Shatterin 200ree - sinne lähti..
varashälyn katka. Sielä ratin alla ollu varmaan se älylaatikko. Kun katkaisin aukeaa katkeaa virtapiiri jonka seurauksena alkaa häly huutamaan?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Oisko voisko olla 8482 karminbraun?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Laitetaampas tännekin pientä päivitystä kun ei ole mitään tullut kirjoiteltua.
Tosiaan kansiremontti tehtiin tuossa uv:n vaihteessa, jonka jälkeen ei ole mitään isompaa tapahtunut huomaamatonta kaarien ruostumista lukuunottamatta kun seisonnassa oottelee kevättä huhtikuulle asti
Pientä ehostusta on tullut tehtyä mm. vaihdekepin rikkinäinen pussi vaihdettu nahkaiseen ja muutama päivä taaksepäin tuli jälkiasennettua ulkolämpömittari, muuten meni nappiin hommat ja loppupeleissä ihan simppeli operaatio paitsi taustavalo on eloton
lamppuhan siitä oli palanut ja kokeilin uuden kolvailuakin tilalle tuloksetta, vaikuttas kontaktihäiriöltä piirilevyssä sillä valo kyllä syttyy suoralla virralla mutta piirin kautta ei. juotosten uudelleen tinauskaan ei tuottanut minkäänlaista muutosta.. seuraavaksi onkin vuorossa uudella piirilevyllä kokeilua, kiitokset siitä RoopeK:lle
Kaiken muun ohella myös jonkin sortin modernisointia suunnitteilla, hetken mielijohteesta tuli hommattua kaukkari keskuslukkoon. halvan puoleinen hökötys ja kun ohjaimen sai ihan mersun logolla ja taittoavaimen kera niin siinä kohtaa karkas mopo käsistä
pitääpi tässä katsastella jos saisi muutaman kuvankin lisäiltyä niin ei pelkkää tekstiä tarvi lukea. harmi kun ei tullut otettua tuosta lämpömittarin itse asennuksesta kuvia, ois saanu vaikka mekkaan asennusohjeet
Tosiaan kansiremontti tehtiin tuossa uv:n vaihteessa, jonka jälkeen ei ole mitään isompaa tapahtunut huomaamatonta kaarien ruostumista lukuunottamatta kun seisonnassa oottelee kevättä huhtikuulle asti
Pientä ehostusta on tullut tehtyä mm. vaihdekepin rikkinäinen pussi vaihdettu nahkaiseen ja muutama päivä taaksepäin tuli jälkiasennettua ulkolämpömittari, muuten meni nappiin hommat ja loppupeleissä ihan simppeli operaatio paitsi taustavalo on eloton
lamppuhan siitä oli palanut ja kokeilin uuden kolvailuakin tilalle tuloksetta, vaikuttas kontaktihäiriöltä piirilevyssä sillä valo kyllä syttyy suoralla virralla mutta piirin kautta ei. juotosten uudelleen tinauskaan ei tuottanut minkäänlaista muutosta.. seuraavaksi onkin vuorossa uudella piirilevyllä kokeilua, kiitokset siitä RoopeK:lle
Kaiken muun ohella myös jonkin sortin modernisointia suunnitteilla, hetken mielijohteesta tuli hommattua kaukkari keskuslukkoon. halvan puoleinen hökötys ja kun ohjaimen sai ihan mersun logolla ja taittoavaimen kera niin siinä kohtaa karkas mopo käsistä
pitääpi tässä katsastella jos saisi muutaman kuvankin lisäiltyä niin ei pelkkää tekstiä tarvi lukea. harmi kun ei tullut otettua tuosta lämpömittarin itse asennuksesta kuvia, ois saanu vaikka mekkaan asennusohjeet
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Lämpömittarin taustavalokin alkoi piirilevyn vaihdon jälkeen pelaamaan
mittarin kokeilun yhteydessä huomasin jotta bägin srs-valo ei sammu vaan jää loimottamaan kunnes sammuttaa virrat, toivotaan että johtuu vain huonosta akusta sillä lueskelin aiheen topikkeja ja silmään iski eritoten 8. vikanumero (jännite ollut alhainen). tähti nimittäin seissyt ulkona tallin pihassa marraskuusta asti ja pari kertaa on sinä aikana käytelty lämpimäksi.
mittarin kokeilun yhteydessä huomasin jotta bägin srs-valo ei sammu vaan jää loimottamaan kunnes sammuttaa virrat, toivotaan että johtuu vain huonosta akusta sillä lueskelin aiheen topikkeja ja silmään iski eritoten 8. vikanumero (jännite ollut alhainen). tähti nimittäin seissyt ulkona tallin pihassa marraskuusta asti ja pari kertaa on sinä aikana käytelty lämpimäksi.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Tulipa ajankuluksi kaiveltua tietoa aken sivuilta ja aika hyvin on suomea tämäkin kärry kiertänyt, omistajia ollut tähän mennessä toistakymmentä
viime kesän historiaankin mahtuu jo neljä omistajan vaihdosta, omistusaika vaihtelee viikosta pariin kuukauteen
viime kesän historiaankin mahtuu jo neljä omistajan vaihdosta, omistusaika vaihtelee viikosta pariin kuukauteen
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
keskuslukon kaukkarikin on nyt saatu asennettua, ison työn takana se olikin kun kytkykaavioita löytyi useampia. muutamat toimintasavut tuli otettua mutta johtojen vaihdolla selvisi ei taija minusta sähkömieheksi olla
jos täydellisyyttä hakee niin vilkkujen väläytys saisi olla vähän isommalla viiveellä ja sisävalot kun saisi syttymään ovien avautuessa..
jos täydellisyyttä hakee niin vilkkujen väläytys saisi olla vähän isommalla viiveellä ja sisävalot kun saisi syttymään ovien avautuessa..
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Kiitosta omaankin silmään istuu yllättävän hyvin, näyttää aika härskiltä takaa katottuna kun leveät vanteet ja tulee vähän kaaresta ulos, Multiviri eilen osuvasti sanoikin että ompa sammakon näkönen
eessä siis 8x16 ja takana 9x16. alunperin oli tulossa 8,5 ja 9,5 mutta ostin sitten nuo vähän kapeammat kun sai halvemmalla varastosta pyörimästä, oston jälkeen jäi tympäseen että ois pitäny silti ne leveämmät ottaa mutta nyt kun sai alle niin ei yhtään hullumman näköiset
eessä siis 8x16 ja takana 9x16. alunperin oli tulossa 8,5 ja 9,5 mutta ostin sitten nuo vähän kapeammat kun sai halvemmalla varastosta pyörimästä, oston jälkeen jäi tympäseen että ois pitäny silti ne leveämmät ottaa mutta nyt kun sai alle niin ei yhtään hullumman näköiset
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Onkos kellään kokemusta sivupeilin vaihdosta? saako sisuskalut vaihdettu kokonaan kuoreen vai pitääkö vaihtaa kuorineen? kuskinpuolelle mietin nimittäin sähköpeilin laittamista jos ei kovin iso operaatio ole sillä joskus vaihdettu vivulla oleva, johdot kuitenkin tulee sähköselle ja vänkärin peili toimiikin katkaisijasta täysin.
Sitten toiseen ropleemaan, jota jo syksyllä ihmeteltiin jonkin verran eli persgrillit. voiko vastuksia millään tapaa tarkastaa onko rikki vai ehjä? Auton tullessa minulle vänkärin grilli toimi jonkin aikaa mutta enää ei sekään.. tähän mennessä on sulakkeet vaihdettu, takapenkin alta tarkastettu boksi ja kontaktit putsattu penkin alta ja katkasijoilta. katkasimiin syttyy valot ja boksi naksahtaa mutta lämpöä ei kumpikaan penkki tuota
Sitten toiseen ropleemaan, jota jo syksyllä ihmeteltiin jonkin verran eli persgrillit. voiko vastuksia millään tapaa tarkastaa onko rikki vai ehjä? Auton tullessa minulle vänkärin grilli toimi jonkin aikaa mutta enää ei sekään.. tähän mennessä on sulakkeet vaihdettu, takapenkin alta tarkastettu boksi ja kontaktit putsattu penkin alta ja katkasijoilta. katkasimiin syttyy valot ja boksi naksahtaa mutta lämpöä ei kumpikaan penkki tuota
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Tuleeko sinne kuskin peilille vain kaks johtoo..? Jos tulee nii sillon on kyseessä vain peilin lämmitys... Löytyykö jostain peilin säätönumiskan lähistöltä puolenvaihto kytkin..?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
E-malleissa säätö vissiin vakiona molemmille puolille. Peilinsäätö nupikassa puolen vaihto mahdollisuus. Johtoja tulee kaks peilille ja siellä oli teipattuna lisää piuhoja
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Useampi johto tosiaan tulee, puolenvaihtokin katkaisijasta löytyy niin on siinä ainakin uutena sähköpeili ollut
innostuin samalla purkamaan katkaisimen osiin sillä nupin valo oli palanut, tuli kiire osien metästykseen kun räjähti silmille koko keksintö, parin millin mittasia jousia täynnä yms kivaa.. minkä tehonen lamppu tuonne pitäisi olla, 0.5w? kokoa nimittäin lampulla on vain 1/3 vrt. normaali T5
innostuin samalla purkamaan katkaisimen osiin sillä nupin valo oli palanut, tuli kiire osien metästykseen kun räjähti silmille koko keksintö, parin millin mittasia jousia täynnä yms kivaa.. minkä tehonen lamppu tuonne pitäisi olla, 0.5w? kokoa nimittäin lampulla on vain 1/3 vrt. normaali T5
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Taas on hommailtu ja nyt on kuskillakin sähköpeili lämmityksellä, vänkärin peiliä piti myös roplata samoilla tulilla kun ei lämmitys suostunut pelaamaan mutta sekin heräsin eloon kontaktien puhdistuksella
Ei muuten ole kummoinen homma tuo kuorien vaihto/irroitus peiliin, meisselillä kammeten lähti helposti.
Ei muuten ole kummoinen homma tuo kuorien vaihto/irroitus peiliin, meisselillä kammeten lähti helposti.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Pitempään on jo ollut takakelkan kumityynyjen ja takajousien vaihto suunnitteilla niin vihdoin sai senkin alulleen.
kumityynyt oli aika finiitto, jos ei enään kovin pahasti kolahtaisi vaihdetta vaihtaessa:
takajousetkin oli mallia löysät, käsillä sai painettua läjään ja olihan siellä välissä myös bilteman korotuskumetkin
kumityynyt oli aika finiitto, jos ei enään kovin pahasti kolahtaisi vaihdetta vaihtaessa:
takajousetkin oli mallia löysät, käsillä sai painettua läjään ja olihan siellä välissä myös bilteman korotuskumetkin
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
eihän tuo nyt sinänsä mikään iso homma ole kolmea pulttia irroittaa mutta oli perskele jumittunut iskarin alapäähän kiinni, toiselle puolelle meni mukisematta
vuosi sitten on leimalle takaiskarit vaihdettu niin ei se pultti nyt noin tiukkaan voi ruostua, pakkohan se on ollut jollain jystää paikalleen kun milliäkään ei liikkunut vaikka moneen kertaan toholla lämmitti ja jokaista lekaa se pultinpää sai mitä tallista löytyi, loppujen lopuksi alkoi tukivarsi pullistua kun ei pultti alkanut irtoamaan siitä holkista vaikka pitäisi sormilla saada pois
voipi jo sanoa että ON tiukassa, koitettiin myös tukivarsi irrallaan lyödä ylhäältä mutta siinäkin tuntui että menee ennemmin ruuvipenkki puupöydästä läpi kuin että pultti antautuu vaikka isompi mies sitä 5kilon lekalla olan takaa paukutti.
tultiin siihen lopputulokseen että eikun varaosa-autoa tunkkaamaan
vuosi sitten on leimalle takaiskarit vaihdettu niin ei se pultti nyt noin tiukkaan voi ruostua, pakkohan se on ollut jollain jystää paikalleen kun milliäkään ei liikkunut vaikka moneen kertaan toholla lämmitti ja jokaista lekaa se pultinpää sai mitä tallista löytyi, loppujen lopuksi alkoi tukivarsi pullistua kun ei pultti alkanut irtoamaan siitä holkista vaikka pitäisi sormilla saada pois
voipi jo sanoa että ON tiukassa, koitettiin myös tukivarsi irrallaan lyödä ylhäältä mutta siinäkin tuntui että menee ennemmin ruuvipenkki puupöydästä läpi kuin että pultti antautuu vaikka isompi mies sitä 5kilon lekalla olan takaa paukutti.
tultiin siihen lopputulokseen että eikun varaosa-autoa tunkkaamaan
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Nyt on korjattu ja myös kertaalleen huollettu yllättävän paljon vaikutti kun vaihto uudet jouset ja iskarit taakse, ei enää pompi ja keuli kun yksi isompi äijä menee takapenkille istumaan. josko tuota taas jonkin aikaa ajelis huoletta kun on niveliä, jousia ja kumityynyjä vaihdeltu
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Tjaahas, kumityynyjen vaihdolla lakkasi yksi pauke mutta toinen ilmeni kun isompaa kolahdusta ei enää kuulu
ennen tyynyjen vaihtoa koko auto nykäisi ja selvä kolahdus kuului kun kelkka antoi periksi, nyt kuuluu vain vaimea kolahdus perästä? (keskeltä takaa) jos kytkimen nostaa nopeaa ylös mutta auto ei nytkähdä ollenkaan, huomenna jatkuu auton alla konttaaminen ja toivotaan että väljää olisi vaikka rätissä eikä perässä
tyynyt oli kyllä jo sen verran silppua että varmasti kauan ajettu rikkinäisillä niin olisko mahdollisesti jotain muutakin mennyt väljäksi kun kelkka on päässyt liikkumaan? tympeä kun muuten hyvässä kunnossa mutta vaihdetta vaihtaessa kolahtaa
ennen tyynyjen vaihtoa koko auto nykäisi ja selvä kolahdus kuului kun kelkka antoi periksi, nyt kuuluu vain vaimea kolahdus perästä? (keskeltä takaa) jos kytkimen nostaa nopeaa ylös mutta auto ei nytkähdä ollenkaan, huomenna jatkuu auton alla konttaaminen ja toivotaan että väljää olisi vaikka rätissä eikä perässä
tyynyt oli kyllä jo sen verran silppua että varmasti kauan ajettu rikkinäisillä niin olisko mahdollisesti jotain muutakin mennyt väljäksi kun kelkka on päässyt liikkumaan? tympeä kun muuten hyvässä kunnossa mutta vaihdetta vaihtaessa kolahtaa
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.