Jaa niin, nythän ei tosiaan ollu siis kyse enää Canterista.
Pah, Isuzuu saa yli 30 litrasel V10:llä.
(Isuzu Giga, 10TD1 30.390cc (highest horsepower Japanese truck)) (600 heppane)
Ja Nissania, eli UD:tä:
Engine: RH10
Power: 520 PS [450 PS, 470 PS] at 2,100 rpm
Torque: 1,814 Nm at 1,200 rpm
Displacement: 26,507 cc
Cylinders: V-10 Bore x Stroke : 150 x 150 mm (square engine)
Aspiration: Naturally aspirated
Nuo on kyllä kummia, että nuo käyttää pirun isoja koneita ja vapareina? Vai onko sitten toimintavarmuus tms joku niin pakottava juttu näissä, ettei turboja käytetä, vaan vedetään tuplasti litratilavuutta ja höngitään vaparina?
Ja sitten meidän pitää perkele maksaa kaikki v**un päästöverot sun muut, ihankun tuolla nousevan auringon maissa ei sitte sitä p*skaa tulis tuutin täydeltä ton kokosista moottoreista?
