Mistä valikosta Staarissa näkee tuon paineen pyynnön? Eikö käynnistyslupa tulekaan aina samalla RAIL paineella. Mulla lukee käynnistystestivalikossa että kunhan se on 120 bar niin pitäisi olla OK. Mutta sekö onkin lämpötilariippuvainen asia. Mulla OM642 280CDI. V6SprinterW903 kirjoitti:Monia käynnistys ongelma mesejä tutkineena tullut sellanen käytäntö itselleni että katson starilla rail paineetta ja ohjelman pyyntiä siinä hetkessä kun starttaa......jos rail paine ei saa uta pyyntiä niin ei tule myöskään käynnistymis lupaa.....tuohon helppo testi tosiaan se muutama minuutti wepastoa....no tuossa maanantaina kun yhtä taasen tutkailin 30 pakkasessa ja kas kas.....webasto ei halunnutkaan lähteä tulille.....seuraavaksi kuumailmapuhallinta termostaatin koppaan heti siihen vedenlämpöanturin tuntumaan.... samalla starista seurta railpaineen pyyntiä ja vedenlämpötilaa.....vedenlämpö -30 niin rail paineen pyynti yli 650 baaria mutta kun vesi nollan nurkilla niin paineen pyynti tipahti kahden sadan nurkille ja käynnistys lupa tuli ja auto käynnisty....
Eli kylmässä ei noussut paine niin suureksi että käynnistys lupa olisi tullut....no ohivuoto oli niin paljon että kaks suutinta kusi läpi kokoajan....uudet suuttimet ja rail paine nousee samantien pyydettyyn ja käynnistyslupa tulee samantien kun starttaa.
Sprinter 313CDI ei taho lähteä pakkasella käymään
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Miten kauan Robitec:ista saa yleensä odotella tavaraa? Sprinterin suuttimet tilattu ennen joulua eikä vielä näy.jolle kirjoitti:Huomenna laitan tilaukseen kaikki 4 suutinta numerolla A 611 070 16 87, vanhat olivat tuolla samalla numerolla minkä Epc:kin antaa.
Miten, tuleeko tuolta robitec:lta vielä tuon 99 euron päälle pantti vai onko tuossa kaikki mitä suuttimet tulevat maksataan / kappale? Kun nettisivuista en oikein saa selvää
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kyllä ne on yleensä melko nopeasti tullet kunhan maksut on ok(alle kk)jolle kirjoitti:Miten kauan Robitec:ista saa yleensä odotella tavaraa? Sprinterin suuttimet tilattu ennen joulua eikä vielä näy.jolle kirjoitti:Huomenna laitan tilaukseen kaikki 4 suutinta numerolla A 611 070 16 87, vanhat olivat tuolla samalla numerolla minkä Epc:kin antaa.
Miten, tuleeko tuolta robitec:lta vielä tuon 99 euron päälle pantti vai onko tuossa kaikki mitä suuttimet tulevat maksataan / kappale? Kun nettisivuista en oikein saa selvää
jokunen vuosi sitten tulivat viimeksi repussa,
diselkontor se vasta hidas on sieltä kesti työkalun tulla yli vuoden...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Robi-tecin sivuilla sanotaan tuollaista, jos joku osaa saksaa niin saapi suomentaa kun kääntäjän suomennuksesta ei saanu mitään selvää.
Gewährleistung & Retour
1. Warenrücksendung Austauschartikel
Austauschartikel sind Artikel die wieder instand gesetzt werden.
Senden Sie das komplette Altteil bitte frei im Originalkarton des Neuteils an uns zurück.
Bitte senden Sie keine unfreien Pakete an uns zurück, da der Ursprung und der Inhalt solcher
Pakete für uns zum Zeitpunkt der Annahme unbekannt sind.
Warenrücksendungen werden nur unter der folgenden Adresse zurückgenommen:
robi-tec
Kurmainzer Straße 127
65936 Frankfurt am Main
Gewährleistung & Retour
1. Warenrücksendung Austauschartikel
Austauschartikel sind Artikel die wieder instand gesetzt werden.
Senden Sie das komplette Altteil bitte frei im Originalkarton des Neuteils an uns zurück.
Bitte senden Sie keine unfreien Pakete an uns zurück, da der Ursprung und der Inhalt solcher
Pakete für uns zum Zeitpunkt der Annahme unbekannt sind.
Warenrücksendungen werden nur unter der folgenden Adresse zurückgenommen:
robi-tec
Kurmainzer Straße 127
65936 Frankfurt am Main
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ohjeita vanhojen siinepäin lähetämistä/palutuksia vartenjolle kirjoitti:Robi-tecin sivuilla sanotaan tuollaista, jos joku osaa saksaa niin saapi suomentaa kun kääntäjän suomennuksesta ei saanu mitään selvää.
Gewährleistung & Retour
1. Warenrücksendung Austauschartikel
Austauschartikel sind Artikel die wieder instand gesetzt werden.
Senden Sie das komplette Altteil bitte frei im Originalkarton des Neuteils an uns zurück.
Bitte senden Sie keine unfreien Pakete an uns zurück, da der Ursprung und der Inhalt solcher
Pakete für uns zum Zeitpunkt der Annahme unbekannt sind.
Warenrücksendungen werden nur unter der folgenden Adresse zurückgenommen:
robi-tec
Kurmainzer Straße 127
65936 Frankfurt am Main
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kuukaus ja viikko mennyt tilauksesta. Kysyin missä tilaus on niin vastaus oli että pitää ekana maksaa 50 euroa per suutin panttia.jolle kirjoitti:Miten kauan Robitec:ista saa yleensä odotella tavaraa? Sprinterin suuttimet tilattu ennen joulua eikä vielä näy.jolle kirjoitti:Huomenna laitan tilaukseen kaikki 4 suutinta numerolla A 611 070 16 87, vanhat olivat tuolla samalla numerolla minkä Epc:kin antaa.
Miten, tuleeko tuolta robitec:lta vielä tuon 99 euron päälle pantti vai onko tuossa kaikki mitä suuttimet tulevat maksataan / kappale? Kun nettisivuista en oikein saa selvää
Ei niinkään se pantti harmita vaan että tässä on ilmeisesti turhaan odotettu ja ihmetelty yli kuukausi
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eli tuollakin nykyisin meinki on kuin disel kontorisajolle kirjoitti:Kuukaus ja viikko mennyt tilauksesta. Kysyin missä tilaus on niin vastaus oli että pitää ekana maksaa 50 euroa per suutin panttia.jolle kirjoitti:Miten kauan Robitec:ista saa yleensä odotella tavaraa? Sprinterin suuttimet tilattu ennen joulua eikä vielä näy.jolle kirjoitti:Huomenna laitan tilaukseen kaikki 4 suutinta numerolla A 611 070 16 87, vanhat olivat tuolla samalla numerolla minkä Epc:kin antaa.
Miten, tuleeko tuolta robitec:lta vielä tuon 99 euron päälle pantti vai onko tuossa kaikki mitä suuttimet tulevat maksataan / kappale? Kun nettisivuista en oikein saa selvää
Ei niinkään se pantti harmita vaan että tässä on ilmeisesti turhaan odotettu ja ihmetelty yli kuukausi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
jolle kirjoitti:Robi-tecin sivuilla sanotaan tuollaista, jos joku osaa saksaa niin saapi suomentaa kun kääntäjän suomennuksesta ei saanu mitään selvää.
Gewährleistung & Retour
1. Warenrücksendung Austauschartikel
Austauschartikel sind Artikel die wieder instand gesetzt werden.
Senden Sie das komplette Altteil bitte frei im Originalkarton des Neuteils an uns zurück.
Bitte senden Sie keine unfreien Pakete an uns zurück, da der Ursprung und der Inhalt solcher
Pakete für uns zum Zeitpunkt der Annahme unbekannt sind.
Warenrücksendungen werden nur unter der folgenden Adresse zurückgenommen:
robi-tec
Kurmainzer Straße 127
65936 Frankfurt am Main
kiväärileistunki aina pois . Se on se takuu. Ainakun ostaa autoa tuo kannattaa tingata pois. No vitsi vitsi. Takuu se vain on ja paluautusehdot.
Ne käskee laittaan vanhan osan uuden paketissa takaisin. Muista ehdottomasti ottaa myös suojatulpat uudesta ja panna siihen vanhaan. Ei sitä tässä sanota mutta niin se on. Ja jos et usko niin se maksaa sulle oppirahat.
Kirjoita aina pakettiin mitä se sisältää ja laita kirjeenvaihto pakettiin mukaan kaikkine mahtollisine numeroineen liitteineen ja sopimuksineen. osoite puh ja niin edelleen.
Kun meidän kielitaidoton ummikko nigeriasta karannut verokirjaton pakolainen hakee postista nää sun paketit se ei tiedä mitä niissä on.
Ei se osaa lukea sun nimeä vaan se kippaa koko lastin vastaanoton lattialle ja sitten joku lukutaitoinen joskus myöhemmin ne sieltä valkkaa.
Laita paketit seuraavaan osoitteeseen
......plaa plaa
ACHTUNG YMMÄRSITKÖ senkin paholaisen riivaama ulkomaalainen...
Vapaasti romuttamosaksasta suomensi
HannuS
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Lainataas vielä kerran. Tänään tuli suuttimet kotio. Meinasin jo pelästyä kun numerot oli kaikissa 6110701487 mutta tarkistin koneelta että nuo numerot käyvät ristiin.jolle kirjoitti:Kuukaus ja viikko mennyt tilauksesta. Kysyin missä tilaus on niin vastaus oli että pitää ekana maksaa 50 euroa per suutin panttia.jolle kirjoitti:Miten kauan Robitec:ista saa yleensä odotella tavaraa? Sprinterin suuttimet tilattu ennen joulua eikä vielä näy.jolle kirjoitti:Huomenna laitan tilaukseen kaikki 4 suutinta numerolla A 611 070 16 87, vanhat olivat tuolla samalla numerolla minkä Epc:kin antaa.
Miten, tuleeko tuolta robitec:lta vielä tuon 99 euron päälle pantti vai onko tuossa kaikki mitä suuttimet tulevat maksataan / kappale? Kun nettisivuista en oikein saa selvää
Ei niinkään se pantti harmita vaan että tässä on ilmeisesti turhaan odotettu ja ihmetelty yli kuukausi
Itse suuttimet ovat vähän kärsineen näköisiä mutta puhtaita ja toivottavasti olisivat toiminnaltaan parempia kuin ulkonäöltään
Jokaisessa kalibraationumero 2 päällä ja sitten lapussakin merkattu 2
Ei ollut Robitecin paketissa mitään palautustarroja tai edes kuittia mukana. Eli itse saa maksaa postit takaisin päin jos haluaa edes osan suutinpanteista takaisin.
2 suutinta vaihdettu ja 4 suutin (eli se kaikkein huonoin) jäi vielä sinne paikalleen.
Minkäslaisilla ulosvetäjillä porukka on irrotellut sprinteristä suuttimia? Mikään suutin ei ollut vuotanut ulospäin mutta 4 oli sen verran piukassa ettei lähtenyt vääntämällä tai autoa käyttämällä.
Biltemasta saisi sellaisen haarukkamallin ulosvetäjän. Siihen kun laittaa pienemmän painon ja lyhyemmän varren niin mahtunee sprinterin konehuoneeseen ja luulis lähtevän.
2 suutinta vaihdettu ja 4 suutin (eli se kaikkein huonoin) jäi vielä sinne paikalleen.
Minkäslaisilla ulosvetäjillä porukka on irrotellut sprinteristä suuttimia? Mikään suutin ei ollut vuotanut ulospäin mutta 4 oli sen verran piukassa ettei lähtenyt vääntämällä tai autoa käyttämällä.
Biltemasta saisi sellaisen haarukkamallin ulosvetäjän. Siihen kun laittaa pienemmän painon ja lyhyemmän varren niin mahtunee sprinterin konehuoneeseen ja luulis lähtevän.
Viimeksi muokannut jolle, 09.2.2014 18:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sillä puntti systeemillä ei tee tuossa oikeen mitäänjolle kirjoitti:Ei ollut Robitecin paketissa mitään palautustarroja tai edes kuittia mukana. Eli itse saa maksaa postit takaisin päin jos haluaa edes osan suutinpanteista takaisin.
2 suutinta vaihdettu ja 4 suutin (eli se kaikkein huonoin) jäi vielä sinne paikalleen.
Minkäslaisilla ulosvetäjillä porukka on irrotellut sprinteristä suuttimia? Mikään suutin ei ollut vuotanut ulospäin mutta 4 oli sen verran piukassa ettei lähtenyt vääntämällä tai autoa käyttämällä.
Biltemasta saisi sellaisen haarukkamallin ulosvetäjän. Siihen kun laittaa pienemmän painon ja lyhyemmän varren niin mahtunee sprinterin konehuoneeseen ja luulis lähtevän.
Jompi kumpi noista mainituista missä suutimeen kieretään
Kiinitys
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Juu semmosta saa klannilaisena ainakin. Kattelin just youtubesta sellaisesta esittelyvideota. Taitaa maksaa 4 numeroisen summan se settiCDI203 kirjoitti:Ja vieläparempi versio siitä on semmoinnen laveä paksu levy
Mikä ottaa tukensa venttili kopan pultien tilalle kieretävistä "jaloista"
(Tosin sen hinta monin kertainen)
Tilasin saksasta ruuvattavan mallisen ulosvetimen, samaa näkyi olevan kl:llä myynnissä, klannilainen näkyi olevan vähän erityyppinen kun siihen tuli 2 puolikasta holkkia mukaan.
Itsellä on oman 313CDI Sprintterin kanssa vähän päinvastainen ongelma, eli ei tahdo käynnistyä kuumana. Kylmänä ja lämpösenä lähtee ihan nätisti, mutta esim. tankkaamisen jälkeen kun kone ei ole ehtiny jäähtyä juurikaan niin tuntuu että pyörittää vähän nihkeästi ja ei meinaa sytyttää. Jotenkin sylinteri kerralla lähtee mukaan ja täristää pirusti käynnistyksen aikana.
Kansipahvi vissiin vuotaa pikkasen tai ainakin tekee painetta jäähdytysjärjestelmään. Nestettä kuluttaa melko vähän. 3-4kk aikana joutuu kerran lisäämään kun alkaa nesteenpinnan valo palaan.
Voisko tuo käynnistysongelma johtua tosta kannentiivisteestä? Vai mistä sitä ehkä kannattais lähteä tutkimaan?
Kansipahvi vissiin vuotaa pikkasen tai ainakin tekee painetta jäähdytysjärjestelmään. Nestettä kuluttaa melko vähän. 3-4kk aikana joutuu kerran lisäämään kun alkaa nesteenpinnan valo palaan.
Voisko tuo käynnistysongelma johtua tosta kannentiivisteestä? Vai mistä sitä ehkä kannattais lähteä tutkimaan?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
No jos kansi vuotaa niin ei se ainakaan helpota käynistymistä,Larse kirjoitti:Itsellä on oman 313CDI Sprintterin kanssa vähän päinvastainen ongelma, eli ei tahdo käynnistyä kuumana. Kylmänä ja lämpösenä lähtee ihan nätisti, mutta esim. tankkaamisen jälkeen kun kone ei ole ehtiny jäähtyä juurikaan niin tuntuu että pyörittää vähän nihkeästi ja ei meinaa sytyttää. Jotenkin sylinteri kerralla lähtee mukaan ja täristää pirusti käynnistyksen aikana.
Kansipahvi vissiin vuotaa pikkasen tai ainakin tekee painetta jäähdytysjärjestelmään. Nestettä kuluttaa melko vähän. 3-4kk aikana joutuu kerran lisäämään kun alkaa nesteenpinnan valo palaan.
Voisko tuo käynnistysongelma johtua tosta kannentiivisteestä? Vai mistä sitä ehkä kannattais lähteä tutkimaan?
muita tarkisteltavia ilmaa systeemissä,
asennon tunistimet
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä