CDI ei starttaa ...
CDI ei starttaa ...
Pieni välirojekti,
Pari vuotta sitten pihaan ajosta sammutettu 200 cdi, joka ei muutaman minuutin kuluttua enää startannut. On kuulemma yritetty apuvirralla ilman menestystä, ei puöritä eikä naksahda. Ei vikavaloja. Jäänyt mielenkiinnon lopahdettua edelliseltä omistajalta seisomaan, kunnes joku on kuulemma starilla todennut ohjainlaite viaksi, alhainen jännite lie ollut diagnoosi. Sittemmin moottorin ohjainlaite avattu, kurkisteltu sisuksiinsa ilman paistuneen hajua ja unohdettu koko asia.
Tääpä eksyi nyt sitten meidän pihaan, ja edellämainittu siis huhu ja kuulopuhetta kaikin osin, sinänsä luotettavasta lähteestä.
Arvauksia kehiin, mistä mättää...
Laitoin akun lataukseen, ja ehtiessäni meinaan nostella ohjainlaitteen takaisin koloonsa, kun se nyt on irtaallaan autossa.
Mahtaako ohjainlaitteen matala jännite aikaan saada startin mykistymisen, ja mistä matala jännite saattaa aiheutua, olikos näissäkin ylijänniterele tms. suoja, ja oliko kotikonsteja korjaukseen ??
Potilas vajaan 500 tkm ajettu vm 1999 W202 200 cdi automaatti.
Pari vuotta sitten pihaan ajosta sammutettu 200 cdi, joka ei muutaman minuutin kuluttua enää startannut. On kuulemma yritetty apuvirralla ilman menestystä, ei puöritä eikä naksahda. Ei vikavaloja. Jäänyt mielenkiinnon lopahdettua edelliseltä omistajalta seisomaan, kunnes joku on kuulemma starilla todennut ohjainlaite viaksi, alhainen jännite lie ollut diagnoosi. Sittemmin moottorin ohjainlaite avattu, kurkisteltu sisuksiinsa ilman paistuneen hajua ja unohdettu koko asia.
Tääpä eksyi nyt sitten meidän pihaan, ja edellämainittu siis huhu ja kuulopuhetta kaikin osin, sinänsä luotettavasta lähteestä.
Arvauksia kehiin, mistä mättää...
Laitoin akun lataukseen, ja ehtiessäni meinaan nostella ohjainlaitteen takaisin koloonsa, kun se nyt on irtaallaan autossa.
Mahtaako ohjainlaitteen matala jännite aikaan saada startin mykistymisen, ja mistä matala jännite saattaa aiheutua, olikos näissäkin ylijänniterele tms. suoja, ja oliko kotikonsteja korjaukseen ??
Potilas vajaan 500 tkm ajettu vm 1999 W202 200 cdi automaatti.
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Kato kaikki akunkengältä lähtevät johdot kunnolla läpi. Oma 200 CDI farmari aikanaan halvaantui tallin pihaan tästä syystä, etittiin aika huolella ennenkuin löytyi, kuten olen aina näihin "202 hajosi"-topikkeihin kirjoittanut.
E: syynä tähän siis se, ettei hoksattu monien konehuoneen virtojen menevän niitä pienempiä johtoja pitkin.
E: syynä tähän siis se, ettei hoksattu monien konehuoneen virtojen menevän niitä pienempiä johtoja pitkin.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: CDI ei starttaa ...
Eivät läheskään aina näy tai haise ne viat mitä noihin boxshein tulee,pekkovee kirjoitti:Pieni välirojekti,
Pari vuotta sitten pihaan ajosta sammutettu 200 cdi, joka ei muutaman minuutin kuluttua enää startannut. On kuulemma yritetty apuvirralla ilman menestystä, ei puöritä eikä naksahda. Ei vikavaloja. Jäänyt mielenkiinnon lopahdettua edelliseltä omistajalta seisomaan, kunnes joku on kuulemma starilla todennut ohjainlaite viaksi, alhainen jännite lie ollut diagnoosi. Sittemmin moottorin ohjainlaite avattu, kurkisteltu sisuksiinsa ilman paistuneen hajua ja unohdettu koko asia.
Tääpä eksyi nyt sitten meidän pihaan, ja edellämainittu siis huhu ja kuulopuhetta kaikin osin, sinänsä luotettavasta lähteestä.
Arvauksia kehiin, mistä mättää...
Laitoin akun lataukseen, ja ehtiessäni meinaan nostella ohjainlaitteen takaisin koloonsa, kun se nyt on irtaallaan autossa.
Mahtaako ohjainlaitteen matala jännite aikaan saada startin mykistymisen, ja mistä matala jännite saattaa aiheutua, olikos näissäkin ylijänniterele tms. suoja, ja oliko kotikonsteja korjaukseen ??
Potilas vajaan 500 tkm ajettu vm 1999 W202 200 cdi automaatti.
yj releen virkaa tekee se musta palikka missä on pari sulaketta ja rele siellä saman kannen alla missä on ECU:un pesä
onren mainitsemat johdot tarkistella
samoin jos ECU vika on oikea diagnosi ollut erityisen tarkaan tarkistella nokka akselin asennon tunistelijan johdot
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Juu käydäänpä läpi,
Mutta onko tuo alhainen jännite yleinen vikaantuneella ecu lla, vai kannattaiskos vielä kuvitella jännitteen putoamisen jo aiemmin ja aiheuttavan "virheellisen" päätelmän ?
Ja jos jollain on ehjä mokoma ohjainlaite varustettuna numeroilla A0255453832 niin saa tarjota järkihintaan
Mutta onko tuo alhainen jännite yleinen vikaantuneella ecu lla, vai kannattaiskos vielä kuvitella jännitteen putoamisen jo aiemmin ja aiheuttavan "virheellisen" päätelmän ?
Ja jos jollain on ehjä mokoma ohjainlaite varustettuna numeroilla A0255453832 niin saa tarjota järkihintaan
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Ei ainakaan vielä menestystä
Ohjainlaite kiinni, ei starttia, ei naksahdusta. Startin rele pois ja hyppykytkennällä pyörii.
Pilotilla pörähtää, eli mekaanisesti ok.
Suodattimen tuloputkessa kulkee ilmaa, auto vähän pahasti nyt perä alaspäin mäessä ja tankki mittarin mukaan puolillaan.
Suodattimelta kama liikkuu, suodatinkotelo vajenee starttaillessa.
Ylivuotoyhdysletkusta tulee naftaa.
Tarvinnee kääntää tasaselle, ja hakea tankkiin varuiks kymppi lisää.
Virta ja ohjauslukko toimii kiltisti, eli aukee ja sulkee, avain ei takerra.
Minkä muuten on startin sulake, vai onko ?? Sulakekartoista en äkkiä keksi
Voihan ecu toki olla kipeäkin
Ohjainlaite kiinni, ei starttia, ei naksahdusta. Startin rele pois ja hyppykytkennällä pyörii.
Pilotilla pörähtää, eli mekaanisesti ok.
Suodattimen tuloputkessa kulkee ilmaa, auto vähän pahasti nyt perä alaspäin mäessä ja tankki mittarin mukaan puolillaan.
Suodattimelta kama liikkuu, suodatinkotelo vajenee starttaillessa.
Ylivuotoyhdysletkusta tulee naftaa.
Tarvinnee kääntää tasaselle, ja hakea tankkiin varuiks kymppi lisää.
Virta ja ohjauslukko toimii kiltisti, eli aukee ja sulkee, avain ei takerra.
Minkä muuten on startin sulake, vai onko ?? Sulakekartoista en äkkiä keksi
Voihan ecu toki olla kipeäkin
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
olikos releen heräte ja maa kunnossapekkovee kirjoitti:Ei ainakaan vielä menestystä
Ohjainlaite kiinni, ei starttia, ei naksahdusta. Startin rele pois ja hyppykytkennällä pyörii.
Pilotilla pörähtää, eli mekaanisesti ok.
Suodattimen tuloputkessa kulkee ilmaa, auto vähän pahasti nyt perä alaspäin mäessä ja tankki mittarin mukaan puolillaan.
Suodattimelta kama liikkuu, suodatinkotelo vajenee starttaillessa.
Ylivuotoyhdysletkusta tulee naftaa.
Tarvinnee kääntää tasaselle, ja hakea tankkiin varuiks kymppi lisää.
Virta ja ohjauslukko toimii kiltisti, eli aukee ja sulkee, avain ei takerra.
Minkä muuten on startin sulake, vai onko ?? Sulakekartoista en äkkiä keksi
Voihan ecu toki olla kipeäkin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Niitäpä en vielä mittonu, kun innostuin hyppylangalla starttailemaan, mutta relepohjan kahessa navassa tuntus oleva sähkö, maadoittamallako tuo vetää ??
Meinasin kyllä napata varuiks sen koko käikäleen käteen, pöydälle ja auki, siis sen K40 tms ylijännitehössäkän
Toinen mikä tuli mieleen, on laatikon töpseli
Meinasin kyllä napata varuiks sen koko käikäleen käteen, pöydälle ja auki, siis sen K40 tms ylijännitehössäkän
Toinen mikä tuli mieleen, on laatikon töpseli
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos "luulee" vaihteen olevan päällä ei starttaile,
laatikolta tuleva tieto näkyy *:rila(sillähän sitä oli tutkittu)
jos ECU:ulta ei tule "komentoa" ei lähde käyntiin vaikka hyppy piuhoilla startti pyöritäisi
laatikolta tuleva tieto näkyy *:rila(sillähän sitä oli tutkittu)
jos ECU:ulta ei tule "komentoa" ei lähde käyntiin vaikka hyppy piuhoilla startti pyöritäisi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Niinpä,
Tuli tuost suuttimien ylivuotoletkusta mieleen, että kama tulee letkun suunnasta tartatessa hypyllä, ei suuttimilta, eli ei taida suuttimet aukeilla ??
Tuli tuost suuttimien ylivuotoletkusta mieleen, että kama tulee letkun suunnasta tartatessa hypyllä, ei suuttimilta, eli ei taida suuttimet aukeilla ??
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Hyppy johdolla ei tule suutimillie avaus komentoapekkovee kirjoitti:Niinpä,
Tuli tuost suuttimien ylivuotoletkusta mieleen, että kama tulee letkun suunnasta tartatessa hypyllä, ei suuttimilta, eli ei taida suuttimet aukeilla ??
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Joo...
Starman kävi kurkkaamassa, ja tulos on muuten hyvä, mutta käynnistyslupa nyt uupuu... Kiitos konsultaatiosta tähän asti kaikille osallistuneille
diagnoosin kuvat
[/img]
Edit: mistä mä löydän tuolle ecu lle pin järjestyksen kaavion ??
Starman kävi kurkkaamassa, ja tulos on muuten hyvä, mutta käynnistyslupa nyt uupuu... Kiitos konsultaatiosta tähän asti kaikille osallistuneille
diagnoosin kuvat
[/img]
Edit: mistä mä löydän tuolle ecu lle pin järjestyksen kaavion ??
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
CDI203 kirjoitti:WIS:istäpekkovee kirjoitti: Edit: mistä mä löydän tuolle ecu lle pin järjestyksen kaavion ??
Pukkasin yv n
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Tuo ohjainlaite vaatii uudelleenkoodauksen, kun on mennyt bitti poikittain.. Vasta pari kuukautta sitten tein täysin vastaavan 290td:lle. Siinä laturi latasi liikaa ja tuhosi akun => virta loppui tienpäälle.
btw. oudon näköistä kun stari on suomenkielinen, ite tottunut lontoon murteeseen.
btw. oudon näköistä kun stari on suomenkielinen, ite tottunut lontoon murteeseen.
w111 220 Seb Coupe
w115 280E
w115 280E
Antti L. kirjoitti:Tuo ohjainlaite vaatii uudelleenkoodauksen, kun on mennyt bitti poikittain.. Vasta pari kuukautta sitten tein täysin vastaavan 290td:lle. Siinä laturi latasi liikaa ja tuhosi akun => virta loppui tienpäälle.
btw. oudon näköistä kun stari on suomenkielinen, ite tottunut lontoon murteeseen.
Tällepä juuri osaaja hakusessa, saa ilmoittautua
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
290TDpekkovee kirjoitti:Antti L. kirjoitti:Tuo ohjainlaite vaatii uudelleenkoodauksen, kun on mennyt bitti poikittain.. Vasta pari kuukautta sitten tein täysin vastaavan 290td:lle. Siinä laturi latasi liikaa ja tuhosi akun => virta loppui tienpäälle.
btw. oudon näköistä kun stari on suomenkielinen, ite tottunut lontoon murteeseen.
Tällepä juuri osaaja hakusessa, saa ilmoittautua
on "hiukan" erilainen
mutta tuomoinen cdi ecu kuusenalla...
tehtiin hetki sitten vasemalla kädellä
ihan kokoajan ei ehdi vastailemaan
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Minulla ei se edellinen mennyt ihan vasemmalla kädellä, kun ei noita tule päivittäin tehtyä. Kerta sinulla on siellä käynyt starman, niin jos sillä on developer oikeudet, niin kokeilisin tosiaan sieltä valikosta versiokoodausta. Perustelen kantaani kun ohjainlaitteiden lukitukset ovat auki.. Toki jos CDI203 on parempi tieto, niin viestiä kehiin.
w111 220 Seb Coupe
w115 280E
w115 280E
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Vasemmalla piti tehdä kun oikea ei ole käytetävissäAntti L. kirjoitti:Minulla ei se edellinen mennyt ihan vasemmalla kädellä, kun ei noita tule päivittäin tehtyä. Kerta sinulla on siellä käynyt starman, niin jos sillä on developer oikeudet, niin kokeilisin tosiaan sieltä valikosta versiokoodausta. Perustelen kantaani kun ohjainlaitteiden lukitukset ovat auki.. Toki jos CDI203 on parempi tieto, niin viestiä kehiin.
Siinäpä se jos lukitukset on auki...
vaikka näytää että ovat niin
yleensä näissä tapaukissa eivät oikeasti ole
ja jos olis niin ei siinä mitään erityis oikeuksia tarvitse olla
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Jep
Ostetaas tuollainen ecu varuiks pois, josko jollain ois
Mikä ero muuten on kun C korissa kone on 611.960 ja samanikäsessä E ssä kone on 611.961 ???
Samoin ohjainlaitteissa numeroero 025 545 38 32 ja 025 545 39 32
Meinaan että oiskohan kelpo osa tuollaisesta
Ostetaas tuollainen ecu varuiks pois, josko jollain ois
Mikä ero muuten on kun C korissa kone on 611.960 ja samanikäsessä E ssä kone on 611.961 ???
Samoin ohjainlaitteissa numeroero 025 545 38 32 ja 025 545 39 32
Meinaan että oiskohan kelpo osa tuollaisesta
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
boxsin numeroiden ero taisi olla kehitys versio tms korvaava numeropekkovee kirjoitti:Jep
Ostetaas tuollainen ecu varuiks pois, josko jollain ois
Mikä ero muuten on kun C korissa kone on 611.960 ja samanikäsessä E ssä kone on 611.961 ???
Samoin ohjainlaitteissa numeroero 025 545 38 32 ja 025 545 39 32
Meinaan että oiskohan kelpo osa tuollaisesta
jos ei muita eroja muissa numeroissa
E: kuvatuksen boxsi 98 loppu vuodesta onkos auto myös 98
(alkupään autoissa boxsien versio muutuili melko tiuhaan)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Auto on käyttöönotettu helmikuussa 1999 eli varmaankin loppuvuotinen 98
Soveltuiskohan tuo ecu siis: (w210 stä)
Tähän olis virtalukkokin avaimella, liekö tarpeellisia ??
Soveltuiskohan tuo ecu siis: (w210 stä)
Tähän olis virtalukkokin avaimella, liekö tarpeellisia ??
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Löytypä samannumeroinen, tosin puol vuotta tuoreempi ecu kohtuu helpolla.
Veikkaanpa, että tääkin piakkoin hörähtää
(Jahka yks maestro ehtii käännellä hiukan bittejä)
Veikkaanpa, että tääkin piakkoin hörähtää
(Jahka yks maestro ehtii käännellä hiukan bittejä)
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17