C124 DT 'st' ja kaikenlaista räpellystä

Avatar
JuhoL
Infected Amis
Viestit: 1056
Liittynyt: 25.10.2006 18:49
Paikkakunta: Petäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Laita ne kiinan custom h-profiilit. :lol: Nehä ei kalliita oo ja varmasti paremmat kun vaparin kanget.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Varteenotettava vaihtoehto. 375€ näyttäs olevan täys sarja.

Kuinkahan tasalaatusta tavaraa nuo on?

Oisko lie aihetta nuihin arp pultteihin?

http://www.ahtoja.com/product/213/6-syl ... anki-sarja
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Käyttislintan edustuskuva.


Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Kuva

Lintta vaihdettu toiseen samanmoiseen pakettiautoon.

Ykkösvanteetkin vaihtui. Oz futurat löysi tiensä kotiin.

Coupen ja yykaakoon kanssa hirmuinen osien haalinta aika ollut jo hyvän tovin. Kyllä kai niitä pitäis ruveta jo parsimaan kokoon. Kaikki aikanaan. :D


Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
94zip
linttauttaja
Viestit: 971
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Valkone farkku saanu lähön tallista :lol: oisin tuosta sinisestä tehny sen verran erilaisen että tähti ois paikallaa. :wink:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Jaa myyppä tuo yykkaakoo meikälle :!: :!: :D
Tai vaiha tenavaan, on nykyää turboa, uutta sisustaa, vannetta yyäm :pumppu:
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Ei oo sininen. ;) 199 värikoodilla mennään.
Jos sulla on ylimääräinen tähti niin voin vaikka ostaakki sen. :D

Ei oo kaupan yykaakoo. Ainakaan vielä. :D

Pakuun löyty sopevasti 6mm elementit ja 606 vakio turbo ja 600x300 cuuleri.
Jospa sitä viikonloppuna tekis pienen väliprojektin väliprojektin.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
94zip
linttauttaja
Viestit: 971
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kas kun sattu kivasti. :lol:
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Viime viikon väkertelystä kuvasaastetta.




Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


Sinneppä ne istahti ihan näppärästi.

nyt pumppuhommiin.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Välillä muistutti jo työmaata.


Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Pumppuhommat otti takapakkia, kun vapari 605 sähköpumpusta paljastu 5,5mm elementti.

Noh naapurilta 7 pumppu lainaksi, ja käyttis sinne minne kuuluukin eli tienpäälle... :lol:

Kytkinhän siellä heti luistaa kun edes ajattelee lisäävänsä syöttöä. :oops:

Joten oisko jollain halpoja ideoita 300-400 nm kytkimeksi lyhyt akseliselle laatikolle.?

passaisko 605 turbo koneen perästä asetelma tuohon tuplamassa pyörään ilman sorvia?
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Ja aiheesta satakaks kolomoseen.

Oliko se w126 603:sen koneen korvat mikkä passas satakakskolmosen runkopalkkiin tuon 6 pyttysen kanssa?
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

aniemiko kirjoitti: Joten oisko jollain halpoja ideoita 300-400 nm kytkimeksi lyhyt akseliselle laatikolle.?

passaisko 605 turbo koneen perästä asetelma tuohon tuplamassa pyörään ilman sorvia?
Eikö tuo mahda sinne sopia ja vähä kestääkin jotakin kirunkirun,vauhtipyörä siellä alkaa äkkiä pohjaamaan. lyhkäselle akselille ei tahdo olla etuusta kytkintä oikeen muita mun tiedossa ainakaan,ehkä joku voimakkaan rintterin vauhtis+asetelma jne? Tuohon koneenkorva hommeliin en uskalla varmaksi luvata,tuollasta minäkin muistelisin :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Kytkin hommat selvänä.

Sprinterin 250mm paketti tuplamassa pyörällä.

testataan testataan.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Vanhemman sprintterin tuplamassalla? Hätinä se tuplamassa kestää vakio sprintteris... olisko alle 300Nm vakios.... ei taida olla sitäkään?
Cdi tuplamassa eri asia.
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

2, 9 om 602 perästä.

Kolvataan se kovaksi jos ei kestä.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

aniemiko kirjoitti:2, 9 om 602 perästä.

Kolvataan se kovaksi jos ei kestä.
Hyvä !
Mä alan irrottaa omaani niin kolvaat sen samalla :D .
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

et kirjoitti:
aniemiko kirjoitti:2, 9 om 602 perästä.

Kolvataan se kovaksi jos ei kestä.
Hyvä !
Mä alan irrottaa omaani niin kolvaat sen samalla :D .
Älähän hättäile Koitettaan enste pehmiänä :lol:
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Kytkin paketti löysi eilis illalla tiensä paikalleen.

Hienosti pitää näillä tehoilla ja vauhtiski on vielä toistaaseks hengissä, ainut robleema ettei taho irrottaa kunnolla.

Teräspunos letkulla pitää koittaa parantaa vaiva.

Rupiaa olemaan väliprojektin väliprojekti maalissa, oikeenkin mukavalla käyttömukavuudella varustettuna.

Vetää alhaalta hienosti ylös asti, rupiaa olemaan kiertokanget kipupisteen nurkilla pian. :D

Jospa sitä nyt pääsis tuon väliprojektin kimppuun.
:oops: :lol:
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Menikö tuohon suoraan kolmiolaipalla om606 turbo alipaineohjauksella?
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Laippa passaa suoraan 605 sarjaan.

Alipainekellon heitin lokeille ja tilalle tavan painekello jostain klonksvaakkenista muistaakseni. soveltaa joutu pikkasen. Ylempänä yks räpsy siitä.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Kesäpäivän fiilistelyä.



Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Farkku hammaslääkärissä. Tarttisko varata aika juurihoitoon?

Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Getrag? en jaksanu alkan selaamaan :oops: oliko 3 vaihde,en jaksa alkaa ajattelemaan :lol:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Aivan vakio toosa tuo. Ja kyllä kolmonen se oli. :) vaihellaan nuo rattaat ja kovaa ajoa taas. Muuten tuntus ihan kunnossa olevan.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Rattaat tuli vaihettua ja hyvin pelasi hetken kunnes katosi taas. Nyt ei ole rattaat siliänä vaan jotain muuta kun ei pysy silimässä. :D ajeltu sitten vain ilman kolmosta ja nautiskeltu suomen kesästä kera muittten harrastevehkeitten.

Vanne asiassa palattiin tuttuun ja turvalliseen malliin RH zw1 koossa 10, 5" ja 9"

Ja loppuun kuva ettei olis pelkkää tekstiä. :D

Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Tuorein herkkupala.

330 000 ajettu alkuperäinen coupe

Suomi auto aukottomalla huoltohistorialla.


Kuva

Kaikenlaista on tullut tehtyä, mutta kirjotellaan kun saa jotain valmiiksi asti.

Farkkuun on tosin laatikko vaihtunut sitte viimekerran ja pakoputki tehty uusiksi 2,5" värkistä.

Se on siis valmiina kaikkeen.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Kuva
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Avatar
blacklake
Viestit: 1156
Liittynyt: 22.11.2010 13:14
Paikkakunta: Reisjärvi

Viesti Kirjoittaja blacklake »

Kulukee coupe parusvarmassa ryhissä :lol:
Komia on :!:
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

blacklake kirjoitti:Kulukee coupe parusvarmassa ryhissä :lol:
Komia on :!:
Ryhtiä pitää korjata hieman, muuten saa olla tuollasenaan. No jos sitä jotkin auton aikakauden aikaiset vanteet hankkisi alle vielä. ;)

Tarjota saa. ;)
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”