Saabismiko sairautta? Varo tartuntaa!!!
On se ainakin isotöinen homma Onneksi ei itse tarvitse yrittää tuota Hallissa on siihen autoon tuleva lohko täysin tehtynä mutta nyt siellä arvotaan että mitkä männät laitetaan sisälle Kuulemma kanteenkin on mennyt reilu pari tonnia pelkästään rahaa,mutta en varmaksi sano paljonko tuohon summaan on varaa uskoa Ja arvaappas mistä tuo ennätys idea mahtoikaan lähteä Pojat kun tykkäävät käydä kokeilemassa noita saappien kulkua noissa tapahtumissa,tuokin yksilö mitä tuolla tehdään meni viime kesänä kuulemma 282km/h
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Paras mitä tiedän vakio T5-alakerran kestävän on 458hv dynottu vekotin jolla ollaan menty kohta 3 vuotta.
T5/T7-kansi on v-mäinen paranneltava. Hankala tehdä mitään kun ei oikein ole koneistusvaraa.
Jos mopo olisi karannut käsistä omassa proggiksessa niin T5 männät, b202:n vaparin nokat ja TD04-19T olisi kiva budjettiratkaisu. Pidetään nyt ruåtsinlaiva tuossa kuosissa kun se on ja katsotaan kuinka hölmöä hommaa on VW:n 2.0-16V:n virittäminen 136 hepasta tavoite olisi liki 170hv peltisarjalla, KR:n imunokalla ja todennäköisesti motecin moottorinohjauksella. Tuo riittäisi jotenkuten 900kg painavaan koppaan.
T5/T7-kansi on v-mäinen paranneltava. Hankala tehdä mitään kun ei oikein ole koneistusvaraa.
Jos mopo olisi karannut käsistä omassa proggiksessa niin T5 männät, b202:n vaparin nokat ja TD04-19T olisi kiva budjettiratkaisu. Pidetään nyt ruåtsinlaiva tuossa kuosissa kun se on ja katsotaan kuinka hölmöä hommaa on VW:n 2.0-16V:n virittäminen 136 hepasta tavoite olisi liki 170hv peltisarjalla, KR:n imunokalla ja todennäköisesti motecin moottorinohjauksella. Tuo riittäisi jotenkuten 900kg painavaan koppaan.
Ja jottei homma olisi mennyt kuin strömsössä niin loppupeleissä alakertaan tuli vielä koneistamolla mutkan käynyt kampura, 0,25 ylikoon laakerit, 2.3:n T5:n kanget ja männät. Deatschwerksin pumppukin kesti kaikki 5 päivää
Ylihuomenna saan oikean softankin nykyiselle kokoonpanolle. Alakerta kestäisi nyt yli 450hv mutta tomaatti rajoittaa...toisaalta jos löytyisi edullisesti gt2860rs niin mikä ettei
Ylihuomenna saan oikean softankin nykyiselle kokoonpanolle. Alakerta kestäisi nyt yli 450hv mutta tomaatti rajoittaa...toisaalta jos löytyisi edullisesti gt2860rs niin mikä ettei
Noita DW:n pumppuja on porsinu aika paljon. Laittaisin walbron tilalle
Tomaatti kyllä rajoittaa noita vääntöjä, eipä kauaa kestä tolla 450Nm väännöllä aisini
Tomaatti kyllä rajoittaa noita vääntöjä, eipä kauaa kestä tolla 450Nm väännöllä aisini
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
On taas muutama päivä vierähtänyt varsin rattoisasti saabin kimpussa. Hattuhylly, c-pilarit ja katto saivat uudet verhoilut, vaaleaa keinonahkaa napitettuna, 60 nappia teetin ja melkein kaikki meni. Taakse laitoin niskatuet, etuovien mid-bassot vaihdoin numeroa järeämpiin, 2x12 tuuman subbaria konttiin yms... Vahvistimet piti siirtää myös takakonttiin kun ei penkin alle mahtunut, samalla laitoin toisen akun lisäksi ettei heti lopu virta. Tabletin saa kytkettyä soittimeen, vallan hyvä katsoa vaikka uuno turhapuroa ajon aikana . Sisustassa olisi enää kuskin penkin selkänojan rungon vaihto (vääntynyt) ja sitten voisi siirtyä konepellin alle ihmettelemään sitä kannen vaihtoa. Ensin meinasin vaihtaa koko koneen ysisatasesta mutta tulin siihen tulokseen että helpompi vaihtaa pelkkä kansi...
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
Austin Legro? Häh?
http://www.youtube.com/watch?v=w-J5KUtGlpA
http://www.youtube.com/watch?v=w-J5KUtGlpA
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Takajouset olivat mielestäni liian pehmeät ysiparissa. Hyllystä löytyi uuden veroiset w123 300D mersun etujouset, muutama kierros pois ja hyvä tuli. Ei ole liian jäykkä vaikka äkkiä niin luulisi. Jousilanka on vain millin paksumpaa kuin saabin omissa jousissa...
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Mersun jouset saivat kaverikseen vielä bilsteinin iskarit, jopa on ero entiseen. Vanhat iskarit olivat sachin kaasut mutta lie aika tehnyt temppunsa kun olivat "pehmeän sutjakat"... Enpäs laitakkaan sitä satku-saabin kantta, sain edullisesti hommattua vähän yli 100tkm ajetun kannen, imusarjan, kaasarin sekä jäähdyttäjän. Konehuone remontti on aloittamista vaille valmis On ollut sen verran muuta puuhastelua että on saapin laitto jäänyt vähemmälle.
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Äiteen Rellu 12:sesta meni kauanmuinoon takajousi poikki ja isukki purkaamolta moista tivaamaan. Purku-ukko läks repimään jousia jonkun Pösön etupäästä. Isäukko siinä hättiin että ei ei ku Rellu 12 ja takajousesta kyse. Haalarimies totes että nämä jouset sinne menee ja ois pitäny laittaa jo tehtaalla, saat molemmat samaan rahaan. Oikeassa oli, mukavuus ei kärsinyt mutta kuormata sieti eri malliin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Osaiskos ne arvoisat Saabistit sanoa missä hinnassa tälläiset Ståhlbergit liikuskelee? Harmaa on hienossa kunnossa, muut on hiekkalaatikolla leikittyjä..
Ps, eka oma autoni oli valkoinen -76 99 combiupee, ei kun cupee..
Helmalevikkeet ja kaikki.
Ps2, kuvan kolari on lavastettu..
Ps, eka oma autoni oli valkoinen -76 99 combiupee, ei kun cupee..
Helmalevikkeet ja kaikki.
Ps2, kuvan kolari on lavastettu..
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Ensimmäinen auto minulla oli volvo 144 -71 rek.pvm 7.1-71 ja rek. tunnus xxx-71 seuraava auto oli vuotta uudempi 142... se olikin minulla melkein 10 vuotta, lopulta aika ajoi ohi Sillä tuota volvoa kyselin...
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
Aika multaa muistot..man 12-224 kirjoitti:Ensimmäinen auto minulla oli volvo 144 -71 rek.pvm 7.1-71 ja rek. tunnus xxx-71 seuraava auto oli vuotta uudempi 142... se olikin minulla melkein 10 vuotta, lopulta aika ajoi ohi Sillä tuota volvoa kyselin...
Kahtotaan, en nyt varmaksi sano ettenkö myis.. Oot etusijalla jos raaskin myydä.
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Tänään otin ysiparin liikenteeseen. Viikonloppuna vaihdoin kannen, alkuun moottori pyöri miten sattuu tai oikeastaan tosi huonosti. Vaikutti että jako heittää mutta merkit olivat kohdallaan, vaihdoin toisen kaasarin, puolan, yms. syttyvehkeet eikä mitään vaikutusta... sytytys oli liian myöhäsellä eikä jakajaa saanut käännettyä enempää. Lopulta vaihdoin vielä uudet katkojan kärjet ja kondensaattorin niin johan alkoi rokkaamaan, olipa varsin mukava kurvailla kylillä... Lauantaina sukevalla suviajot, sinne mennään
...voi voi kuinka tuo vanha mercedes savuttaa ja kuljettajaa naurattaa niin että kärpäset lentää suuhun...
Vieläkö kiinnostaa? Nää on kaikki nyt myynnissä, tarjouksia saa jättää hinnoista..man 12-224 kirjoitti:Hinnoista ei mitään hajua mutta paljonko tahtoisit tuolla sata sarjan volvolla??? ja mustalla saapilla joka yrittää astua sedania?
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
Ylläoleva hopea meni viimetorstaina kaupaksi niin perjantaina hypättiin lentsikkaan suuntana Tukholma.
Eskilstunan suuntaan oli tarkoitus mennä paria eri yksilöä mutta perjantai-iltana tupsahti blockettiin -05 aero 10 kilsan päähän hotellista niin sitähän piti mennä ekana katsomaan lauantaina.
Täysnahkaverhoilu, xenonit, pilotpaketti, täydellinen huoltokirja ja vasta leimattu. Huonoina puolina edellisenä yönä joku kullanmussukka oli pölliny Hirschin takaspoikan, talvirenkaat uudet kiinalaiset, kesärenkaat huonot ja etupuskurissa vähän naarmua.
Hinta oli kohallaan nin tarttui matkaan. Kuvia voisi ottaa jos huomenna ei sada.
Eskilstunan suuntaan oli tarkoitus mennä paria eri yksilöä mutta perjantai-iltana tupsahti blockettiin -05 aero 10 kilsan päähän hotellista niin sitähän piti mennä ekana katsomaan lauantaina.
Täysnahkaverhoilu, xenonit, pilotpaketti, täydellinen huoltokirja ja vasta leimattu. Huonoina puolina edellisenä yönä joku kullanmussukka oli pölliny Hirschin takaspoikan, talvirenkaat uudet kiinalaiset, kesärenkaat huonot ja etupuskurissa vähän naarmua.
Hinta oli kohallaan nin tarttui matkaan. Kuvia voisi ottaa jos huomenna ei sada.
Oliko Aerossa vaan Hirschin takaspoikka vai onko peräti 305hp paketilla?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Ikävä kyllä pelkkä spoileri. Kopiota näyttää löytyvän maailmalta 62€ +toimituskulut
Tosin 305hv hirschistäkin menisi softa heti vaihtoon...tuo minun vanhakin oli ripeämpi kuin hirsch vaikka tehoa ja vääntöä pitäisi olla paltiarallaa samanverran.
Tähän ei tehdä muuta kuin 4bar paineensäädin ja carlsonilta biopowersofta nin saa bensalla ja viinalla +270hv/420nm.
To do: umpioiden kiillotus, puskurin paikkamaalaukset ja uuden spoikan maalaus, maalipinnan pinnoitus ja sisustan läpikäynti ja syksyllä NBB:t 55w xenoneilla keulalle.
Tosin 305hv hirschistäkin menisi softa heti vaihtoon...tuo minun vanhakin oli ripeämpi kuin hirsch vaikka tehoa ja vääntöä pitäisi olla paltiarallaa samanverran.
Tähän ei tehdä muuta kuin 4bar paineensäädin ja carlsonilta biopowersofta nin saa bensalla ja viinalla +270hv/420nm.
To do: umpioiden kiillotus, puskurin paikkamaalaukset ja uuden spoikan maalaus, maalipinnan pinnoitus ja sisustan läpikäynti ja syksyllä NBB:t 55w xenoneilla keulalle.
Muista myös ö-pohjan aukaisu vaikka onkin päivitetyllä huohotuksella kun rupeat ajelemaan etanolilla.
Hirschin softa ei myöskään itseä kiinnosta, vaan sen 305hv version tuomat lisäpalikat. Isompi ic, ahdin etc.
Onnea kuitenkin femman johdosta ja tuollainen on ihan omiaan ajettaessa matkaa.
Hirschin softa ei myöskään itseä kiinnosta, vaan sen 305hv version tuomat lisäpalikat. Isompi ic, ahdin etc.
Onnea kuitenkin femman johdosta ja tuollainen on ihan omiaan ajettaessa matkaa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Luonnollisesti öljypohja auki ja suodatin vaihtoon 1-2viinatankillisen jälkeen. Samalla pitä katsoa paljonko ketju on venyny. Ei pahemmin rohise joten toivonmukaan on ok.
Hirschin kilkeet olisi kieltämättä ollu ihan kiva lisä
Jotain syystä automaattiloota vaihtaa paljonnätimmin ja pitää turbiinilukkoa pidempään päällä kuin ex-femmassa vaikka siihen oli päivitetty -08 softa mutta empä valita
Hirschin kilkeet olisi kieltämättä ollu ihan kiva lisä
Jotain syystä automaattiloota vaihtaa paljonnätimmin ja pitää turbiinilukkoa pidempään päällä kuin ex-femmassa vaikka siihen oli päivitetty -08 softa mutta empä valita
Miten ajetaan etuvetoisella autolla jossa on yli 300hp? sehän vaatii oman rattilukon että pääsee metriäkään suoraan
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Tuommonen viinavitonen ois 4-vetona tosi mahtava kampe. Minuakin arastuttaa tuo edestä repiminen. Se on niin hassun näköistäkin kaupunkiolosuhteissa. Varmaan ne on kehittyneet mutta uutukaisesta, tehokkaasta S80 Volvosta jäi niin paha maku että jotenkincmeli kirjoitti:Miten ajetaan etuvetoisella autolla jossa on yli 300hp? sehän vaatii oman rattilukon että pääsee metriäkään suoraan
Harmi että jäi tuo Maikin exä kokeilematta. Jossain vaiheessa tuommosta kattelinkin sivusilmällä mutta hinnat-alkaen-versiota pääasiassa. Väykyllä tässä vaan päästellään....
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Onko tuo yks sinivihiriä ReeÄxä? Semmone olis hieno hyllys kun ei muute tuu dexii hetkee laitettua kuljetuskapasiteetillisistä syistä ja kukkaron ohuudesta johtuenpuuhapena kirjoitti:Osaiskos ne arvoisat Saabistit sanoa missä hinnassa tälläiset Ståhlbergit liikuskelee? Harmaa on hienossa kunnossa, muut on hiekkalaatikolla leikittyjä..
Ps, eka oma autoni oli valkoinen -76 99 combiupee, ei kun cupee..
Helmalevikkeet ja kaikki.
Ps2, kuvan kolari on lavastettu..
Ja sittekku sellase vois laittaa niin niitä ei enää oo tai sitte sikahintaasia..
Niin ja aiheeseen liittyen. Oon täs aatellu pitääskö laittaa viinamäen laites jos tuo tyämatka lyhenis 15kmiin 200kmstä suunta.. Montakos turvaistuunta tuonne 95 takapenkille menöö?
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Omaan 9-5 Aeroon (285 hv/400 Nm) piti kuitenkin apurungon taka+keski puslat vaihtaa uretaanisiin ennen kuin "vetely" kunnon kiihdytyksissä loppui, vanhat kumiset olivat riekaleina..Maikki kirjoitti:Femmassa on senverran hyvä alustageometria ettei vetele paljoakaan isoillakaan tehoilla/väännöillä. Og/ng 9-3 noilla tehoilla olisi jännäkakka housuissa vakioalustalla
Liekö sitten noissa tehokkaimmissa kulutustavaraa ?
t. masa
Find your own road...
Ex-W124 E280T
Ex-W124 300E 4matic
Ex-W124 E280T
Ex-W124 300E 4matic