Hempula alkoi taas vuotaa, pahemman kerran, tällä kertaa ratkaisin asian touhottajamigillä, tarjoilin lankaa ja 150 ampeeria ympäri putkea, johan pitää eikä enää luulisi ihtestään irtoavanjovihava kirjoitti:Allaryömiessä olin muuten havainnut että pakoputken ensimmäinen liitos, se jota haukuin epämersumaiseksi hempulaksi, oli vuotanut, joten nyt kun oli tämä lämpöongelma järjestyksessä avasin liitoksen, löijäsin pakoputkikitin kanssa kartiolaipat ja vuorasin myös sauman ulkopuolelta, ja kirin pannan takaisin paikalleen, siihen loppui se omituinen sirinä kaasutettaessa
Sitta vaihtelin alle ostamani 245 renkaat 16" aluvanteilla, myyjä meinasi että hänen 310:ssä etuset otti vähän kiinni jonnekin käännöksissä, mutta ihtellä nuot mahtuu pyörimään ongelmitta. Tosin siinä 310:ssä oli ollut sisälokasuojat, joita tässä ei ole
Ohan ne isot noin pienen auton alla
Nooh, ei vieläkään ole kyllä dynovideoita, vaikka olisihan tuo kyllä kettu tietää että paljonko tuossa nyt on ppd:n jäljiltä löylyä, tietäisi että liimaako kylkeen numerot 210 vai 211 Mutta pieni kaasuttelupätkä tässä olisi kyllä, kuvattu sen jälkeen kun vedin Pasin jäljiltä syöttöjä pari kierrosta pienemmälleAki P kirjoitti:Dynoviteota ja Morkoolivetoja näytille