reikä-klupin jäsenanomus; REIKIÄ LÖYTYNYT!!
Tähän kupan määrään vaikuttaa myös se että tuonne on hepattu niitä pellin paloja joskus ilman että ruosteisia kohtia oli leikattu pois. Kun ostin tuon niin myyjä kertoi että pohja oli viime kesänä hitsatttu
kyllä tais se kaveri olla huumormiehhii
Tänään sain yhden paikan tehtyä, mutta näin kuumalla ilmalla ei ole niin herkkua hitsata Nytkin on kaikki paikat ruvella kun on rälläköinyt ja hitsannut sortseissa ilman paitaa huomenna koitan saada ne loput paikat väännettyä tuohon, kun tänäänkin nukahdin riippumattoon ruuan jälkeen ja menetin parituntia tehokasta työaikaa
kyllä tais se kaveri olla huumormiehhii
Tänään sain yhden paikan tehtyä, mutta näin kuumalla ilmalla ei ole niin herkkua hitsata Nytkin on kaikki paikat ruvella kun on rälläköinyt ja hitsannut sortseissa ilman paitaa huomenna koitan saada ne loput paikat väännettyä tuohon, kun tänäänkin nukahdin riippumattoon ruuan jälkeen ja menetin parituntia tehokasta työaikaa
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Audiinkin tarvi laittaa pari paikkaa peräkonttiin. Lähtökohta oli tämä ja pari pikku paikkaa myöhemmin se näytti tältä. Päälle tuli vedettyä vaan jotain pohjamaalia ja kiveniskumassaa molemmin puolin peltiä. Kunnolla jos olis viittiny tehä niin olis vetäny happovärin alle, mutta se on vaan Audi Tuosta pitäisi jatkaa joskus kun viitsii... Ja pikakuva aikaisemmasta hitsaustalkoosta.
Se on kyllä tosi että pikkupaikoilla ei saa korjattua kunnolla. Tuohonkin olis saanu laittaa useita pikkupalasia, parempi ja nätempi tulee kun tohtii leikata vähän reilummin pois. Ja tuo se vastaa Persiistä onkin että hitsataan ruosteen päälle Semmoselle miehelle ei sais hitsauskonetta antaakaan Niitäkin on saanut korjailla ihan liikaa.
Se on kyllä tosi että pikkupaikoilla ei saa korjattua kunnolla. Tuohonkin olis saanu laittaa useita pikkupalasia, parempi ja nätempi tulee kun tohtii leikata vähän reilummin pois. Ja tuo se vastaa Persiistä onkin että hitsataan ruosteen päälle Semmoselle miehelle ei sais hitsauskonetta antaakaan Niitäkin on saanut korjailla ihan liikaa.
Joo. tuttua. Hyvät on massat. Ehjä pohja. Eikä äkkiä keksi, että siellä ei todellakaan ole kuin se vinyylimassa ja sen päällä lattiamatto...Rässi66 kirjoitti:Jep, ne on hyvät nuo mersum massaukset.
Tuli kerran pajalle yhen popparin 123, kaks reikää kuulemma pohjassa.
Niinpä olikin, kuskinpuolen lattia ja apparin puoli.
Sen kovan massan alta oli pelti jo poistunut, mitään ei näkynyt päällepäin.
http://s61.photobucket.com/albums/h45/gipsy2/
Ei tuosta valitettavasti pahempaa löydyAri66 kirjoitti:IMHO: aika kesynoloinen vielä...
Löytyiskö mitään parempaa
...tai ropsautat tuohon kohtaan vähän merisuolaa ja vettä ja sidosaineeksi vaikka sahanpurua... eiköhän siihen kuukaudessa-kahdessa ahkeralla kastelulla ala kunnon ameloa syntymään
Laitoin tuohon pikkasen peltiä ja maalia, jos se siitä vaikka sitten pahenis
Terve,
On tässä omakin kottero seisonut pari päivää, kun serkkupojan kanssa ollaan turattu reikää umpeen ja maalia päälle. Etusisälokarin kiinnityspulttien paikat olivat tiedossakin mutta isoin yllätys tuli kun, tökki vänkärin oviaukon etupilaria. Kattoluukun tyhjennysröörit olivat liian lyhyet tai kutistuneet (molemmilla puolilla) . Vänkärin puolella kaikki vesi meni siis palkin sisään. Saapa nähdä, mitä vielä löytyy.
Pitäisi vain ajaa ja pistää sitten paaliin.
t.
Risto
On tässä omakin kottero seisonut pari päivää, kun serkkupojan kanssa ollaan turattu reikää umpeen ja maalia päälle. Etusisälokarin kiinnityspulttien paikat olivat tiedossakin mutta isoin yllätys tuli kun, tökki vänkärin oviaukon etupilaria. Kattoluukun tyhjennysröörit olivat liian lyhyet tai kutistuneet (molemmilla puolilla) . Vänkärin puolella kaikki vesi meni siis palkin sisään. Saapa nähdä, mitä vielä löytyy.
Pitäisi vain ajaa ja pistää sitten paaliin.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
emmieoikeentiiänuinpikkureiällä...
Oothan sie Jani isompiaki paikannu, oothan? No hyvä.
Pääset klubiin, olikai siinä läpireikä pellissä?
Jos ei ollu, niin käy lyömässä reikä siihen.
Tässä on nyt kyllä sitten ihan alaraja, tuota pienemmillä vaurioilla ei pääse
ku häng-arountiksi, jos semmoseksikaan.
Oothan sie Jani isompiaki paikannu, oothan? No hyvä.
Pääset klubiin, olikai siinä läpireikä pellissä?
Jos ei ollu, niin käy lyömässä reikä siihen.
Tässä on nyt kyllä sitten ihan alaraja, tuota pienemmillä vaurioilla ei pääse
ku häng-arountiksi, jos semmoseksikaan.
Pro HVM
Niin tähän lupiin ei vissiin päässy ko tähtikeulan ruosteet omaava (ja siitäki poislukien väykyt)?
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Joo, väykkyjen takuukorjausmiehet ei pääse tälle klupille. Ei edes sen parkkipaikalle. Eteisestä puhumattakaaneki kirjoitti:Niin tähän lupiin ei vissiin päässy ko tähtikeulan ruosteet omaava (ja siitäki poislukien väykyt)?
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Jaa meinaat että semmosiks vormulakisojen perskärpäsiks (joilla kyllä peräpuolet useimmiten on kunnossa...)Rässi66 kirjoitti:Tässä on nyt kyllä sitten ihan alaraja, tuota pienemmillä vaurioilla ei pääse
ku häng-arountiksi, jos semmoseksikaan.
Edit:
Miullahan on väykky, niin en lupiin tunkea vielä...
Kuhan vuan kommentoin Reikä-Klub ™ -tuotemerkin taustahahmona
Noniin, sain kuin sainkin sen leiman pystäriin kun ensiksi hitsasin koko juhannuksen 15h tuntia päivässä. Suurin osa ajasta tosin meni erilaisten työkalujen valmistukseen jne. Kuvia koitan kaivaa vielä kunhan joutaisin. Eilen nimittäin otin kuskin oven listan irti ja hioin maalit kukkasista rälläkällä Oven pintapelti oli vaihdettu joskus listasta alespäin ja sauma kukki. Löytyi sieltä pari pientä reikääkin, listan alapuolelta siis. Nyt siellä on fosforihappo vaikuttamassa joten illalla pitää kattoa miltä näyttää... Takaluukun lattia ja takahiekkapelti pitäisi jossain vaiheessa taitella suorasta pellistä, kun alkavat olla aika ohkasta tavaraa...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Reikä-klubin jäsen anomus pistetty....
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000578.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000577.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000575.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000576.jpg
Siinä ois vähän iltapuhteita.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000578.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000577.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000575.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000576.jpg
Siinä ois vähän iltapuhteita.
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Onko tuossa ollut/ olleet kromikaaret?Mika.T kirjoitti:Reikä-klubin jäsen anomus pistetty....
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000576.jpg
big jopo
Noniin, jäi silloin kesällä paljon kuvia laittamati kun oli sen verran kiire ja onnistuin jopa tuhoamaan kaljapäissäni suurimman osan kuvista jotka otin jo korjatuista kohdista Nyt sitten löysin vähän matskua tuolta kovalevyn pimeimmistä nurkista,
Koska topicin alun kuvat on hävinnyt niin tässä muistutukseksi että mistä lähdettiin liikkeelle, eli näissä näkyy pelkääjänpuolen jalkatila.
Tässä sama paikka paikattuna...
Tässä sitten seuraava huomiota kaipaava alue, eli kuskinpuolen etuiskarin tuenta ja sisälokasuoja koko runkopalkin matkalta pehmeää
Tässä sama konehuoneen puolelta
Tässä samat paikat vähän avattuina
Tässä sitten pelkääjänpuolen etuovi
Ja tässä muistaakseni paikanalku, urheilujuomaa ja Cragar SS
Tässä sitten se suurin yksittäinen hapan paikka. Olen piirtänyt mustalla kuvaan alueen minkä jouduin leikkaamaan pois
Tässä hitsattuna, tinattuna ja pohjamaalattuna
Sitten siistin vähän noita listojen alusia
Lopuksi täytyy sanoa että olihan opettavainen ensimmäiseksi peltiprojektiksi. Täydellisyydestä jälki oli kaukana mutta koska autolla ei juuri ollut muuta kuin käyttöarvoa niin ei sillä niin väliä. Muutenkin se alkoi olemaan niin mätä että jos olisi hyvää jälkeä halunnut tehdä niin siitä olisi pitänyt leikata puolet autosta pois Ainoa mikä tuossa projektissa otti päähän oli että joutui ulkona maalaamaan ja että koko lyhyt kesäloma menikin sitten tuon parissa... Jospa olisi varaa nyt rakentaa se talli tai edes valaa tuonne ulkorakennukseen lattia niin voisi harkita jonkun projektin hankkimista virkistyskäyttöön, Nyt kun tuon joutui niin kiireessä ja tiukalla aikataululla saamaan valmiiksi niin se ei ollut enään lopuksi kivaa tehdä niitä 15h päiviä ilman taukoja... Vielä huomautuksena että kaikki paikat muovattiin levystä pelkkää vasaraa ja alasinta käyttäen
Koska topicin alun kuvat on hävinnyt niin tässä muistutukseksi että mistä lähdettiin liikkeelle, eli näissä näkyy pelkääjänpuolen jalkatila.
Tässä sama paikka paikattuna...
Tässä sitten seuraava huomiota kaipaava alue, eli kuskinpuolen etuiskarin tuenta ja sisälokasuoja koko runkopalkin matkalta pehmeää
Tässä sama konehuoneen puolelta
Tässä samat paikat vähän avattuina
Tässä sitten pelkääjänpuolen etuovi
Ja tässä muistaakseni paikanalku, urheilujuomaa ja Cragar SS
Tässä sitten se suurin yksittäinen hapan paikka. Olen piirtänyt mustalla kuvaan alueen minkä jouduin leikkaamaan pois
Tässä hitsattuna, tinattuna ja pohjamaalattuna
Sitten siistin vähän noita listojen alusia
Lopuksi täytyy sanoa että olihan opettavainen ensimmäiseksi peltiprojektiksi. Täydellisyydestä jälki oli kaukana mutta koska autolla ei juuri ollut muuta kuin käyttöarvoa niin ei sillä niin väliä. Muutenkin se alkoi olemaan niin mätä että jos olisi hyvää jälkeä halunnut tehdä niin siitä olisi pitänyt leikata puolet autosta pois Ainoa mikä tuossa projektissa otti päähän oli että joutui ulkona maalaamaan ja että koko lyhyt kesäloma menikin sitten tuon parissa... Jospa olisi varaa nyt rakentaa se talli tai edes valaa tuonne ulkorakennukseen lattia niin voisi harkita jonkun projektin hankkimista virkistyskäyttöön, Nyt kun tuon joutui niin kiireessä ja tiukalla aikataululla saamaan valmiiksi niin se ei ollut enään lopuksi kivaa tehdä niitä 15h päiviä ilman taukoja... Vielä huomautuksena että kaikki paikat muovattiin levystä pelkkää vasaraa ja alasinta käyttäen
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Lisää hulluja projekteja
Alkoi jurppimaan kadetin lahohko ovi, alareuna oli paria paikkaa lukuunottamatta valmis eikä ehjää coupen ovea tuntunut löytyvän(jaksanut etsiä).
Eli ruosteet pois, uutta peltiä:
Vaiheessa
Pintapelti kiinni
Jotakuin suora
Alareuna kiinni
Huomenna tinalla tuo ulkopuoli ja saumakitti alareunaan+maalia.
Alkoi jurppimaan kadetin lahohko ovi, alareuna oli paria paikkaa lukuunottamatta valmis eikä ehjää coupen ovea tuntunut löytyvän(jaksanut etsiä).
Eli ruosteet pois, uutta peltiä:
Vaiheessa
Pintapelti kiinni
Jotakuin suora
Alareuna kiinni
Huomenna tinalla tuo ulkopuoli ja saumakitti alareunaan+maalia.
Jos ei kulje niin kromaa se.
Miekkii turasin pari reikää umpeen.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000606.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000607.jpg
Ja lissää ois....
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000610.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000613.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000612.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000606.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000607.jpg
Ja lissää ois....
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000610.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000613.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000612.jpg
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Joo tuo on sopeva peli näihin hommiin, ei kyllä ole tarvinnu kolmivaiheista, töissä on uus 3v-kemppi. Ei se auton pelleissä ollu yhtään sen kummempi.jari_w123 kirjoitti:Hitsauskonekkin näyttää olevan samanlainen 150A valovirta kemppi kuin mulla.Mulla ei vaan oo tuota apukäynnistys laitetta siinä.
Argonia kaasuna.
Jos ei kulje niin kromaa se.
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
Sehän se, tuttu jo pystäristä.Rässi66 kirjoitti:Onkose tuo viiminen se W123n surullisen kuuluisa pohjaanlyöntikumin teline?
Taitaapa olla.
Muuten onkos tuo Argoni selvästi parempaa kuin normikaasu? Jalompi ainakin, mutta oikein käytännössä?
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
No se auttaa palamista jonnin verran, virtaa ei tartte niin paljoa kuin 100% co2 kanssa. Tuolla 150A super kempomatilla ei meinannu tehdä niin mitään hiilipullon kanssa.Olli Lajunen kirjoitti:Sehän se, tuttu jo pystäristä.Rässi66 kirjoitti:Onkose tuo viiminen se W123n surullisen kuuluisa pohjaanlyöntikumin teline?
Taitaapa olla.
Muuten onkos tuo Argoni selvästi parempaa kuin normikaasu? Jalompi ainakin, mutta oikein käytännössä?
Jos ei kulje niin kromaa se.