Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.

Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Webaston ostin tuossa loppukesästä, semmoisen tiisselikäyttösen ilmaa puhaltavan, lähtöisin ransitista.

Tuossa eilettäin sitten kopeuduin alkamaan asentelemaan sitä Kaappiin, pistelin sen sitten kiinni tuohon kynnyskoteloon.
Kuva

Johtosarjahärdelliä selvittelin, jonkin verran oli kärsinyt purettaessa
Kuva

Ilmeisesti tuo kellolaite oli jälkiasenteinen, oli vähän oudosti räpätty weban johtosarjaan
Kuva

Termostaatille kahtelin paikkaa penkinlämppäreiden kytkinten vierestä, joille uhrasin tuhkauurnan viime syssynä
Kuva

Siihenhän se just uppoaa
Kuva

Tylsän näköinen muutenkin tuommoinen reikä tuossa joten eikun peitelevyä väsäämään
Kuva

Ups, jäi lämppärien nupit piiloon, lovea tarvitaan elikkäs I need to make love :oops:
Kuva

Tuollais se levy tulisi ja nuppi siitä läpitte
Kuva

Olisko jollain ideaa miten pinnoittaa tuo alumiinilevy, vai jätänkö tuon harjapinnan, siistihän tuokin toki?

Sitten kellolaite, tuohon loveen lämppärin säätönuppien ja puhaltimenkytkimen väliin näyttäisi mahtuvan
Kuva

Työstöä mattoveitsellä ja peltisaksilla ja sillehän syntyi kolo siihettes
Kuva
Kuvassa ei vielä pohjaan asti painettuna, ihan vaan testissä.

Seuraavaksi pitäisi alkaa johtosarjan laittoon
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hienoa työtä. Klemmarilajitelmasta erityismaininta 8)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kiitoksia, Ari Klemmejä tulee jemmailtua, vaikka monesti kyllä tulee kuitenkin laitettua uudet, ainakin vaikeampiin paikkoihin :oops:

Lisävalotkin ostin uudet, kun oli Motonetin kanta-asiakaspäivien tarjouksena nuo kromikoppaiset vähän rapiat viiskymppiä pari 8)
Kuva

Valojen johdotus oli vedetty paukkulangalla ja relekin oli vähän vääränmallinen, joten päädyin johdottamaan valoille menevät virta- ja maapiuhat uusiksi 2.5m2 johdolla sekä releen vaihdoin uuteen
Kuva

Onhan ne vähän kirkkaammat kun entiset
Kuva
vs
Kuva

Kuva

Pitää vielä käydä suuntausta timmailemassa jossain avarammassa paikkaa, niin näkee minne asti nuot yltää :idea:

Miten muuten apukaukovalot oikeaoppisesti suunnataan :?:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Jäikö nuo (taitelasipossit ? ) jouten :?:
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suuntaa ne pimeällä tiellä niin että näet mahdollisimman hyvin, ei kai siinä muuta.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Juu, tarviikko? Heijastimet on huonot mutta muutenhan nuissa ei ole mittään vikkaa :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

jovihava kirjoitti:Juu, tarviikko? Heijastimet on huonot mutta muutenhan nuissa ei ole mittään vikkaa :idea:
Joo eiköhän niille löytys jottain käyttöä :happy:
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jatkoin mukamaste Webaston asennusta, mutta se meni kyllä ihan perussähkötöiksi :?

Noku pitäähän sille olla sulake ja tuolla akkukotilossa on vain tuommoinen iänaikuinen sulakekotelo joka ei ole edes kytketty mihinäkänä, kuvassa ylävasemmalla
Kuva

Onneksi sähköpakissa oli kasipaikkanen lattasulakerasia odottamassa implementointia, jaoin sen kahteen segmenttiin, toisen suoralle plussalle auton strattiakulta ja toisen takaosan hupilaiteakulta. Virkkasin siihen tuommoisen lankahärdellin liittinnaastojen väliin:
Kuva

Ja juotin systeemin ynnä pari kohtuupaksua johtoa
Kuva

Sitta paketti akkukotiloon ja plussakarvat kiinni
Kuva
Vasemmalla näkyvä päävirtakytkin on laitettu hupilaiteakkujen ja starttiakun väliin, suojelemaan starttiakkua tulemasta imuroiduksi tyhjäksi takaosan taulutelkkareilla ja pleikkareilla

Siihenpä se webaston sähköjen veto sitten jäikin tälle iltaa, mutta kun oli jo kunnolla pimiää niin ajattelin suunnata Siriukset. Ajelin lähistöllä olevalle pimiälle tienpätkälle ja punoin parhaan osaamisen mukaan valot tillottamaan kohti ääretöntä ja sen ylitse :idea:

Turha sanoa etteikö Siriuksilla mittään tekisi, tuossa kuva pelkilllä omilla pitkillä:
Kuva

Ja tuossa lisäpitkien kanssa:
Kuva

Oisko niin että E7 ei ole kovin rauta yökuvaamiseen :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

jovihava kirjoitti:Turha sanoa etteikö Siriuksilla mittään tekisi, tuossa kuva pelkilllä omilla pitkillä:
Ja tuossa lisäpitkien kanssa:
No onhan nuo ihan eri maailmoista. :lol:

Noista taideteoksista oisi Monet ja kumppanit kateissaan. :D Tuon jäläkimmäisen voisi melekein seinälle pistää.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Joko on taidetta seinällä :?: :lol:

Jatkoin tänään Webaston asentelua, asentelin johtosarjat ja laittelin ohjauskytkimen paikalleen
Kuva

En sitten päällystänyt tuota alumiinilevyä tässä vaiheessa millään, ehkä se olisi kuitenkin sulautunut ympäristöönsä paremmin mustana :nocando:

Ylempänä olevaa kelloa en vielä kytkenyt, onpahan tuossa reiäntäytteenä :idea:

Vastoin saamiani ohjeita haaroitin polttoainelinjan webastolle syöttöpumpulle tulevasta linjasta
Kuva

Tökkäsin lyhyen pakoröörin pätkän vebastolle, pitää kahtella pitempää rööriä ajan kanssa
Kuva

Kuvassa näkyy myös suodatin jonka asensin polttoainelinjaan pumpun jälkeen :idea:

Sitta oli vuorossa testaaminen, pistelin webastolle 10A sulakkeen ja käänsin termostaattia -> Puhallin starttasi ja sulake paloi :shock: Vaihdoin sulakkeen 15A versioon ja nyt alkoi varoke kestää. Puhallin pyöri ja piti sellaista ääntä että taitaa ottaa johonkin kiinni, mutta useista yrityksistä huolimatta lämpöä se ei alakanut tuottaa :(

En sitten enää illankotveessa ehtinyt alkaa tutkimaan asiaa pidemmälle, pitää katsoa joku toinen päivä paremmalla aikaa miksei homma rokkaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
toba-
Viestit: 176
Liittynyt: 25.10.2012 19:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja toba- »

Tätäku lueskelee ni tuloo kaappikuume! Jos tuon kakkos pelin vaihtelis tämmösee...
Alle puolta miljoonaa kilometriä ei lasketa.
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

Se on vaan kun ei noita enää niin vaan ostella/vaihdella. .kun ei kaappeja vaan ole enää myytäväksi montaa.. hyvät on kalliita ja huonotkin menee nopeesti kaupaksi..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Roisto kirjoitti:Noista taideteoksista oisi Harvat kateissaan.. :D Tuon jäläkimmäisen voisi melekein huussin seinälle pistää.

t.
Risto
Totta. :ope: Ei Monet. :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

toba- kirjoitti:Tätäku lueskelee ni tuloo kaappikuume! Jos tuon kakkos pelin vaihtelis tämmösee...
Eikun vaan, mukavia laitoksia 8) Ja jos vähän kyttäilee niin kyllä näitä vielä myynnissä löytyy :idea:

Jos ihan vakavissaan alat harkita niin ottele yhteyksiä, ihtellä alakaa olla jo jotain käryä näiden laitteiden ominaisuuksista, konsultoin mielellään :wink:

Webastoa tutkailin tänään, polttoainepumppu ei tehenyt mittään. Vika löytyi, polttoainepumpun liittimestä oli toinen liitin pakittanut, ei ottanut kontaktia. Fiksasin sen paikalleen ja niinhän alkoi pumppu nakuttaa. Ja muutaman yrityksen jälkeen kun polttoainespinta pääsi webastolle asti niin pakorööristä tupsahti harmaa pölläys ja laitos se alakoi töhistä lämmintä hyttään :D

Pitäskö muuten tuossa webaston ilimanotossa olla joku suodin? Sinnehän mahtuu kaikki oravaa pienemmät, kannattasko siihen laittaa vaikka joku verkko?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
jartuo
Viestit: 280
Liittynyt: 29.10.2010 22:37

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Mistä hommasit uuden syylärin? Oliko suolasen hintanen?
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Motonetistä tilasin ja hintaa oli 144 Euroa eli ei mielestäni ihan mahoton :idea:
jovihava kirjoitti:Niin, sitä syyläriä ja muutakin pikkuhilpettä pistin Motonjetiltä tilaukseen pitkän listan, kaikkea mitä listalta löytyi ja tuntui tarvitsevan
Kuva
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
jartuo
Viestit: 280
Liittynyt: 29.10.2010 22:37

Viesti Kirjoittaja jartuo »

No se oli kyllä kohtuu hintainen. Pitää itsekkin hakea sieltä kun on ajankohtainen.
Seppä
Tarinaniskijä
Viestit: 264
Liittynyt: 31.3.2007 18:45

Viesti Kirjoittaja Seppä »

Siehä oot hupa öljyntäyttäkorkkiloile. Etkös sie vasta syksylä ostana Joisuusta uuven?
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ostihan mie, tuo yllä oleva tiluulista on niinnii vanaha kun kesältä 2008, sillon piti tuo syylärikin uusia :wink:

Se toinen korkki tuli loppukesästä ongittua talteen sieltä pohjapanssarin päältä ja laitettua rouvan 200D:hen :) Kierrätystä :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Seppä
Tarinaniskijä
Viestit: 264
Liittynyt: 31.3.2007 18:45

Viesti Kirjoittaja Seppä »

:pappa:
jartuo
Viestit: 280
Liittynyt: 29.10.2010 22:37

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Hemmetin hyvin sait tehtyä tuon palasen. Ei onnistu täällä etelässä?
jovihava kirjoitti:Tänään sitta kiinnittelin pellinpalasia kynnyskoteloon, ja olihan mahtava autokatosremppakeli 8)

Mallailin ja sovittelin siivun istuvaksi paikalleen, ja sitten maalasin pellin varjopuolen paksulla PORrikerroksella.
Kuva

Sillä välin kun maali kuivui niin pyrähdin Kempeleeseen A1 Autovärille ostamaan lissää PORria, näyttää nämät ruosteenestoaineet olevan kuluvaa tavaraa Kaapin kanssa :P Tällä kertaa otin hopeisen värisenä, siinä on seassa jotain täyttöainetta, oliko alumiinijauhetta.

Sitta seurasi saumakohtien merkkaus ja kirkkaalle pellille hionta. Koitien tehhä homman tällä kertaa erityisen tarkkaan koska ajattelin saumata palasen kiinni tinaamalla :mrgreen: Siinä on semmosta oldschool meininkiä :pappa:

Hionnan jälkeen laittelin pellin paikalleen ja miggasin sen kiinni muutamasta kohtaa.
Kuva

Seuraavana oli vuorossa juotospastan levitys saumakohtiin ja sitten pikkukosanilla kirkastin pastan pellin pintaan.
Kuva

Sitten otin apuun butaanilla toimivan juotoskynän ja paksua vanhanajan tinalankaa, eikun sulattamaan saumaan.
Kuva
Täytyy sanoa että onhan se jotenkin eri mukavaa hommaa tinailla kuin migillä räiskiä, johtuisiko jo siitäkin että olen meleko huono hitsaaja, tässä tinahommassa kun pystyy tosi helposti korjaamaan pieleen menneen kohdan 8) Migillä se vaatii aina laikkakoneen laulatusta :?

Saumat umpeen sieltä mistä ne sai, tuo alakantissa oleva oli semmoinen että en saanut siinä tinaa pysymään, olisi vaatinut Kaapin kellistämisen kyljelleen. Tietysti jos olisi oikein kylmänä sulatellut, mutta turhan vaivalloista joten päätin hitsata sen pisteillä kiinni ja saumata fillerillä.
Kuva

Sitten tuon pystylätkän tekoa varten tein sapluunan paffista, säästää aikaa pellin pilkkomisessa.
Kuva

Lätkästä tuli kohtuupasseli, tosin laiskuus iski siinä että en jaksanut alkaa sitä siivuttamaan sellaiseksi että mahtuisi koloon, lätkäsin paikan reunojen päälle, toki overläppiä ei ole montaa milliä.
Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ihan tuurilla :oops: Näköjään muuten joutuu toiselle puolelle tekemään peilikuvan viimestään ens kesänä :whistle: On sen verran joustavan olonen askelma jalan alla :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
jartuo
Viestit: 280
Liittynyt: 29.10.2010 22:37

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Pieni kanttikone olisi aika näppärä kapistus kun noiden romujen kanssa touhuaa. 50-100cm riittäisi mainiosti.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Samaa sottaillu ihtekiin, kun noita kakkosnelosen pätkän, vasaran ja ruuvipenkin kanssa muotoillu :tuumaus:

Keskuslukitus alkoi temppuilla eilen, töistä lähtiissä ei avannut ovia, oli ihan mykkänä. Sitten kun kabiini oli lämpönen kaupungilla niin taas pelasi, kunnes parkissa jäähtyi niin ei toiminut :? Vai liekkö sattumaa, en tiijä. Mietin vaan että olisiko jo toinen ohjausboksi tullut tiensä päähän :nocando:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Keskuslukitus on pelannut taas ihan ongelmitta, en tiijä mikä lie tökkinyt, tosin nytten ei ole ollut pakkasiakaan :nocando:

Tuommoinen vilimivanerin palanen oli jouten, ja siitä se ajatus sitten lähtikin
Kuva

Päällystin sen Motonetin harmajalla verhoilukankaalla
Kuva

Kiinnittelin vähän tekniikkaa
Kuva
Tuommoinen 300W invertteri on pyörinyt nurkissa jouten, ajattelin tempasta tuohon kiinni, lisäksi Motonetistä löytyi tuommoinen neljän sulakkeen rasia ja kolmen virtapistokkeen haaroitin.

Ja vähän lisää tekniikkaa, taulutelevisio ja 12V DVD-soitin
Kuva

Kairasin levyyn tuumaisia reikiä johtoläpivienneille
Kuva
Lisäksi laitoin parit tarranauhanpätkät että johdot ei rehota miten sattuu. Samaa karheaa tarranauhaa on DVD-soittimen sekä sen kaukosäätimen pohjassa, hyvin tarttuu tuohon kankaaseen :idea:

Tässä sitten viihdekeskus loppusijoituspaikassaan:
Kuva
Semmoinen neljän tunnin puuhastelu että saa taulutelevision takas samaan paikkaan johonka se oli alunperin pultattu :lol: Tosin se etu tuossa nyt on että koko paketin saa näppärästi irti, toisinaan kuljetushommissa tahtoo nimittäin tuo taulutelekkari olla vähän haitoilla/ottamassa siipeensä :wink:

Myös takaosan virtajärjestelmää entrasin siten että starttiakun ja hupiakun välissä on kytkentä joka lataa hupiakkuja silloin kun akkujännite on yli 12.4V ja toisaalta katkaisee yhteyden jos jännite tippuu 11.5V tasolle, niin että starttiakku ei tyhjene jos vaikka takaosan laitteet sattuu jäämään päälle. Kytkin myös Webaston hupiakun perään, ei tartte jännittää kun jättää hyttään lämmöt että onko takas tullessa starttiakku tyhiä 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Keskuslukitus on pelannut taas ihan ongelmitta, en tiijä mikä lie tökkinyt
Kiinnittäisin huomiota planeettojen liikehtimisiin, eritoten Jupiterin asemaan kuuhun nähden! Kuu oli lähellä Jupiteria 18/19.12. Linkki Ursan sivulle.
jartuo
Viestit: 280
Liittynyt: 29.10.2010 22:37

Viesti Kirjoittaja jartuo »

Katos vaan, äijä prykäs komean viihdekeskuksen. Millä liimasit sen maton?
Kerro vähän lisää tuosta akkujen lataus hommasta? Teitkö itse jonkin adapterin vai onko niitä valmiina kaupanhyllyillä?
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Maton kanssa menin helepoimman kautta, ostin valamiiksi liimapintaista :oops:

Latauspiiriin paras vaihtoehto mielestäni olisi ollut ottaa karva laturilta merkkivalon piuhasta ja ohjata sillä relettä joka liittää hupiakun starttiakun rinnalle silloin kun auto on käynnissä ja lataa, mutta en viihtinyt alakaa johdonvetoon laturilta akkukotelolle.

Ostin joskus puuilosta sellaisen tupakansytyttimeen liitettävän murikan joka on tarkoitettu juurikin estämään akun tyhjäksi imuroinnin vaikkapa sähköisen kylmälaatikon toimesta, maksokohan jotain rapiat kympin. hommasin kun olin kerran unohtanut tupakansytyttimeen liitettävän penkinlämmittimen paikalleen työpäivän ajaksi ja akku oli kotia lähtiessä tyhyjä :P

Napsin ko. vehkeestä töpselit irti ja laitoin ohjaamaan relettä joka siis liittää akut rinnakkain jos starttiakun jännite on riittävä. Rele siksi että ihte murikan virransietokyky on vaan jotain 8A, ettei käryä isommalla latausvirralla. Releen liitin akkuun 25A sulakkeen läpitte, tuntuhan tuo ainakin normaalitilanteissa kestävän.
kondivo kirjoitti:
Keskuslukitus on pelannut taas ihan ongelmitta, en tiijä mikä lie tökkinyt
Kiinnittäisin huomiota planeettojen liikehtimisiin, eritoten Jupiterin asemaan kuuhun nähden! Kuu oli lähellä Jupiteria 18/19.12. Linkki Ursan sivulle.
Auringonpilikkuja epäilisin ihte :eec:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tuommosen hokasin parin vuoden takaa:
jovihava kirjoitti:Tähän voisin muuten listata haaveita Kaapin suhteen, näitä siis olen jossain välissä mietiskellyt mahdollisina rakenteluoptioina, vaikken tuskin koskaan saakaan aikaan niitä toteuttaa :wink:

- OM602 617:n tilalle (500-1000 Eur/35h)
- Vapari 124 300D:n vaihdelaatikko ja kartaanin etupätkä niin että ensimmäinen ristikko korvautuisi rättinivelellä (300 Eur/20h)
- Ilmajouset (500 Eur/25h)
- Kattokoroke (200 Eur/20h)
- Ahdin ja välijäähy, tosin vasta sitten jos vaihtaa konetta (600 Eur/28h)
- Lukkoperä (150-300 Eur/32h)
- Ilmastointi (800-1000 Eur/40h)
- Peruutuskamera (120 Eur/8h)
- Kauko-ohjattu keskuslukitus (100 Eur/10h)
- Pyöreät valot (150 Eur/12h)
- Koneen ilmanoton muutos paremmin hengittäväksi (30 Eur/6h)
- Uudet penkit taakse (200-400 Eur/24h)
- 15" (alumiini) vanteet (400-900 Eur/6h)
- Läjäpäin äärivaloja joka puolelle (100 Eur/10h)
- Alaosan uudelleenmaalaus (400 Eur/15h)
- Webasto (800-1200 Eur/15h)

Tämmöisiä tuli äkkiä mieleen, laittelin tuohon myös äkkiarvioita kustannuksista ja hommaan tuhrautuvasta ajasta :idea:
Näistähän on tullut jo jotain saatu aikaan:
- OM602 617:n tilalle (800 Eur/40h)
- Kauko-ohjattu keskuslukitus (100 Eur/8h)
- 16" (alumiini) vanteet (600 Eur/2h)
- Webasto (100 Eur/5h)

Haavelista on kyllä edelleen ennallaan, tuo turbohomma taitaa olla seuraava isompi aielistalla, joskus ensi kesänä, jos vaan aikaan saapi.

Ahdin on jo hommattu ja Iisiraiteri laitteli joitain lisätarvikkeita, kiitosta 8)
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”