nyt SE on pihassa!... ja pihassa pysyykin.. ei pysyny myyty!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
jos tätä projektia nyt veis noin ajatuksen tasolla eteenpäin niin mitä tuon koneen irrotuksessa olis otettava huomioon?
mahtuuko laatikkoineen tulemaan vai onko edes helpompi irrottaa laatikko rovin ulkopuolella?
en ole tuollaista automaattilootaa irrottanu ennen onko siinä jotain huomioitavaa?
mahtuuko laatikkoineen tulemaan vai onko edes helpompi irrottaa laatikko rovin ulkopuolella?
en ole tuollaista automaattilootaa irrottanu ennen onko siinä jotain huomioitavaa?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
tulee lootineen pois, ei mitään ongelmaa, muistat vaan irrottaa askin kupeesta johdot ja letkut ilimastointia ei välttämättä tartte tyhjentää jos maltat irrotella kompuran pois koneen kylestä ja merkata koneen johdot ja alipaine letkutlowmans kirjoitti:jos tätä projektia nyt veis noin ajatuksen tasolla eteenpäin niin mitä tuon koneen irrotuksessa olis otettava huomioon?
mahtuuko laatikkoineen tulemaan vai onko edes helpompi irrottaa laatikko rovin ulkopuolella?
en ole tuollaista automaattilootaa irrottanu ennen onko siinä jotain huomioitavaa?
syyläriä ei ilmeisesti siis tarvi irrottaa, mites tuo tuuletin se kai pitää ainakin ottaa pois että mahtuu vai kannattaisko repiä koko vesipumppu pois?touhottaja kirjoitti:tulee lootineen pois, ei mitään ongelmaa, muistat vaan irrottaa askin kupeesta johdot ja letkut ilimastointia ei välttämättä tartte tyhjentää jos maltat irrotella kompuran pois koneen kylestä ja merkata koneen johdot ja alipaine letkutlowmans kirjoitti:jos tätä projektia nyt veis noin ajatuksen tasolla eteenpäin niin mitä tuon koneen irrotuksessa olis otettava huomioon?
mahtuuko laatikkoineen tulemaan vai onko edes helpompi irrottaa laatikko rovin ulkopuolella?
en ole tuollaista automaattilootaa irrottanu ennen onko siinä jotain huomioitavaa?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
ota jäähdytin pois mutta ilimastoinni lauhutinta ei tartte irrottaa, niin ja tietysti kannattas otta tuulettajan rupeli poislowmans kirjoitti:syyläriä ei ilmeisesti siis tarvi irrottaa, mites tuo tuuletin se kai pitää ainakin ottaa pois että mahtuu vai kannattaisko repiä koko vesipumppu pois?touhottaja kirjoitti:tulee lootineen pois, ei mitään ongelmaa, muistat vaan irrottaa askin kupeesta johdot ja letkut ilimastointia ei välttämättä tartte tyhjentää jos maltat irrotella kompuran pois koneen kylestä ja merkata koneen johdot ja alipaine letkutlowmans kirjoitti:jos tätä projektia nyt veis noin ajatuksen tasolla eteenpäin niin mitä tuon koneen irrotuksessa olis otettava huomioon?
mahtuuko laatikkoineen tulemaan vai onko edes helpompi irrottaa laatikko rovin ulkopuolella?
en ole tuollaista automaattilootaa irrottanu ennen onko siinä jotain huomioitavaa?
Jos lowmans ei tykkää pahhaa niin jatkan tähän samaan topikkiin tuosta rikkinäisestä mosasta?
Pikaisesti katsottuna, männän helmaa näkyy hiukan sylinterissä, loput palat ilmeisesti öljypohjassa?
Kyseisen sylinterin "seinässä" iso reikä vesitilaan..naarmujen ja kolojen lisäksi.
Pakoventtiilistä puuttuu lautanen, kyseisen sylinterin palotila(kannessa) saanut kipeää
Kuvia myöhemmin ja lisää tarinaa kun saa joskus mosan pöydälle.
Pikaisesti katsottuna, männän helmaa näkyy hiukan sylinterissä, loput palat ilmeisesti öljypohjassa?
Kyseisen sylinterin "seinässä" iso reikä vesitilaan..naarmujen ja kolojen lisäksi.
Pakoventtiilistä puuttuu lautanen, kyseisen sylinterin palotila(kannessa) saanut kipeää
Kuvia myöhemmin ja lisää tarinaa kun saa joskus mosan pöydälle.
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"
Kone vaihtoon ja ajoon.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Anna tulla vaan mielenkiinnolla seuraan.ruikku kirjoitti:Jos lowmans ei tykkää pahhaa niin jatkan tähän samaan topikkiin tuosta rikkinäisestä mosasta?
Pikaisesti katsottuna, männän helmaa näkyy hiukan sylinterissä, loput palat ilmeisesti öljypohjassa?
Kyseisen sylinterin "seinässä" iso reikä vesitilaan..naarmujen ja kolojen lisäksi.
Pakoventtiilistä puuttuu lautanen, kyseisen sylinterin palotila(kannessa) saanut kipeää
Kuvia myöhemmin ja lisää tarinaa kun saa joskus mosan pöydälle.
Pystyykö tuota muuten putkittaan?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Tätäkin räävitty aina kun keretty. Kone/laatikko nostoa vaille valmis pois autosta. Taidan nakata suoraan secin koneen ja lootan, rontti 80tkm vähemmän ajettu tekniikka. Lootakin prikulleen samoilla spekseillä.
Tasonsäätöpumpun joutui siirtään, ilmapumpun jätän pois. Jatketaan.
Tasonsäätöpumpun joutui siirtään, ilmapumpun jätän pois. Jatketaan.
"Älykäs selviytyy tilanteista mihin viisas ei joudu"