W125+1 jousenaluskumit
W125+1 jousenaluskumit
Nyt tuleekin niin viisas kysymys, että viisaampien kannattaa mennä jo valmiiksi selälleen etteivät lyö päätään lattiaan.
Mitä ne jousenaluskumit on syöneet? Onko seassa rautaa, vai onko ne umpikumia? Minulla on erittäin nerokas suunnitelma :
Nirhaan neloskumeista linkkarilla pois 71% minulla on ykköskumit.
Onnistuuko? Onko jousen yläpää ja täten myös kumi tasainen?
No?
Mitä ne jousenaluskumit on syöneet? Onko seassa rautaa, vai onko ne umpikumia? Minulla on erittäin nerokas suunnitelma :
Nirhaan neloskumeista linkkarilla pois 71% minulla on ykköskumit.
Onnistuuko? Onko jousen yläpää ja täten myös kumi tasainen?
No?
Ja luulet että ässään löytyy? On eri kumi kuin näissä muissa. Se on meleko varmaa että Ronkainen tiirailee koneella Stutgartin varastoa jos Hartikaiselle menee...Mikko K kirjoitti:Elä p.....le ruppee vuolemmaan , Hartikaisellakkaan ne ei paljon maksa Ei ollu montaa ekee kpl
Voephaan tuonne soitaltoo.
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Mulla olis ylimääräiset madallusjouset taakse jos kelepaa? Ainakin W123:n perä oli niillä ihan lintassa kutosen kumeilla (ihan ite sorvatut korokepalat oli lisätty kumien päälle ja olipa jousien välissäkin pilteman korokepaloja), luulisi sitten ässänkin putoavan niillä aika alas.
Ne kylläkin unohtui Puuppolaan, mutta eiköhän joku jyväskyläläinen (=Olli) ne voi sieltä napata mukaan, jos vaan aidot lowrider-jouset kelpaa...
Ne kylläkin unohtui Puuppolaan, mutta eiköhän joku jyväskyläläinen (=Olli) ne voi sieltä napata mukaan, jos vaan aidot lowrider-jouset kelpaa...
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
Kiitos vaan, mutta ässään ei kakkoslaatu kelpaa.Sivonen kirjoitti:Mulla olis ylimääräiset madallusjouset taakse jos kelepaa? Ainakin W123:n perä oli niillä ihan lintassa kutosen kumeilla (ihan ite sorvatut korokepalat oli lisätty kumien päälle ja olipa jousien välissäkin pilteman korokepaloja), luulisi sitten ässänkin putoavan niillä aika alas.
Ne kylläkin unohtui Puuppolaan, mutta eiköhän joku jyväskyläläinen (=Olli) ne voi sieltä napata mukaan, jos vaan aidot lowrider-jouset kelpaa...
..
Nostan hattua jos vuolet linkkarilla kumeista pois siivun. Yritin tuota temppua oman Ässän etujousen kumeihin, mutta luovutin sitten. Keula kyllä putosi sopivalle korkeudelle, kun rälläkkä hipaisi jousiin ja niistä lähti kierros pois.
Kyselin 1:n kumeja, mutta olisivat olleet kuulemma Saksassa asti..
Kyselin 1:n kumeja, mutta olisivat olleet kuulemma Saksassa asti..
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Re: ..
Joo, ei näitä ässän osia pidä enää ainoakaan merkkiliike varastossa, säkällä saattaa löytyä jotain 90-luvulla tilattuja jämäosia.jarski kirjoitti:Nostan hattua jos vuolet linkkarilla kumeista pois siivun. Yritin tuota temppua oman Ässän etujousen kumeihin, mutta luovutin sitten. Keula kyllä putosi sopivalle korkeudelle, kun rälläkkä hipaisi jousiin ja niistä lähti kierros pois.
Kyselin 1:n kumeja, mutta olisivat olleet kuulemma Saksassa asti..
No tuota siis rautasahakin antautuu mualimanlopun kumien edessä? Joo, kyllä ne tilattava on, ei viitsisi alkaa jousiakaan sahailemaan.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 31.7.2006 14:31
Mertelliltä ?
-mikähän on tämä MERTELLI firma, onko sille osotettakin olemassa
-ja mitähän osia tms.sieltä saa
-ja mitähän osia tms.sieltä saa
Re: Mertelliltä ?
Matti Tsokkinen kirjoitti:-mikähän on tämä MERTELLI firma, onko sille osotettakin olemassa
-ja mitähän osia tms.sieltä saa
No käyhän kurkistelemassa: http://www.merteil.fi/
Pro HVM