Jees omaan tosiaan oli/on tarkoitus värkätä vakkari mutta asennus jäi tällä kertaa odottelemaan parempia päiviä kun orkkis vakkarin tilalle oli vaihdettu jokin tarvikemalli jonka takia johtoja oli tinattu, katkottu, rosvoliitetty, ylimääräisiä johdon päitä eikä originellia johtosarjaakaan ollut

ei nyt mitenkään pelotellen, avoimin mielin ja ajankulun puoleltahan tämmösen näpräysrojektiin pitää ruveta
Sinällään ei mitenkään mahdoton homma jälkiasentaa jos vain saa jostain täydellisen paketin johtosarjoineen, niitä johtoja kun on useampi niin tympeämpi homma lähteä tekemään itse uusia tai pähkäileen oikeita paikkoja jos on katkottu tms..
Tässä tosiaan kytkentäkaavioita (huom. kaaviot ei ole EU versiosta joten johtojen värit ei pidä paikkaansa)
huomioitavaa myös jälkiasennuksessa on että tarvitset hall-anturin ja sen moni-napaisen liittimen (X53/5)
eli jos nyt tiivistellään ja lähdetään siitä liikkeelle että hall-anturiakaan ei ole niin sille joutuu vetämään virran sulakerasian 5. sulakkeelta (vakkari/hall-anturi) ja maa mittariston taakse, vakkarille ei tarvi vetää erillistä virtaa sillä sen saa ryövättyä jarruvalokatkaisimelta. sitten ohjeiden mukaan muutamat johdot maihin mittariston taakse ja eikun kokeilemaan
jonkin verran tuli tongittua tietoa tuosta vempeleestä internetin syövereistä niin kysyä saa toki jos jotain on mielessä, vastausta en voi varmuudella luvata kun täysin en ole perillä vielä itsekään
E: manuaalin ja automaatin välillähän ei muuta eroa ole kuin kytkinpoljinkatkaisija mutta sekään ei pakollinen ole kun vakkarin saa jarrulla pois päältä.
hintoihin jos vielä palataan niin KL-varaosilla taisi olla VDO compact tempomat paketti ~400e hall-anturin kanssa kun käytetystä joutuu maksamaan 100-200e ja toimivuudesta ei koskaan ole tietoa.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.