Vaihdoin omaan viime kesänä perään ja laatikkoon öljyt. Perään laitoin Nesteen 80W-90 GL-5:sta. Siksi Nesteen öljyä, koska en löytänyt mistään Mobilube HD-A:ta ja Nesteen öljy oli vastaavaa kuin HD-A. Löytyy samaa vastaavaa myös Teboilin versiona ja huoltoasemiltakin niitä saa. Peräöljyä menee joku litran parin luokkaa. Jotkut lämmittävät öljyn ennen ruuttaamista, mutta ite ruuttasin kylmänä tippakannulla. Hidasta ja sormia puuduttavaa, mutta tulipahan tehtyä .

Niin joo ja jos mahtuu avaamaan täyttö- ja tyhjennysruuvit (iso kuusiokolopää, kokoa en muista) perän kyljestä, niin öljyn lutkutushommissakaan ei pitäisi olla vaikeuksia.
Laatikkoon laitoin Mobilin ATF 220:tä (löytyy myös huoltsikalta). Jotkut hifistelevät vielä Redlinen öljyllä, koska ne ei kerää vettä samaan tapaan kuin muut laatikkoöljyt, kuulemma .

Tyhjennysroppu laatikon pohjasta nyt ei ole paha avata, mutta täyttöroppu laatikon kylestä vänkärin puolella vaatii jo motoriikkaa, ohuita ja pitkiä työkaluja. Itse lisäsin öljyn Piltemasta hommatulla kympin maksaneella käsikäyttöisellä pilssipumpun tapaisella "öljyn tyhjennyspumpulla". Öljyä taisi mennä puolisentoista litraa ja ATF menee helposti sisään kun on melko notkeaa kuraa.
Tuosta cruisesta en tiedä mitään, onko tämäkin vaijerityyppinen. Aikoinaan exästäni Citroen Berlingosta

, korjasin cruiserivian asentamalla vaijerin takaisin paikoilleen, kun oli nyt päässyt irtoamaan.