Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.

Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Eikös rintterin vanteissa ole ne mustat pillerit vain tuossa keskiön päällä..? :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2609
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

RoopeK kirjoitti:Eikös rintterin vanteissa ole ne mustat pillerit vain tuossa keskiön päällä..? :roll:
Mulla oli -98:s vaan semmoset harmaat kupit pulttien välis. Paikallaan pysyvyys heikko.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

jari_w123 kirjoitti:jovihava kauppas joskus vanhan 617 koneen suuttimia. Joko nämä on menny? Jäikö moottorista jotain muutakin osaa myytäväksi?
Suuttimet lähetin Tiilerille, liekkö jo paikallaan :idea: Koneen on miquim varannut johonkin projektiinsa, en tiijä vieläkö on sitä ottamassa :nocando:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
miqum_86
aktiivimeseläinen
Viestit: 2098
Liittynyt: 25.10.2010 20:14

Viesti Kirjoittaja miqum_86 »

Kyl mulla sille käyttöä olis kun vaan joko mese-transportilla tai jollain ilveellä sais tänhe. Ihellä vieläki arvoitus koska tulossa sinnepäiten :nocando: :help:
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje

® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tuossa maanantaina oli tyttären koululla kokous, sieltä palatessa vanhempi naisimmeinen tuli vastaan kun olin tulossa Kaapille ja kertoi peruuttaneensa pahki ja olleensa juuri kirjoittamassa tunnustusta :shock:

Semmoisella pienellä tojotankipolla, mikä Yaris lie ollutkaan oli peruuttaa poksauttanut apparin puolen takakulmaan, se tuo camokaappi on kuitennii nii huomaamaton laitos :lol:

Puskurinhan se oli saanut rikki Kaapista

Kuva

Nooh, Yariksessa oli sitten takapuskurissa semmoinen päänmentävä reikä :? Mahtoi tulla hintava peruutus täti-immeiselle. Kaapin puskurin korvausasia jätettiin sille puheelle että kyselen jos jostain löytyy ehjä käytetty puskin niin sen ehhotin korvaamaan :idea: Toki kovasti koitti hään tingata että kun on tuo minun autoni jo muutenkin niin ruosteinen ja ruma niin ei kait siinä tuommonen ennää haittaa :oops:

Kattoluukkua tosiaan tiivistelin ilmanpitäväksi tuossa pari viikkoa takoperin, ja jotenkin ollut paras mattoveitsi hukassa sen jäläkeen, tänään hoksasin notta miksi :P

Kuva

Hyvin oli kestänyt kattoon jäätyneenä matkassa :D

Sitä kiertovesipumppua tuumin että parantaisiko lämmönsaantia kabiiniin, ja eipä se muuten seleviä kun kokeilemalla :idea: Nurkissa sattui olemaan bränikkä pumppu ja asennustarvikkeita joten eikus asentelemaan 8)

Ensin ajattelin päästä helpolla ettei tarvitsisi laskea nesteitä koneesta, siihen kun joutuu aina irrottelemaan pohjapanssarin ja muutenkin on niin sotkuista hommaa :P Joten meinasin tuollaisella avosydänleikkaussysteemillä riipasta pumpun välliin

Kuva

Vaan heti kun puhkasin letkun selevisi että ei ne nuot muovipihhit kyenneet puristamaan letkuja riittävän lysmään, tuli kiire tiputtamaan pohjapanssaria ja avaamaan tyhjennysroppua ettei kaikki nesteet leviäsi minne sattuu :evil: Homma oli onneksi jo hyvin harjoiteltu viime kesänä koneenvaihdon jälkihaasteiden kanssa tuusatessa :lol:

Kun nesteet oli laskettu pooise niin eikun pumppua kiinni letkuihin

Kuva

Vähän piti hakea sille paikkaa, mutta tuonnehan tuo syöttöpumpun kylykeen sitta asettu

Kuva

Kuva

Laittelin nesteet koneeseen ja koneen tulille, liitokset näytti pitävän. Kaapin nestekiertojärjestelmässä viimeinen paikka ilmaantumaan on lämppärin kenno, se kun on huomattavasti korkeammalla konetta ja syyläriä. Tämän tietäen päätin testata kierovesipumppua, nappasin karvapääjohtoihin sähköt, ja heti välittömästi alkoi lämppäriltä tulla lämpöä 8)

Pistelin konekopan kiinni ja kytkin kv-pumpun siten että se pyörii aina kun on virrat päällä, en sitten tiedä että pitäisikö se olla sammuksissa kun lämppärin hana on kiinni, vai haitanneeko jos kiero on suljettu ja pumppu pyörii :?:

Mitä nyt pikaisella kojiksella kävin niin ehkä se vähän aikaisemmin alkoi antaa lämmintä hyttiin, tai sitten vaan kuvittelin :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10742
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Vai ei haittaa puskurin rikkoontuminen :evil:

Tuon jälkeen olisit vaan todennut että noh, viedään auto vauriotarkastukseen ja uutta osaa vastapuolen piikkiin.

Jovilla on liian iso sydän 8)
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

Pappi kirjoitti:Vai ei haittaa puskurin rikkoontuminen :evil:

Tuon jälkeen olisit vaan todennut että noh, viedään auto vauriotarkastukseen ja uutta osaa vastapuolen piikkiin.

Jovilla on liian iso sydän 8)
Nii, tää on sentää Mersu! Miltäs Toyotasi näyttää samanikäisenä? :twisted: :twisted: (Taitaa olla jo kolmantena Toyotana tien päällä, kun jovi päästelee vielä samalla kaapilla... 8) Neljäs OM602:n menossa, versiona STD hybridi... :shock: )

Nii kaapissa on vielä tuo jäähdytysneste avoimena tuolla moottoritilassa? Sprintterissä se on jo koneen sisällä... :tuumaus:

:niinpaniin:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Oivoi, ja niin paljo ku ruosteitaki jo piilotel, eiku korjattu!

ne muuten ois ne pölärit tuossa ku sais aikaseksi...

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

olen yleensä ekana ruuvaillu nuot puskurinkulmat kokonaan poies(on mielestäni tyylikkäämmän näköinen ilman niitä 8) )
olisin kyllä lähtenyt siitä että ekana tuollainen terroristi kuuluu raudottaa kaapin perään yön yli miettimään tekosiaan :roll:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

on kyllä aiva huippu työkalu vesiletukuihi tuollaanen muovinen suoninipistäjä, pitää paljo paremmin mitä esim jarruletkupihdit.
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Varmaan parempi juu, tuossa kohdin ei kyllä pitänyt :? Tosin oli tuo niin ahdas paikkakin että eipä olisi muutenkaan mahtanut onnata :wink:
Pappi kirjoitti:Vai ei haittaa puskurin rikkoontuminen :evil:
Noku se niin hyvin argumentoi, sitäpaitsi köyhä eläkeläismummo pakastavedetyn Yariksen kanssa... :shock: Eikun :tuumaus: Mikäs tässä nyt klikkaa :?
Vensku_ kirjoitti:Nii kaapissa on vielä tuo jäähdytysneste avoimena tuolla moottoritilassa? Sprintterissä se on jo koneen sisällä... :tuumaus:
Kyllä tässä kaapissa on ollut avoin nestekierto tälle vuotta useamman kertaa, kunnei koneenvaihdon yhteydessä heti älynnyt kaikkia letkuja uusia :oops:
Hese126 kirjoitti:ne muuten ois ne pölärit tuossa ku sais aikaseksi...
Kiitosta tariouksesta, mie vaan vähän pelekään jotta jos ne on satalankusta niin eivät mahha sopia paikalleen kun tuossa tullee vanteen keskiö aika reilusti ulospäin :( Kokkeilin nimittäin jo uffoja, taisivat tosin olla väykyn :P
eero1989 kirjoitti:olen yleensä ekana ruuvaillu nuot puskurinkulmat kokonaan poies(on mielestäni tyylikkäämmän näköinen ilman niitä 8) )
Sama kävi ihtelläkin mielessä kun oli kesällä tuo toinen puskin irrallaan, mutta nyt olisi kulma rutusssa jos olisin jättänny nuot poissa :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

jovi kirjoitti:Löytäsköhän nuihin jostain pölärit :nocando:
Löytyykö noista soppeleita :roll:

KuvaKuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jaa, onkos se Kontio itte tuolla tikkailla :idea: :)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

jovi kirjoitti:onkos se Kontio itte tuolla tikkailla :idea: :)
Suattaahan tuo olla niinkin :roll: Mutta puoti on auki vain kesäisin...
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eilen käytiin keikka Syötteellä, lautailukausi on nyt virallisesti avattu 8)

Olen tyytyväinen kiertovesipumpun lisäykseen, lämppäri alkaa puhaltaa nopeammin lämmintä, ja etenkin siihen kun käyttelee Kaappia tyhjäkäynnillä esim. varusteiden pukemisen ja riisumisen aikana niin lämpöä tulee paremmin hyttiin, aikaisemmin tahtoi olla vähän kitsas antamaan lämpöä joutokäynnillä :)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

variossa taitaa olla jotain vikaa tuossa kiertovesipumpussa,, tai sit siinäkään ei ole sitä lainkaan,, kun välillä puhaltaa lunta ja välillä semmosta lehmän henkäystä.. :roll:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eipähän näissä ole normaalisti mitään kiertovesipumppuja, paitsi en sitten tiijä jos on webasto tms asennettuna, niissä kait lienee ihtessään?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
peehoo7
Viestit: 326
Liittynyt: 15.10.2005 1:39
Paikkakunta: KEMPELE

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

jovihava kirjoitti:Eipähän näissä ole normaalisti mitään kiertovesipumppuja,
Mitenkään väheksymättä arvoisan presitentin ja tietotyöläisen ponnisteluja kaapin lämpötilan nostamiseksi, autoasentajat yleensä panee nuo pumput lämmityslaitteen paluupuolelle. Tuossa kannen päässä on kyllä nesteellä vielä vauhtia omallakin pumpulla, mutta kennojen jälkeen virtaus hidastuu ja pumpusta on enämmän hyötyä. Saattaapi jopa jarrutella jossain vaiheessa. Tyhjäkäynnillä ainakin lankkumalleissa pumpun rikkoontumisen ensimmäisenä huomasi ja siellä paluupuolella se lankussakin on.
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Onpa mukava kun PeeHoostakin välillä kuulee :D

Myönnetään, soin kohtuuvähän ajatusta sille että kannattaako pumppu olla meno- vai paluupuolella. Tällaisella tollon fysiikantajulla kuitenkin ajattelin että pumpun on helpompi tehdä painetta kuin imua, vaikkakaan suljetussa nestejärjestelmässä se nyt ei mahda paljoa eroa tehdä.

Periaatteessa virtausnopeus pitäisi olla sama sekä tulo että paluulinjassa, ainoastaan se että neste jäähtyy matkalla eli sen tilavuus pienenee, aiheuttaen sen että virtausnopeus on suurempi meno- kuin paluulinjassa, tosin vain vähän, mutu.

Mielestäni suurin syy pumpun paluulinjaan sijoittamiseen on se että läpimenevä vesi on viileämpää, joka varmaankin pidentää pumpun toiminnallista ikää, nythän sinne menee parhaillaan toistasataa-asteista vettä muoviseen turpiinipesään :shock:

Mistä tuli mieleen että mikä ihmeen idea on laittaa termostaatti alavesiletkuun, omaan heikkoon ymmärrykseen uppoaisi paremmin että lämpötila reguloitaisiin siellä kannen lähdössä :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
peehoo7
Viestit: 326
Liittynyt: 15.10.2005 1:39
Paikkakunta: KEMPELE

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

Moro vaan.
Tyypilliseen tapaasi vastasi perustellun tyhjentävästi aatoksistasi.
Virtausvastukset linjastoissa pitää kuitenkin vielä huomioida.
Termostaatin siirtämiselle alaletkuun en ole kyllä miettinyt muuta hyötyä kuin mahdollisen ilmalukon estyminen termarin alle, muuten lienee sama kummasta päästä putken tukkii niin virtaus estyy. :)
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Sydäntalavi menty Kaapilla iliman mittään muuta kun tankkauksia, hyvin on OM602 käynnistynyt, toki useimmiten roikan nokasta mikäli pakkasta, joskus tosi ilimannii :idea:

Ainoa uutisointikynnyksen ylittävä asia tuli etteen tuossa eilen, kun kauko-ohjattava keskuslukitus sippasi :? Keskuslukitus kyllä toimii edelleen, mutta avaimesta kuskin ovesta, ja ihan sama tulos kummallakin kaukosäätimellä, eli ei pitäisi olla mikään patterit lopussa-tyyppinen ongelma :( Olisko boksissa joku sevonnu :nocando:

Se mikä on hyvä niin että lukot ei ole vielä harmistuneet käyttämättömyydestä, ja tulihan nuita syssystä voideltuakin ihan varuilta :)

Häätyneepi laittaa mailia myyjäliikkeeseen että mille aletaan :hvm_asentaa:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

varion 602 lähti vasta kolmannella kierroksella tuossa joskus, kun sitä -25 pakkasilla tarttasin ilman eri lämmittelyjä :? olisko hajoomassa vai onko tuo ominaisuus?
616 lähti aina ekalla kierroksella :lol: ja se valkonen 616 koneinen lähti vielä varmaan 30pakkasilla sillai kun väyrynen kesällä..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Keskuslukituksesta tuli käytyä mailinvaihtoa Rimen kanssa, kokeilin uudelleenkoodata avainta, ja aina uudelleenkoodauksen jälkeen ovet menikin kerran lukkoon kauko-ohjaimesta, mutta ei enempää.

Nyt on kuulemma uusi keskusyksikkö tulossa, ihailtavaa toimintaa myyjäliikkeltä 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Uusi keskusyksikkö tuli, mutta liitin on erilainen, ei käy :? Liijan heleppoahan se olisi olluhiin :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

jovi kirjoitti:liitin on erilainen, ei käy
Adapteria väliin :roll:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Fiksasin johdotuksen uudelle keskuslukituksen yksikölle, ja sehän alkoi wörkkimään kun avaimen vaan koodasi uudelleen 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Tuommoinen tuli vastaan kun katselin vanhoja Kummeli-pätkiä. On toki voinut olla esillä aiemminkin mutta "kaappi" on päässyt merkittävään rooliin :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wm5bjvTYtCI[/youtube]
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kartaani poikki :lol: Hyvän mittasia ajoetappeja olivat Kummelin kaverit suunnitelleet :idea:

Meidän tyttö (9v) joskus kyseli että saisiko hänkin ajaa, ja tuossa viikko sitten lähdettiin läheisille soramontuille harjoittelemaan Kaapilla. Penkki ihan eteen ja alas, ja kyllähän se ylsi polkimille, mitä nyt kytkintä joutui vähän pinnistämään. Opeteltiin käyntiinlaitto, liikkeellelähtö ja tietennii pysähtyminen, jopa vaihteenvaihto vauhdissa ykköseltä kakkoselle, sen suurempaa en uskaltanut luvata laittaa :shock: Vajava tunti pärrättiin montuilla 8)

Ei ehkä kaikkein tavanomaisin ensikokeiluauto :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eilen soittelin hetken mielijohteesta katsastuskonttuurille aiheesta Kaapin turbotus, mitä vaaditaan :shock: Olipa hyvää palvelua eräältä yksityiskonttoorilta, otti numeron ja rekisteritunnuksen ylös ja teki taustaselevitystä aiheesta, palasi tänä aamuna asiaan 8)

Eli turbottaminen on ok jäläkiasennuslietsolla, vaatii vain teholaput ja vertailutodistuksen. Ehdotteli myös vertailukohtia, joko 210D OM602 72kW tai 210B M102 77kW, jolloin siis maksimiteho olisi semmoiset 123 kopukkaa.

Ainoa hivenen huolestuttavan kuuloinen seikka oli että meinasi että 210D:ssä olisi autodatan mukaan hivenen paksumpi minimipaksuus jarrulevyssä, joka voisi merkata että jarruissa olisi eroa :? Vai voiko olla että minimipaksuusvaatimus olisi vain muuttunut vuosimallin vaikutuksesta, 210D:hän on tullut vasta -90 luvulla?

Mites realistinen tavoite se tuommoinen 120 heppaa olisi perus kotiturpottajalle 2.9l OM602 koneesta?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

jovihava kirjoitti:Mites realistinen tavoite se tuommoinen 120 heppaa olisi perus kotiturpottajalle 2.9l OM602 koneesta?
Ei voi olla vaikeeta, onnistuuhan ne jo tehtaallaki sen verran saamaan ulos. :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”