Potilashan on 312D sprinter jota vaivasi savutus. Savutuksen syyksi epäiltiin ahdinta joka todettiin käsipelillä ei niin herkästi pyöriväksi.
Tilalle vaihdettiin pykälää isompi KKK- merkkinen ( myös om606 ahtimena tunnettu) ahdistin. Savutus ei kuitenkaan kadonnut, pienillä kierroksilla päinvastoin paheni mutta kaasu pohjassa taas ei juuri savua näy.
No nyt autolla on ajettu 6 tkm ahtimen vaihdon jälkeen ja koitin sormilla ahdinta ja tämähän vasta kankea on
Onkos mulla ollut nyt huono tuuri näiden turbojen kanssa vai voiko autossa joku hajottaa ahtimen toisensa perään?
Entä mitä turbon huollattaminen nykyään maksaa?
KKK 14 turbon huolto
Veikkaisin että huohotus ei nyt aivan täysin ole auki. Onko nuissa semmonen suodatin siellä venttiilikopassa? Oisko se tukosa kovahko kampikammion paine öljy ei palaa kunnolla.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740