skerpeleen S203

Vastaa Viestiin
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Eldorado kirjoitti:
XUX63 kirjoitti:
Eldorado kirjoitti:Mukava kiesi muuten mutta tehoa voisi olla reilusti enemmän...
Eldorado kirjoitti:Jaa-a, minkälainenhan tilanne tuolla liikenteessä sitten vaatii enenmmän kuin 306 hv? :roll: Tietysti lisäteho on aina hauskaa, mutta eihän tuota enempää oikeasti tarvitse paitsi ehkä egon pönkittämiseen... :lol:
Sattupa peräkkäiset topikit :lol:
Ei mulla ole lähellekään kolmeasataa hepoa...
Minkälainen tilanne tuolla liikenteessä vaatii enemmän mitä sulla on :roll: :wink:
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Paikaltaanhan tuo ei lähe ihan mihinkään, tojota jaarikset sun muut riisikipot menee ohi heittämällä. Sitten jos on vauhtia valmiiksi niin jotenkuten pärjää muttei hyvin silloinkaan, siis ohituksissa meinaan.

Edelleen vaan kaipailen sen 300-24:n kulkupuolta, ei voi mittään...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Tarkemmin ajateltuna kyseessä ei ehkä olekaan suoraisesti tehon puute, vaan hidas reagointi kaasupolkimella annettaviin komentoihin. Arvelisin siihen olevan parikin syytä. Ensinnäkin turboviive, mutta sitäkin suurempi syyllinen on umpisurkeasti toimiva automaattilaatikko joka odotuttaa vaihtojaan aivan liian pitkään. Tapsan kanssa tästä joskus puhuttiinkin että MB ei ole onnistunut saamaan tätä 5-vaihteista tomaattia toimimaan optimaalisesti CDI-koneiden kanssa. 7-vaihteisesta ei ole niin paljoa kokemuksia että osaisin verrata toimiiko sen vaihdot sujuvammin.

Kaasupoljin ei saa olla poljin, vaan ennemminkin liipasin, jonka käskyihin takarenkaiden pyörimisnopeuden on reagoitava viiveettä. :wink: Sellaisen automallin kun joskus saisi...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Kuinkahan pieniin rakoihin sitä oikein sitten lähetään yrittämään ohitusta, jos tuon auton suoritusarvot ei muka riitä. Mulla on Väykyssä, tai on ainakin joskus ollu, saman verran tehoa ja puolet vähemmän vääntöä ja sillä ehtii ohi aivan hyvin. Toki se noppakone siinä vaihteiston paikalla syö sulla jonkun verran sitä parasta terää, mutta silti. :shock:
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Väsynyt Mies kirjoitti:...se noppakone siinä vaihteiston paikalla syö sulla jonkun verran sitä parasta terää...
Juu, nimenomaan, sitä tuossa edellä jo selitinkin. Tapsalla on sama auto manuaalina ja sen on ihan eri planeetalta, tosin oli se nopeampi jo silloin kun siinä oli vielä automaatti.

Kai tuossa kaihertaa juuri se että koneesta pitäisi lähteä irti hieman enemmän mutta tuosta yksilöstä ei lähde.

Kai sitä pitää säästää muutama vuosi vielä ja hommata joku tehokas auto taas vaihteeksi... :twisted: 8)
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Eikös tapsa tehny jotain muokkauksia omansa moottorinohjaukseen, vai muistanko aivan väärin?
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4273
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Eldorado kirjoitti:Tarkemmin ajateltuna kyseessä ei ehkä olekaan suoraisesti tehon puute, vaan hidas reagointi kaasupolkimella annettaviin komentoihin. Arvelisin siihen olevan parikin syytä. Ensinnäkin turboviive, mutta sitäkin suurempi syyllinen on umpisurkeasti toimiva automaattilaatikko joka odotuttaa vaihtojaan aivan liian pitkään. Tapsan kanssa tästä joskus puhuttiinkin että MB ei ole onnistunut saamaan tätä 5-vaihteista tomaattia toimimaan optimaalisesti CDI-koneiden kanssa. 7-vaihteisesta ei ole niin paljoa kokemuksia että osaisin verrata toimiiko sen vaihdot sujuvammin.

Kaasupoljin ei saa olla poljin, vaan ennemminkin liipasin, jonka käskyihin takarenkaiden pyörimisnopeuden on reagoitava viiveettä. :wink: Sellaisen automallin kun joskus saisi...
Pikkuinen ohjelman muutos auttaa noihin vaivoihin ihmaan paljon... ;)
Kunnosa olevan 7V laatikon vaihtoja ei oikeestaan edes huomaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

MB ei ole onnistunut saamaan tätä 5-vaihteista tomaattia toimimaan optimaalisesti CDI-koneiden kanssa
Tuo lootahan toimii kuin ajatus juuri CDI-koneiden kanssa :shock: Miten sen pitäisi oikein toimia että toimisi paremmin? Turbo-viive pitää tietenkin pitää mielessä jos meinaa ajaa urheilullisemmin. Tosin w203:n ei ole mikään urheiluauto, joten jos sellaista kaipaa kannattaa ostaa sellainen.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Kyllä mun vastaavassa autossa laatikko toimii hyvin, kaasun kun painaa pohjaan niin pienempää löytyy kyllä rivakasti. Toyota yariksilla tai muilla on turha yrittää ohi, ainoastaan paikaltaan lähtiessä on vähän turboviivettä mutta liikennevaloissa kun oranssi vaihtuu ja kaasun painaa pohjaan niin aina jää toiset kattomaan perävaloja. Joskus jopa 225 rengas vähän kuopaiseekin ja auto on vakio. Sulla on jo jonki verran kilometrjä, tyjää katit suosiolla.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29221
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eldorado kirjoitti:Ensinnäkin turboviive, mutta sitäkin suurempi syyllinen on umpisurkeasti toimiva automaattilaatikko joka odotuttaa vaihtojaan aivan liian pitkään. Tapsan kanssa tästä joskus puhuttiinkin että MB ei ole onnistunut saamaan tätä 5-vaihteista tomaattia toimimaan optimaalisesti CDI-koneiden kanssa. 7-vaihteisesta ei ole niin paljoa kokemuksia että osaisin verrata toimiiko sen vaihdot sujuvammin.
Onhan se NIIN pas*a, eikä 7-vaihteinen parantaisi ongelmaa kuin korkeintaan hetkeksi :wink:
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

No sitten mulla on tuossa laatikossa jotain häikkää, mutta vaihtoja se kyllä odotuttaa ihan selkeästi. Varsinkin eka vaihto kun lähtee liikkeelle (onkos se tässä nyt 1.-2. vai 2.-3. ?) odotuttaa raivostuttavan pitkään, kierrokset vaan nousee ja vaihtotapahtuma ikäänkuin venyy tai luistaa kunnes sitten vaihde nytkähtää aika inhottavasti sisään. Seuraavat vaihdot menee yleensä sujuvammin mutta ei missään mielessä nopeasti. Voihan se tieten olla että minun yksilössä kilsat jo näkyy laatikonkin toiminnassa.

Mutta summa summarum vaste kaasunpainallukseen on heikkoa, se on vaan tosiasia. Ja suksikin on käynyt tuota ajamassa ja yhteisesti tuumattiin ettei auto mihinkään kulje, suksi ei vaan muka enää muista sitä... :shock: :wink: :lol:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Eikös tämä loota ole sama sukua ku mitä tuossa w210 200CDI:ssä?
Mulla ei tuosta väykyn lootasta tule ainakaan mitää pahaa sanottavaa mieleen vaan aina tuntuu olevan oikea vaihde ja jalalla määrätään vaan vauhti ja tällähän on siis kohta rällätty 550tkm ja emmä kaverin samanlaisessa +750tkm ajetussakaan mitään kummallisuuksia huomannu (molemmat on tosin näitä Suami-romuja nii kai näissä on paremmat lootatkin :D).
Taitaa vaan Eldo koittaa tehdä autonvaihdosta (itselleen) ja muille perustelumman :) Vaan ei siinä, itsekkään en pystyisi dieseliä pitämään ainoana autona (vaikka sitä voimaa olisikin) vaan bensakoneen luonnetta tulisi väkisin ikävä :?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Jotain vikaa on eldon autossa. Laita laatikko W tai C ohjelmalle niin varmasti vaihtaa kakkosen aika nopeesti. Ja miksei muutkin vaihteet. Ootko kokeillu kuinka se ottaa 0-100?
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4386
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Täältä ääni laatikkovialle,entinen E270 cdi 5 v.automaatilla toimi kuin ajatus, ohjelmoitunakin.
Henk.koht.pidän tuota parempana(ainakin suomen nopeuksilla) kuin 7 pykäläistä lootaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Hölmöimmillään tuo loota on kun ajaa rullailuvauhtia esim. risteyksen yli ja sitten tuleekin vähän kiireempi. Vaihtaa turhaan ykköstä ja sitten samantien takaisin kakkosta. Aikaa menee vaihtoihin ja tuntuu että jää keskelle risteystä jumiin :D Mutta eipä se paikaltaan lähtiessä pitäisi mitään miettiä vaihdoissa.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Hmm... mulla ainakin 722.6 toimi moitteettomasti.
Olikohan sitten maanantaipäivän tuote eli sattunut vahingossa tulemaan kunnollinen... :D

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Eldorado kirjoitti: Mutta summa summarum vaste kaasunpainallukseen on heikkoa, se on vaan tosiasia.
Ei se nyt mitenkään epätavallisen heikkoa ole. Taisin jopa ääneen ajatella Taikikselle ja 740GLE:lle tuossa taannoin kojeajolla että hyvinhän tämä liikkuu (vaikka käykin viidellä). Eihän se pakokaasuahdetun vaste ole koskaan niin välitön kuin vapaastipuuskuttavan. C250TDT:ssä mua jonkin verran rassautti se turbon ja laatikon odottelu, mutta ei tuo ole samoissa sekuntilukemissa ollenkaan.
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Olen eldon autolla ajanut ja voinen sanoa että auto toimii niinkuin muutkin vastaavat. :) Tosin viive ahtimen heräämiseen on hieman pitempi kuin esim. omassa. Ja sen epäilisin johtuvan imusarjan läppien akseleiden läpivientien kuluneisuudesta. Ynnä muista mahdollisista ja mahdottomista ahtovuodoista.
Tähdellisen parantola
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Minäkin olen ajanut Eldon autolla ja minustakin se kulki ja lähti tosi hyvin 8)
t.
200D-Mies :happy:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

No jos tuo on nyt se taso minkä 270:stä saa irti niin sitten 270 ei ole mikään kummoinenkaan kulkija. Seuraavaksi täytyy alkaa katselemaan 320:siä nakuja tai bensakaseja.

Tietysti tuohon nykyiseen voisi vielä yrittää jotain poppakonsteja, suuttimien vaihto, pumpun vaihto, turbon vaihto, kattien suolistaminen, ym. mutta ei taida maksaa vaivaa... :roll:

Joku kyseli sitä 0-100 aikaa, en ole mitannut mutta jos jollain oulunseudulla on laite jolla saataisiin mitattua niin käydään kokeilemassa... :idea:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Eldorado kirjoitti: bensakaseja
Noniin. Aletaan pääsemään asiaan.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4273
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Eldorado kirjoitti:No sitten mulla on tuossa laatikossa jotain häikkää, mutta vaihtoja se kyllä odotuttaa ihan selkeästi. Varsinkin eka vaihto kun lähtee liikkeelle (onkos se tässä nyt 1.-2. vai 2.-3. ?) odotuttaa raivostuttavan pitkään, kierrokset vaan nousee ja vaihtotapahtuma ikäänkuin venyy tai luistaa kunnes sitten vaihde nytkähtää aika inhottavasti sisään. Seuraavat vaihdot menee yleensä sujuvammin mutta ei missään mielessä nopeasti. Voihan se tieten olla että minun yksilössä kilsat jo näkyy laatikonkin toiminnassa.

Mutta summa summarum vaste kaasunpainallukseen on heikkoa, se on vaan tosiasia. Ja suksikin on käynyt tuota ajamassa ja yhteisesti tuumattiin ettei auto mihinkään kulje, suksi ei vaan muka enää muista sitä... :shock: :wink: :lol:
Jos noin toimii niin
Selkeästi on jotain vikkaa systeemissä tarkist ahtopuolen tiiveys, putki/kat että ei ole tukossa, EGR että ei valskaa, samoin alipaine systeemi, laatikoa huolletu koska/koskaan

kuvailtu toiminta rittää syyksi jossain mainitule kohonelle kulutukselle

kaasun painaluksen vasteen pitäis olla kyllä ihan vakiossakin samanlainen koko liikeradan
(toisin kuin 200cdi mallissa missä se vaikutta oikeestaan vasta viime sentillä)
vakio pelin kulku kyllä muttu kummasti pienellä ohjelman muutoksella
kunhan auto on ensin kunnossa
(tosin sittenhän vasta mennään kun tehoa sekä vääntöä on neli numeroinn määrä mitä ei näistä lähde :) )
ei ne viissataset vapari kasitkaan mitän ihmeempiä lähtiöitä/kulkioita ole
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4273
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Eldorado kirjoitti:No jos tuo on nyt se taso minkä 270:stä saa irti niin sitten 270 ei ole mikään kummoinenkaan kulkija. Seuraavaksi täytyy alkaa katselemaan 320:siä nakuja tai bensakaseja.

Tietysti tuohon nykyiseen voisi vielä yrittää jotain poppakonsteja, suuttimien vaihto, pumpun vaihto, turbon vaihto, kattien suolistaminen, ym. mutta ei taida maksaa vaivaa... :roll:

Joku kyseli sitä 0-100 aikaa, en ole mitannut mutta jos jollain oulunseudulla on laite jolla saataisiin mitattua niin käydään kokeilemassa... :idea:
Jos alat kaseja katselemaan niin hylkää sitten heti semmoiset mitkä vapaasti henkitelee tai muuten on sama onkelma edessä että ei lähde/kulje ;)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4273
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

xin811 kirjoitti:Jotain vikaa on eldon autossa. Laita laatikko W tai C ohjelmalle niin varmasti vaihtaa kakkosen aika nopeesti. Ja miksei muutkin vaihteet. Ootko kokeillu kuinka se ottaa 0-100?
W varsinkin pitäis olla aika nopeasti 2 päällä
siilä kun sen pitäis lähteä jo suoraan kakkosella
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Ideaali moottorivaihtoehto (mersussa) olisi varmaankin OM613/648 suora kutvonen, mutta sellaiseen ei vielä rahat riitä. Tai sitten V8-CDI mutta sellaisen hankintaa täytyy odotella vielä puolenkymmentä vuotta vähintään.

Bensa-V8 + kompura olis ihan herkkua vaan se sitten jos loton pääpotti jne...

Pitänee palata maan pinnalle ja tyytyä tähän nykyiseen vaan ja ollaan tientukkeena tuolla sitten edelleen... :oops: :lol:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Paina se kaasu pohjaan kun oranssi syttyy tolpassa, äläkä nynneröi.

Tällä reseptillä jopa vakio 202 200CDI:llä ei todellakaan jää jalkoihin pk-seudun liikenteessä.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

onre kirjoitti:Paina se kaasu pohjaan...
Niinhän mie teenkin, vaan juttuhan olikin just siinä että tämä reagoi kaasuun niin hitaasti. Kuten Tapsa tuolla edellä jo mainitsikin niin turboviive on tässä poikkeuksellisen pitkä, ja siihen vielä nämä automaatin arpomiset ja mietiskelyt niin sekuntitolkullahan siinä menee ennenkuin mitään tapahtuu. :oops: :lol:

Toki tuolla nyt liikkumaan pääsee, mutta liikennevalolähtöjä on ihan turha yrittää. Ihan sama kuin vaikka 200D:llä... :wink: :lol:

Hmmm... 200D, siinä olis kyllä myös tyyliä, jovi vaihellaanko??? :idea:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ok, mikäs siinä. Saat tonnin väliä :contract:

Tai tehäänkö niin että otetaan korttelikiihytys rinnakkain (50m) ja jos minä voitan 200D:llä niin vaihellaan päittäin :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

jovihava kirjoitti:Tai tehäänkö niin että otetaan korttelikiihytys rinnakkain (50m) ja jos minä voitan 200D:llä niin vaihellaan päittäin :idea:
50 m matkalla taatusti häviäisin, eihän tuo liikahda mihinkään parin ensimmäisen sekunnin aikana ja saan katsella 200D:n perävaloja... :oops: :lol:

Ihan tonni ei riitä väliksi, mutta siitä voidaan lähteä neuvottelemaan eteenpäin... :wink:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Laita nyt se auto kuntoon. Kyllä se lähtee paikaltaan kun jarrun nostaa ja kaasun painaa pohjaan. Nii oliko toi vakio vai ohjelmoitu?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”