S210 E320T -99 Wäyry. Huolto ja korjauskirjanpito.
Lempinimi Väyry.
Tuo Paawo ei ole ollut mieleinen mutta nyt siihen tuli muutos. Se on Wäyry Talon toinen Wankkuri sai sointuvan kaverin Väyry&Wankkuri
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
En tiedä minkälainen kohinasalpa teidän merssun puhelimessa on mutta ainakin tossa comand-versiossa on niin heikko että on jäänyt käyttöä vaille koko kapistus. On näissä yli kymmenen vuotta tuoreempaa suunnittelua olevissa niin pal parempi.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
En tiiä ku itte vaan soitan Sanokoon ne, kelle oon soittanu jotta kohiseeko. Jonkinverran on herkkä kentän vaihtelulle ja aika helposti ainaki Kaarinas motarilla pätkii, mut siel o heikko kenttä, normipuhelinkin katkee.XUX63 kirjoitti:En tiedä minkälainen kohinasalpa teidän merssun puhelimessa on mutta ainakin tossa comand-versiossa on niin heikko että on jäänyt käyttöä vaille koko kapistus. On näissä yli kymmenen vuotta tuoreempaa suunnittelua olevissa niin pal parempi.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
Tänään kävin tuon rottelon kanssa viivalla.
Kovasti jännitin reissua, kuten aina katsastusta. Inssi syynäs autoo oikein olan takaa, nosteli kovasti etu- ja takapäätä ja pyöritteli renkaita. Meinas vissiin ettei ne muka mahdu eessä pyörimään ku ujutteli sormia jonneki väliin ja oli nii kiukkusen näköinen. Etulamppuja tutki, hinkkas oikein lasiakin. Sitten nosti konepellin auki ja tutki johtosarjoja, kuljetti sormiaan jonneki jarruneste? säiliön kupeille asti, taas mutristi suutaan ja paiskas pellin kii (pudotti liian korkeelta). Ja taas syynäs lamppuja.
Sanaakaan se ei sanonu, ennenkö löi paperit käteen Salolaisten tyyliä... Mitään vikaa ei löytäny Luultavasti se yritti löytää syytä hylätä väykky Xenoneist
Mutta leima tuli, tai nykykäytäntöön muuntaen, uudet paperit tuli
Kovasti jännitin reissua, kuten aina katsastusta. Inssi syynäs autoo oikein olan takaa, nosteli kovasti etu- ja takapäätä ja pyöritteli renkaita. Meinas vissiin ettei ne muka mahdu eessä pyörimään ku ujutteli sormia jonneki väliin ja oli nii kiukkusen näköinen. Etulamppuja tutki, hinkkas oikein lasiakin. Sitten nosti konepellin auki ja tutki johtosarjoja, kuljetti sormiaan jonneki jarruneste? säiliön kupeille asti, taas mutristi suutaan ja paiskas pellin kii (pudotti liian korkeelta). Ja taas syynäs lamppuja.
Sanaakaan se ei sanonu, ennenkö löi paperit käteen Salolaisten tyyliä... Mitään vikaa ei löytäny Luultavasti se yritti löytää syytä hylätä väykky Xenoneist
Mutta leima tuli, tai nykykäytäntöön muuntaen, uudet paperit tuli
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
A) dieseli pitää olla st jotta se vetää vertoja kunnon bensalle. Ja sillo se kulutus ei vissiin enää oo mitään 2 litraa sataselle...
B) dieselin tankkaaminen on hankalaa, pitää olla hanskaa ja pyykkipoikaa nenää jne jne, ja asentaa kurahaalarit ylle, muuto haisee loppuviikon.
C) tuokaa mulle rajusti kiihtyvä savuttamaton dieseli joka ei raksuta dieselille tyypilliseen ärsyttävään tapaansa, niin voin harkita
B) dieselin tankkaaminen on hankalaa, pitää olla hanskaa ja pyykkipoikaa nenää jne jne, ja asentaa kurahaalarit ylle, muuto haisee loppuviikon.
C) tuokaa mulle rajusti kiihtyvä savuttamaton dieseli joka ei raksuta dieselille tyypilliseen ärsyttävään tapaansa, niin voin harkita
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
Tulee mieleen...Ari66 kirjoitti:Loistavat perustelut
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=T-7KkYXv0zI[/youtube]
Samankokoinen cdi eli 320.A) dieseli pitää olla st jotta se vetää vertoja kunnon bensalle. Ja sillo se kulutus ei vissiin enää oo mitään 2 litraa sataselle...
...
C) tuokaa mulle rajusti kiihtyvä savuttamaton dieseli joka ei raksuta dieselille tyypilliseen ärsyttävään tapaansa, niin voin harkita
Vääntöä on jo vakiona yli 100Nm enemmän kuin bensakuutosessa ja huomattavasti alemmilla kierroksilla.
Lähtee eikä mieti ja kulkee varsin vähällä bensaveljeensä verraten
Kuka sitä autoo ostaa myyntimielessä muut ku jobbarit?
Toiset tykkää että pitää olla dieseli, itte en.
Entäpä ensi vuonna ku dieselin hinta nousee? Auto on kalliimpi, polttoaine yhtä kallista, puhumattakaan hajuhaitoista. Itse en ole ikinä tykänny dieselin katkusta, enkä siitä sen enemmän aio opetellakaa nauttimaan.
Toiseks en tiedä, mitä järkeä on vaihtaa autoa vähän väliä vain sen takia, että oho, nyt onki työmatka-ajoa. Auto hankittiin ennen kuin tiesin että taas on edessä tunnin työmatkat suuntaansa. Auton vaihtoa on mietitty, ei sen enempää harkittu, mutta kaikilla ei ole mahdollisuuksia noin vain vaihdella vähän väliä. Etenkin kun varustelutaso ei kaikissa tiisseleissä ole tuon yksilön luokkaa.
Toiset tykkää että pitää olla dieseli, itte en.
Entäpä ensi vuonna ku dieselin hinta nousee? Auto on kalliimpi, polttoaine yhtä kallista, puhumattakaan hajuhaitoista. Itse en ole ikinä tykänny dieselin katkusta, enkä siitä sen enemmän aio opetellakaa nauttimaan.
Toiseks en tiedä, mitä järkeä on vaihtaa autoa vähän väliä vain sen takia, että oho, nyt onki työmatka-ajoa. Auto hankittiin ennen kuin tiesin että taas on edessä tunnin työmatkat suuntaansa. Auton vaihtoa on mietitty, ei sen enempää harkittu, mutta kaikilla ei ole mahdollisuuksia noin vain vaihdella vähän väliä. Etenkin kun varustelutaso ei kaikissa tiisseleissä ole tuon yksilön luokkaa.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
Varustelutasohan riippuu aiva siitä millä varusteilla se on tilattu tehtaalta.catti kirjoitti:Etenkin kun varustelutaso ei kaikissa tiisseleissä ole tuon yksilön luokkaa.
Mitä varusteita nykyisessä on mitä ei voisi olla vastaavassa dieselissä?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Onko kyseessä uuden auton tilaaminen Veholta
Kyseessä on Ruotsalaisen ostajan valinta varusteista ja me ajellaan hänen valinnoilla. Moni diesel on hankittu uutena CLASSIC-mallisena. Moni diesel on ajettu reilusti enemmän(aiempien aikojen halvemmuuden takia) .
Ja enemmistö on niistä dieseleistä pienemmillä koneilla mitä meidän valintoihin sopii.
Auton hankintaa ei saapalautettua menneeseen kun työasiat, elämäntilanteet ym muuttuu. Pakko se on maksaa tämä ensin ja luottaa siihen ettei keisari kataisen kätyrit keksi myös bensa-autoihin käyttövoimaveroa
Dieselveroa maksetaan yli 500,-/3kk välein ja kulutus satasella noin 37l/satasella. Kyllä minusta dieselin käyttö on kallista kun 6000,- menee kuukaudessa dieseliin Toki kyseessä ei ole yksityisauto ja sellaisen käyttö pelkkiin työmatkoihin.
Kyseessä on Ruotsalaisen ostajan valinta varusteista ja me ajellaan hänen valinnoilla. Moni diesel on hankittu uutena CLASSIC-mallisena. Moni diesel on ajettu reilusti enemmän(aiempien aikojen halvemmuuden takia) .
Ja enemmistö on niistä dieseleistä pienemmillä koneilla mitä meidän valintoihin sopii.
Auton hankintaa ei saapalautettua menneeseen kun työasiat, elämäntilanteet ym muuttuu. Pakko se on maksaa tämä ensin ja luottaa siihen ettei keisari kataisen kätyrit keksi myös bensa-autoihin käyttövoimaveroa
Dieselveroa maksetaan yli 500,-/3kk välein ja kulutus satasella noin 37l/satasella. Kyllä minusta dieselin käyttö on kallista kun 6000,- menee kuukaudessa dieseliin Toki kyseessä ei ole yksityisauto ja sellaisen käyttö pelkkiin työmatkoihin.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Voihan sitä olla, ei kukaan sitä olekaan väittänyt, mutta onko? Eli se onko bensa vai dieseli on itselle pienempi väli, kuin se, että varustetasossa löytyy tarpeeksi. Kaikkien asioiden yhteensovittaminen on raskasta ja aikaa vievää, joten kun kohtuuhyvä, sopiva yksilö tulee yllättäen vastaan, on aivan sama, kulkeeko se tärpätillä vai jäteöljyllä.
MBS210 E320T vm 1999
MB124 320 TE vm 1993
MB124 320 TE vm 1993
No ei tuo varusteero voi olla ratkaiseva valinnan suhteen. Pikasesti vertailin nettiautosta, rastittaen varusteita "riittävästi" ja vertailin bensa/tiisselimalleja. Yli 3 litraisia bensojen/dieseleiden suhde oli 5/15. Eli hyvin varusteltuja iso koneisia dieseleitä löytyi 3x enemmän.
Mutta jos haluaa että auto on bensa niin eikai siinä. Oma valintahan se on ja makuasiakin.
Mutta jos haluaa että auto on bensa niin eikai siinä. Oma valintahan se on ja makuasiakin.
Nii, mahtaapi diisseli farkku väykkyjä löytyy enempi kaks paikkasena urheilupakettiautona entä viis paikkasena saati sitte 7 henkilön kuljetukseen tarkoitetulla varustuksella...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91