C124 DT 'st' ja kaikenlaista räpellystä
Laita ne kiinan custom h-profiilit. Nehä ei kalliita oo ja varmasti paremmat kun vaparin kanget.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Varteenotettava vaihtoehto. 375€ näyttäs olevan täys sarja.
Kuinkahan tasalaatusta tavaraa nuo on?
Oisko lie aihetta nuihin arp pultteihin?
http://www.ahtoja.com/product/213/6-syl ... anki-sarja
Kuinkahan tasalaatusta tavaraa nuo on?
Oisko lie aihetta nuihin arp pultteihin?
http://www.ahtoja.com/product/213/6-syl ... anki-sarja
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Lintta vaihdettu toiseen samanmoiseen pakettiautoon.
Ykkösvanteetkin vaihtui. Oz futurat löysi tiensä kotiin.
Coupen ja yykaakoon kanssa hirmuinen osien haalinta aika ollut jo hyvän tovin. Kyllä kai niitä pitäis ruveta jo parsimaan kokoon. Kaikki aikanaan.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Ei oo sininen. 199 värikoodilla mennään.
Jos sulla on ylimääräinen tähti niin voin vaikka ostaakki sen.
Ei oo kaupan yykaakoo. Ainakaan vielä.
Pakuun löyty sopevasti 6mm elementit ja 606 vakio turbo ja 600x300 cuuleri.
Jospa sitä viikonloppuna tekis pienen väliprojektin väliprojektin.
Jos sulla on ylimääräinen tähti niin voin vaikka ostaakki sen.
Ei oo kaupan yykaakoo. Ainakaan vielä.
Pakuun löyty sopevasti 6mm elementit ja 606 vakio turbo ja 600x300 cuuleri.
Jospa sitä viikonloppuna tekis pienen väliprojektin väliprojektin.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Pumppuhommat otti takapakkia, kun vapari 605 sähköpumpusta paljastu 5,5mm elementti.
Noh naapurilta 7 pumppu lainaksi, ja käyttis sinne minne kuuluukin eli tienpäälle...
Kytkinhän siellä heti luistaa kun edes ajattelee lisäävänsä syöttöä.
Joten oisko jollain halpoja ideoita 300-400 nm kytkimeksi lyhyt akseliselle laatikolle.?
passaisko 605 turbo koneen perästä asetelma tuohon tuplamassa pyörään ilman sorvia?
Noh naapurilta 7 pumppu lainaksi, ja käyttis sinne minne kuuluukin eli tienpäälle...
Kytkinhän siellä heti luistaa kun edes ajattelee lisäävänsä syöttöä.
Joten oisko jollain halpoja ideoita 300-400 nm kytkimeksi lyhyt akseliselle laatikolle.?
passaisko 605 turbo koneen perästä asetelma tuohon tuplamassa pyörään ilman sorvia?
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Eikö tuo mahda sinne sopia ja vähä kestääkin jotakin kirunkirun,vauhtipyörä siellä alkaa äkkiä pohjaamaan. lyhkäselle akselille ei tahdo olla etuusta kytkintä oikeen muita mun tiedossa ainakaan,ehkä joku voimakkaan rintterin vauhtis+asetelma jne? Tuohon koneenkorva hommeliin en uskalla varmaksi luvata,tuollasta minäkin muistelisinaniemiko kirjoitti: Joten oisko jollain halpoja ideoita 300-400 nm kytkimeksi lyhyt akseliselle laatikolle.?
passaisko 605 turbo koneen perästä asetelma tuohon tuplamassa pyörään ilman sorvia?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kytkin paketti löysi eilis illalla tiensä paikalleen.
Hienosti pitää näillä tehoilla ja vauhtiski on vielä toistaaseks hengissä, ainut robleema ettei taho irrottaa kunnolla.
Teräspunos letkulla pitää koittaa parantaa vaiva.
Rupiaa olemaan väliprojektin väliprojekti maalissa, oikeenkin mukavalla käyttömukavuudella varustettuna.
Vetää alhaalta hienosti ylös asti, rupiaa olemaan kiertokanget kipupisteen nurkilla pian.
Jospa sitä nyt pääsis tuon väliprojektin kimppuun.
Hienosti pitää näillä tehoilla ja vauhtiski on vielä toistaaseks hengissä, ainut robleema ettei taho irrottaa kunnolla.
Teräspunos letkulla pitää koittaa parantaa vaiva.
Rupiaa olemaan väliprojektin väliprojekti maalissa, oikeenkin mukavalla käyttömukavuudella varustettuna.
Vetää alhaalta hienosti ylös asti, rupiaa olemaan kiertokanget kipupisteen nurkilla pian.
Jospa sitä nyt pääsis tuon väliprojektin kimppuun.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Rattaat tuli vaihettua ja hyvin pelasi hetken kunnes katosi taas. Nyt ei ole rattaat siliänä vaan jotain muuta kun ei pysy silimässä. ajeltu sitten vain ilman kolmosta ja nautiskeltu suomen kesästä kera muittten harrastevehkeitten.
Vanne asiassa palattiin tuttuun ja turvalliseen malliin RH zw1 koossa 10, 5" ja 9"
Ja loppuun kuva ettei olis pelkkää tekstiä.
Vanne asiassa palattiin tuttuun ja turvalliseen malliin RH zw1 koossa 10, 5" ja 9"
Ja loppuun kuva ettei olis pelkkää tekstiä.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
Tuorein herkkupala.
330 000 ajettu alkuperäinen coupe
Suomi auto aukottomalla huoltohistorialla.
Kaikenlaista on tullut tehtyä, mutta kirjotellaan kun saa jotain valmiiksi asti.
Farkkuun on tosin laatikko vaihtunut sitte viimekerran ja pakoputki tehty uusiksi 2,5" värkistä.
Se on siis valmiina kaikkeen.
330 000 ajettu alkuperäinen coupe
Suomi auto aukottomalla huoltohistorialla.
Kaikenlaista on tullut tehtyä, mutta kirjotellaan kun saa jotain valmiiksi asti.
Farkkuun on tosin laatikko vaihtunut sitte viimekerran ja pakoputki tehty uusiksi 2,5" värkistä.
Se on siis valmiina kaikkeen.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi