Yläpallon vaihto (vai mikä tää lie?)
Yläpallon vaihto (vai mikä tää lie?)
Etunurkka tunkattuna ylös, näyttäis näin äkkiseltään melko väljältä? Edelleen täristää renkaan irtoamisen jäljiltä ja tuo tai raidetanko alkaa olla viimeiset mitä nyt järkevästi vois vaihtaa.
Nämä väyrysen alustanosat kun on nyt vähä jotenkin erilaiset, ei ole välystä vaikka siltä silmämääräisesti näyttäiskin.
just vaihoin apparin puelen ylätukivarren,on siinä purkamista,mut sitte onki helppoo en ottanu ees rengasta pois
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Hyvähän se nyt on sanoa, kun siirsin aivolootan pois tieltä, että sai vaihdettua vänkärin ylätukivarrendealer kirjoitti:Vänkärin puolella on pyöränkotelon puolelta luukku josta saa mutterin pidettyä.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
on siellä reikä,joo kait sinne jonku avaimenki sais tehtyä,ja mutterin pois,mutta milläs takas?mulla ainakin se reikä niin onnettoman kokonen,ettei siitä sormilla yltänyt koko mutteriin.eikä millään tavallisella lenkilläkään.räikkä ei mahdu,ku ottaa siihen sähkö poksin pohjaan kiinni. eikä niitä kaikkia purkkeja tarvi sieltä purkaa,sen verran et saa sitä koteloa sivuun
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Vielä pöllöhkö kysymys, miten oletettavasti löysä yläpallo vaikuttaa ajoon?
Meinaan vaan ku se 80-100 välillä oleva tärinä katos nyt vihdoin iskareiden vaihtoon mut jäljelle jäi 50-60 vauhdissa lieruttelu ja vetely, nyt uusilla iskareilla korostuu. Ihan sillä et etitäänkö vielä muuta ongelmaa vai voiskos selittää?
Jousipallot ja narinat loppu, vaihtuu lähipäivinä
Meinaan vaan ku se 80-100 välillä oleva tärinä katos nyt vihdoin iskareiden vaihtoon mut jäljelle jäi 50-60 vauhdissa lieruttelu ja vetely, nyt uusilla iskareilla korostuu. Ihan sillä et etitäänkö vielä muuta ongelmaa vai voiskos selittää?
Jousipallot ja narinat loppu, vaihtuu lähipäivinä
mulla ainakin hiljeni keula ja pallo oli vähän sen näkönen et pullahtaa kohta pois kupistaan.
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Eipä lie ihme että täryyttää ja vetelee Parin päivän sisään pahentunut vaivat, ja näyttää tuolta auton ollessa pyörillään. Uus tukivarsi pitäis parin päivän sisään tulla, jos tuolla vielä yhden työreissun pääsis kulkeille.
Ja tulipa tämmöinen ihme vastaan kun hammastankoa kävin purkamassa..
Tällä kuulemma ihan ajettukin.
Ja tulipa tämmöinen ihme vastaan kun hammastankoa kävin purkamassa..
Tällä kuulemma ihan ajettukin.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kenet saa asettaa tapon yrityksestä syytteeseen? Laitahan tuosta varresta kuva myös parhaat patentit topikkiin.
Yhdellä hylsy/lenkkisarjalla siis pärjää. Jotain sentään nuita suunnitellessa älynneet: Korjaamolla ei oo yleensä ku yks pakki per rasvari.sv22 kirjoitti:Tuli vaihdettua.. Olipa veemäinen homma kun ei kädet mahtunu millään kunnolla. Ja meni varmaan kolme varttia sovitella avainta mutterin päälle, se olikin 16mm eikä 15mm niinkuin pultin pää..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Insinööreillä on kyl ollu joku ihan omanlainen pakki Omassa 1/2 tuuman pakissa lyhyt jatko oli liian lyhyt ja pitkä liian pitkä, etupäähän meni lyhyt jatko + nivel lisäjatkoksi, siinähän sitten yritti saada sohittua kohilleen ja vielä pysymään kohdillaan. Nähtävästi sinne mutterin päähän tarvis semmosen lenkin missä on kunnon S-kulma päässä, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan. Ei hylsy räikän kanssa oikein sopinut jarrusylinterin välistä, huulilla oli muttei saanut painettua tarpeeksi syvälle et olis pysynyt tukevasti.
Mikäs olis sen pallon mutterin oikea momentti?
Mikäs olis sen pallon mutterin oikea momentti?