Syöttöpumppu
Syöttöpumppu
Piti rueta kysymään että onko nuista 7mm tapeilla olevista pumpuista yleensä otettu se rajoitin ruuvi pois kaasuvivusta että sais enempi liikerataa? Mulla kun ei taho ajossa ottaa kun tasan 5000rpm kierroksia eikä savuakaan tuu vaikka ulkonen syötönsäätö on tapissa asti
C250TDT -98
eiköös sitä kannata ainaki koittaa aukasta.. ja paljo itelläni ei ainakaan oo mynäläisessä koskaan ollutkaan moista ruuvia vivuissa mut kiljuu se puolellakin kaasulla jo täydet kierrokset mut mustan savun tuleminen ja kulkeminen on aikas vaisua jos kaasu ei mee kunnolla pohjaan.
jso se pumppu on kovin uusi niin itellä ainakin tuntui että ei aluksi kulkenu eikä savuttanu mut jotain 500km jälkeen alkoi pölähtelemään ja kulkemaan eri tavalla ja tuo sopi minulle koska konekkin oli juuri kasattu joten sisäänajo ei ollu pahasta
jso se pumppu on kovin uusi niin itellä ainakin tuntui että ei aluksi kulkenu eikä savuttanu mut jotain 500km jälkeen alkoi pölähtelemään ja kulkemaan eri tavalla ja tuo sopi minulle koska konekkin oli juuri kasattu joten sisäänajo ei ollu pahasta
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Niin mullakin ennen mutta nytten ei ennään..vähän niinku hiljalleen tullu tuo vika oisko se siirtopumppu sitte ottanu kipeetä tai jotakin se varmaan on ihan plug&play homma vaihtaa?
Niin ja vaikuttaako siinä se nykimisenesto morkula ? pitääkö siihen tulla virtaa vai ei että ei rajota syöttöä?
Niin ja vaikuttaako siinä se nykimisenesto morkula ? pitääkö siihen tulla virtaa vai ei että ei rajota syöttöä?
C250TDT -98
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: 20.10.2010 17:47
- Paikkakunta: Leppävirta
Kaasun pitäisi mennä pumpun päästä pohjaan tässä tapauksessa. Jokin muu siellä tökkii.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt alkaa olla jo neuvot kalliit..kaikki mahdollinen on käyty läpi mutta ei se ota toimiakseen Muuten kyllä toimii ihan normaalisti mutta tehoa ei oo vaikka ulkosesta syötönsäädöstä on kaikki pelissä..savua tulee vähän ennenkun ahdin herää mutta sitten ei mitään. Ahtimena mulla on schwitzerin s200 54/58 siivillä. Painetta ei saa kun 1.2bar nuilla syötöilla Mistäkä nyt kiikastaa? Onko kellään käyny vastaavaa..ja 5000rpm jälkeen hyytyy ihan kokonaan...
Yks vika paikka mulla tuli vielä mieleen elikkäs paluukierron säätöventtiili? eikös sen kuulu säätää siirtopumpulta tuleva paine syöttöpumpulle sopivaksi? mietin vaan että jos ois jumittunu täysin auki...
Yks vika paikka mulla tuli vielä mieleen elikkäs paluukierron säätöventtiili? eikös sen kuulu säätää siirtopumpulta tuleva paine syöttöpumpulle sopivaksi? mietin vaan että jos ois jumittunu täysin auki...
C250TDT -98
Vaikkei ylläolevaan keskusteluun liity mutta syöttöpumppuun kuitenki. paljonko 3 litran vaparista (109hp) on mahollista saada irti vaparina 7mm elementeillä, ja vetäviä kierroksia mahollisimman korkialle, onko pakosarja/imusarja paljolto rajottava tekijä vaparissa ? (jostain luin että 170hp pelkillä pumpun muutoksilla, onko pötyä?) taikka sitte ihan vapari alakerralla paljonko uskaltaa turbotetulla pitää tehoja hyvällä imu/pakosarjalla, isolla välijäähyllä että voi vielä ikiliikkujaksi kutsua ? 200hp ?
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viestit: 1589
- Liittynyt: 30.9.2005 10:45
- Paikkakunta: Turun tienoo
- Viesti:
Minkälainen morkooli orsii sulla on ? jos on se mersun alkuperäinen niin se on syynä.
Paluun venttiiliin en oikein usko, koska sen kyllä pitäisi aiheuttaa jotain muitakin oireita siinä kohtaa kun syöttävä paine tipahtaa nollaan. Ellei mitään keksi niin miltei vielä kerran pumppupenkkiin ja tsekkaus mistä on kyse.
johani: 109.5 hp on vastaus
Paluun venttiiliin en oikein usko, koska sen kyllä pitäisi aiheuttaa jotain muitakin oireita siinä kohtaa kun syöttävä paine tipahtaa nollaan. Ellei mitään keksi niin miltei vielä kerran pumppupenkkiin ja tsekkaus mistä on kyse.
johani: 109.5 hp on vastaus
Ei ole morkoolia orsiin pumpussa olleskaan. Vaparin pumpusta tehty.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex