Lämmityslaitteenpuhallin...
Lämmityslaitteenpuhallin...
Onkos kukaan purkanut/korjannut C-koppasesta? Oma pitää hiukan ääntä ja on tarkoitus eliminoida vika lähiaikoina, joten kaikki vinkit ja ohjeet ovat tervetulleita tähän operaatioon
Kyselepä tarvikeliikkeistäkin moottoria. Minä kun kyselin, niin tarvikeliikkeessä myyjän kanssa vissiin Startexin kuvastosta katsottiin ja olis ollut Boschin moottori 76 euroa tai jotain sinne päin. Boschilla sama moottori yli satasen ja KL:ssä pitkälti enemmän Itse jouduin sitten ostamaan purkaamolta moottorin, kun siivet eivät suostuneet millään lähtemään irti vanhasta moottorista. Ja nyt jo pitää välillä ääntä (Valeo)
- jösse
- Tolokun mies
- Viestit: 228
- Liittynyt: 30.9.2005 14:06
- Paikkakunta: Kolomen liikenneympyrän Kärsämäki
Se moottori on niin helppo ottaa irti sieltä kojelaudan alta, että kannattaa kokeilla sitä voitelemista. Antaa se ensiavun joksikin aikaa. Mutta pitemmällä tähtäimellä pääset vähemmällä kun vaihdat sinne uuden moottorin. satakaksnelosesta irrotin moottorin neljä kertaa rasvausta varten ja siinä se on pikkuisen tympeämmässä paikassa. Tässä kaksnollakakkosessa uskoin yhdellä yrityksellä ja vaihdoin uuden moottorin. Ei sinne niin hyvin saa sitä voiteluainetta että siitä pitkäksi aikaa hyvä tulisi.
Potilas taistelee ylipainoa vastaan toistaiseksi laihoin tuloksin...
Pari kolme ristipääruuvia kojelaudan alta etulaidasta irti ja ilmasuuttimen ritilä (käännetään ristipääkannasta ja vedetään ritilä irti).
Sitten voi ottaa "alamuovin" pois.
Oikeassa laidassa on puhaltimen suojamuovi, Torx20-kantaiset ruuvit irti, sähköpistoke irti ja muovi alas.
Sitten näkyy puhallin siellä ylhäällä.
Se on myös Torx20-ruuveilla kiinni, esivastus irtoaa puhaltimen mukana.
Sitten voi ottaa "alamuovin" pois.
Oikeassa laidassa on puhaltimen suojamuovi, Torx20-kantaiset ruuvit irti, sähköpistoke irti ja muovi alas.
Sitten näkyy puhallin siellä ylhäällä.
Se on myös Torx20-ruuveilla kiinni, esivastus irtoaa puhaltimen mukana.
lämmityslaite W202.
Tinasin uudet hiilet ja kytkin virran. Sankka savu tuprahti ja katkaisin virran.
Ostin uuden lämmityslaitteen moottorin, jossa oli kiinni puhallin. Hinta 220 €.
Homma osaltani kunnossa. Heiska
Ostin uuden lämmityslaitteen moottorin, jossa oli kiinni puhallin. Hinta 220 €.
Homma osaltani kunnossa. Heiska
Minulla vikisi puhallin kovilla pakkasilla kiusallisesti. Ruiskuttelin alakautta WD40:stä moottoriin ja hiljeni, ainakin toistaiseksi.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: 18.12.2007 14:28
- Paikkakunta: jyväskylä
puhallin pirulainen pimeni?
joo lakkasipa vaan toimimasta 1-2 yllättäen tyystin, sitä ennen ei vikissyt eikä oireillut mitenkään muutenkaan siihen suuntaa että olisi muka hajoamassa, osaako kukaan kertoilla minkä numeroisen sulakkeen takana se puhallin on, että voisi tutkia ensin sen, kun sulkerasiapahvit oli natsisaksaksi, ja ohjekirjaa äiåle...eikä jaksasi joka sulakketta nyhtää yksitellen pois siitä taulusta..tai alkaa ennen sulakeen tarkistusta purkamaan sitä moottoria esille sieltä...
voisko olla samanlainen viritelmä ku väykyssä
viewtopic.php?t=41941
viewtopic.php?t=41941