
http://www.mercedes-benz.com.br/modeloD ... produto=27
jollainen on myös Suomessa kilpakuormurina:

http://www.trt-akiteini.com/uutiset.html?10
Moottorina 4.25-ltr R4 177hv - 12-ltr. R6 340hv.
Tulevan Actroksen isoimmaksi moottoriksi on odotettavissa Detroit Diesel-sukuinen 15,6-litrainen R6:Cee220 kirjoitti: Voisin melkein lyödä vedon että mersullakin on jo isolohko valmiina..
Kautta vuosien olen kummastellu noiden "maskihevosten" 20-jaolla nousevia lukujaLaaksonen kirjoitti:Volvo siirtyi tehokilpailun kärkeen 750hv FH16:lla
http://www.volvotrucks.com/trucks/finla ... ubID=11569
Työmaalla olen nähnyt nuo kaikki kolme vierekkäin huollintafirman pihalla odottamassa venättäälle vientiä. Kaikki olivat vielä samanlaisia puolipitkiä ja puolikorkeita, Totke oli punanen ja Raitlaineri ja Mersu olivat valkosia.Garcia kirjoitti:Reitlainerista tuliki mieleen, että jännä ku jenkeissä näkyy olevan samaa pakua kolmella eri nimellä ja maskilla: MB Sprinter, Dodge Sprinter ja Freightliner Sprinter. CDI-kone on kahdessa jälkimmäisessä nimellä CRD.
Jaa missäs tuo muorin pikkuserkun auto kurvailee, koskenkorvalla vai? Kun ei oo näkyny pitkään aikaan..190dee kirjoitti:On muuten tuo eläintekuljetuskin kovaa touhua nykypäivänäaikas lailla paljon sikoja mahtuu muuten tuon kyyttiin kerralla.
[ulr]http://www.kvlkuljetus.com/uploads/IMG_0887.JPG[/url]
Käy meillä työmaalla huollos tuo yhdistelmä tasaisin väliajoin.
Nurmossa käy atrialla kääntymäs aika usein, seinäjoella on huoltopaikka. Kait ne vähän ympäri suomea tuolla ajeleeVensku_ kirjoitti:
Jaa missäs tuo muorin pikkuserkun auto kurvailee, koskenkorvalla vai? Kun ei oo näkyny pitkään aikaan..
Brasilian markkinoille uusi nokkamalli Mersulta, Atron:Laaksonen kirjoitti:Brasiliassa valmistetaan nokkamallista Mersua, Linha Tradicionalia:
http://www.mercedes-benz.com.br/modeloD ... produto=27
jollainen on myös Suomessa kilpakuormurina:
http://www.trt-akiteini.com/uutiset.html?10
Moottorina 4.25-ltr R4 177hv - 12-ltr. R6 340hv.
Noissa teholuokissa ei taida olla se myynti ihan ykkösjuttu vaan julkisuus ja mainosarvo. Suurin tili tulee pikku luokista, mutta kyllähän tommonen volvo jonka lipassa lukee 730hv jää muistiin jossain määrin paremmin kuin joku 460hv naftapihi säästöpossu.Kimmo Koo kirjoitti: Kautta vuosien olen kummastellu noiden "maskihevosten" 20-jaolla nousevia lukuja![]()
Onko Kaanjan tai Mersun vastine 770 tai 780 ensivuonnaPolttonesteiden kallistuessa tehokilpailu asiakkaista vaan jatkuu ja mitä ylemmäs mennään, sen vähemmän on asiakkaita joille niitä saa myytyä
Nii no tietysti kun Atrialle vie naskeja.190dee kirjoitti:Nurmossa käy atrialla kääntymäs aika usein, seinäjoella on huoltopaikka. Kait ne vähän ympäri suomea tuolla ajelee
TässäVäsynyt Mies kirjoitti:Kyllähän se on Daimleri yhäkin isoin, kaikkine Raitlainereineen. Sitte taitaa tulla Volkswagen, sillä kun on nykyjään oman merkin lisäksi MAN ja Scania. Sitte en ossoo sanoo kuka kolmantena tulis.
Huhujen mukaan scanialla olis jo pari kappaletta protoja ajossa joista on otettu se 1000hp mutt eivät olis vielä tulossa myyntiversioiden nokilleJuhaK kirjoitti:Noissa teholuokissa ei taida olla se myynti ihan ykkösjuttu vaan julkisuus ja mainosarvo. Suurin tili tulee pikku luokista, mutta kyllähän tommonen volvo jonka lipassa lukee 730hv jää muistiin jossain määrin paremmin kuin joku 460hv naftapihi säästöpossu.Kimmo Koo kirjoitti: Kautta vuosien olen kummastellu noiden "maskihevosten" 20-jaolla nousevia lukuja![]()
Onko Kaanjan tai Mersun vastine 770 tai 780 ensivuonnaPolttonesteiden kallistuessa tehokilpailu asiakkaista vaan jatkuu ja mitä ylemmäs mennään, sen vähemmän on asiakkaita joille niitä saa myytyä
Paikallisen sora-autoilijan muutama vuosi takaperin laittaman E18 630 Sisu on jäänyt elävästi mieleen. Vaikkei siinä mitään muuta eroa päällepäin ollutkaan kuin laatta keulassa verrattuna saman ringin 400hv Cummins malleihin. ihan perus harmaa, mutta isolla padalla ja sitä sitten taivasteltiin porukalla.
Koskahan tulloo eka tuhat heppanen?
Mersulla sittenkin uusi Axor kehitteillä:Laaksonen kirjoitti:Sisun ottaessa käyttöönsä Mersun poistuvan Actroksen hytin, on Kamaz päättänyt hyödyntää niin ikään uuden Actroksen myötä poistuvan Axorin hyttiä:
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1445