli kuitenkin sulake vaihdettua ja kaikki tinaukset käytyä läpi mutta ei vaikuttanut.

Jos tuota tänään taas kömpii pitkästä aikaa mersun alle vaihdelaatikon stefan vaihtamaan niin voi hyvillä mielin korkata pari tässä illan mittaa :D
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

mersun alle kömmit muttei stefan vaan putken korjauksen yhteydessä :D ja ei ollu etes coupe. no toisen lupauksen pidit, korkkasit muutaman :lol:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”