c36 kirjoitti:Jaahas huomena olis tarkotus mennä pistään uus vesipumppu paikoilleen(ollu hiukan motivaatio hukasa

). Onkos porukka laittanu silikoonia pumpun ja lohkon väliin varmistukseks vai vaan luottanu siihen o-renkaaseen? Itte aattelin vaan raapasta lohkonpinnasta kuonat hiekkapaperilla pois ja luottaa siihen o-renkaaseen.
Onko tehtaalla katsottu silikoonit tarpeelliseksi? Onko tehtaalla hinkattu pintoja hiekkapaperilla? EI ole.
Laitat niinkuin olikin, se vanha o-rengas on aikansa palvellut ja uusi palvelee saman verran. Lintat erikseen, amg tehtävä huolella tai muuten se on syntiä jo.
Vanhat paskat saa kyllä pois sopivilla kemikaaleillakin, niinkuin ruosteenkin.
Mitä tulee bosch ja beru merkkeihin, niin jos on jossain järkevässä maassa tehty, niin ihan sama kumpi merkki on. Etuvastus on halpa ja niitä voi vaihdella muutaman kympin välein tai jos ovat hapettuneet (pestään konetta painepesurilla tms pervoa). Tuo vastus saattaa huonossa hapessa ollessaan tappaa puolan ja ecun.
Ainoat c36 orkkistyyppiset boschin tulpat tehdään juurikin brasiliassa vai olikos ne argentiinassa ja suomesta ei niitä saa. Euroopassa boschilla ei ole tehdasta joka tekisi vastuksettomia tulppia kolmikuutoseen. Beru taitaa tehdä vastuksettomia ja niitä saa suomesta.
Olen luullut bosch logoa kaksipäiseksi niitiksi, mutta ankkurihan taitaa sopia paremmin aiheeseen.
Nyt kun sytkäosista tuli avauduttua niin vain bosch/ tähtimerkattua puolaa sitten. Motonet puolat (italialaisia ja englantilaisia) palaa puolet nopeemmin kuin käytetyt alkuperäiset (7 puolan kokemus

).
Bosch osaa saa c36 jenkeistä puolet KL:n hinnasta...
