Pitemmän aikaa on jo latauksen valo hehkunu himmeänä tyhjäkäynnillä eikä siihen ole jaksanu kiinnittää huomiota sen enempää. Nyt sitten rykäsin rojut pöydälle säätimen vaihtoa varten. Noh tämä laturihan on 90A versio jota on käytetty jonkun golffin keulalla. Portterin oma laturi sippasi pari vuotta sitten joten nopein keino oli ostaa motonetistä uusi.
Tässä se sitten perseelleen menikin koska jo pelkän laturin ostaminen kiilaremmillä varustetulla pyörällä tuntui olevan äärimmäisen vaikeaa koska eihän se voi käydä portteriin ainakaan tietokoneen mukaan. Sain kuitenkin laturin kiinni ja se toimikin jokusen kuukauden kunnes säädin päästi savut ulos. Jälleen motonetin tiskille ja kysymään säädintä mutta eihän semmoista kuulemma ole olemassakaan joka tuosta laturista löytyi.
Säädin joka oli lähes saman näköinen mutta yksi johto puuttui löytyi lopulta ja otin niitä kaksi varmuuden vuoksi. Puuttuvan johdon sai kyllä tinattua paikalleen.
Vasemmalla säädin joka vaihdettiin aikanaan ja oikealla samanlainen ainakin numeroiden mukaan. Vain toinen hiili oli osunut kunnolla kollektoriin ja toinen raapinut vain vähän pintaa.
Ei auttanut tuo uusikaan säädin latausvalon hehkumiseen tyhjäkäynnillä joten laturi auki ja kas siellähän oli pikku meksikaanin tekemä ylläri. Täytyy sorvata tuo suoraksi ja kattoa vähän mitä tuon tinan alta löytyy. Takaisinhan tätä ei voi viedä koska takuu on tietenkin menny umpeen mutta pääsihän sillä sentään 15tkm. Ainiin laakerit on myös ihan loppu

AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.