
Ainakin verrattuna uuteen mini cooper S:ään 17" renkailla


totesi Luikyoi.Ei auton pidäkään sitä rattia kääntää vaan kuskin.
No ei nyt sentään liiallisuuksiin mennä,muuta noin se pääpiirteittäin menee.Sikisi tykkäänkin manuaalista.Auton pitää tehdä mitä minä käsken,eikä sitä mitä se haluaadealer kirjoitti:totesi Luikyoi.Ei auton pidäkään sitä rattia kääntää vaan kuskin.
Just sama juttu kuin vaihteiston kanssa:
Ei auton pidäkään sitä vaihdetta vaihtaa vaan kuskin.![]()
Vai onko tässä juuri se jutun juoni![]()
Mersukuski tarvitsee molemmat kädet sen tahmean ratin veivaamiseen jolloin ei jää enää kättä jolla vaihtaa vaihteita.![]()
Vilkunkin :jarru: palautuksen voi helposti poistaa jos se häiritsee, ratti irti ja se pikku knippeli poikki katkaisijasta.
Samahan se on sitikoissakin. Ei niissäkään ole vikoja, vain ominaisuuksia.Mariini kirjoitti:Voisko tästä päätellä, että muissa merkeissä samoja asioita tituleerattaisiin 'vioksi' ja kentältä lähetettäisiin palautetta tehtaalle asiantilan (Vrt VW/Audi apukuskin pieni sivupeili) muuttamiseksi niin Mersun kohdalla omistajat alkavat puhua vain 'ominaisuuksista'
HÖHkilander kirjoitti:Kyllä minä ainakin hyväksyn hyvänä ominaisuutena nuo 4matikin todella vähän kääntyvät etupyörät.
Joskus saa ahtaassa tilassa vekslata ihan urakalla,mutta aina se vetoakseli remontin voittaa.
Siinä mersun insinööri keksinyt toimivan ratkaisun,ei noista ole paljoa näkyny juttua,että etuvetareita olis tarvinnut laitella.
No ehkä tässä nyt on "pientä" yleistystä havaittavissa.Jarno.V kirjoitti:Noh älä nyt uuven pirkka-volvon vikoja yleistä koko merkkiin.J.T.S kirjoitti: Kaikki mikä toimi(i) sähköllä.Muutenkin kokolailla heikkolaatuisia kapistuksia. Kyllä Mersu on valovuoden edellä.
Saahan ne pieleen vaikka 5metrin ajolla jos ajaa esim. seinään, mutta jokatapauksessa auto on ollut aina meidän mielestä todellinen pettymys...dealer kirjoitti:Auton pyöränkulmat saadaan pieleen 10 kilometrin ajolla saati sitten 100000 kilometrin, eikä tarvitse montaa milliä olla pielessä niin ajettavuus on kokonaan kateissa.
Tuo on varmaan ihan totta että kannattais kokeilla toista yksilöä ku tuo meidän auto on kyllä aivandealer kirjoitti:Käy Jube joskus koeajamassa kunnossa olevaa 850:iä, sitten tiedätte mistä olette jääneet paitsi kun satuitte saamaan jo uutena viallisen yksilön taloon.
W203:sen ohjaus toimii juuri niin, kuin sen kuuluukin toimia. Eli palautus on sopivan "rauhallinen".kardaani kirjoitti:Tuossa alkuperäisessä topikissa vertailin C-mallia-farkkuna ja V70. Oletteko ajaaneet nyt varmasti c-mallin mersua W203? Siinähän ohjaus kyllä palauttaa mielestäni oikein hyvin vakiorengastuksella. Minusta siinä ei ole mitään tahmeutta....
124:n ohjaus on erittäin tunnokas verrattuna Buick Regaliin, jolla olen viime viikon töissä kulkenut. Vähänkin vilkuilet radioon tai olan yli, niin jo ollaan pientareelladaerok kirjoitti: Ainakaan 124:en ohjaus ei yllä tunnokkuudessa lähellekään edellämainittuja,mutta on hieman heikohkosta tehostuksesta huolimatta maantie ajossa miellyttävä.