LöpöMittari näyttää väärin
LöpöMittari näyttää väärin
Onko korjattavissa muuten kuin vaihtamalla tankkiin 600e osia? Eli ongelmana on se että mittari näyttää väärin ja ei ota tankkia tyhjäksi => loppu löpö kesken ajon vaikka 1/4 tankki.. Kävi pajalla tankkasivat, ilmasivat ja kertoivat että ei siirrä löpöä toiselta puolelta toiselle ( aina jää siis 15-20litraa käyttämättä). 600e kuulosti kyllä aika hintavalta osien vaihdolta..oli mersun ammattilainenhuolto (ei veho).. Saisko ite tehtyy jotain tai tekiskö joku pientä korvausta vastaan luonnollisesti?
Kertoi mulle miten tuo mesen tankkihomma toimii jne
Kyseessä C270 -2002 w203
Kertoi mulle miten tuo mesen tankkihomma toimii jne
Kyseessä C270 -2002 w203
Ei siellä ole mitään pumppua joka tasaa, vaan "alipaineella", jollain paineilmiöllä jonka nimeä en nyt muista pinnat tasaantuvat. Omasta oli putki poikki tuosta "ämpärin" kannesta kuskin puolelta. Kannattaa avata se ja tutkiskella, mutta muistaa että polttoainetta tulee reilusti yli jos kuskinpuolen tankki on täynnä.
® Mesen V8 Klubi
No, katsomallahan se autokohtaisesti selviää, että onko vai ei.
Siellä joko on moottori tahi ei.
Varmaksi tiedän että joissain on, kun olen itse nähnyt.
Oskulla vaan outoa, kun kuskinpuoli täynnä ja silti
meno loppuu. Kuskinpuoleltahan se löpö koneeseen
lähtee.
Jos tasaus,oli sitten moottorilla tai venturiputkella, ei toimi,
niin kuskinpuolihan tyhjenee ja apparinpuoli ei.
Siellä joko on moottori tahi ei.
Varmaksi tiedän että joissain on, kun olen itse nähnyt.
Oskulla vaan outoa, kun kuskinpuoli täynnä ja silti
meno loppuu. Kuskinpuoleltahan se löpö koneeseen
lähtee.
Jos tasaus,oli sitten moottorilla tai venturiputkella, ei toimi,
niin kuskinpuolihan tyhjenee ja apparinpuoli ei.
- kaskuilija
- Viestit: 10
- Liittynyt: 02.1.2013 19:54
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
- kaskuilija
- Viestit: 10
- Liittynyt: 02.1.2013 19:54
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
- Oikosulkumies
- Viestit: 45
- Liittynyt: 16.9.2014 19:33
- Paikkakunta: Oulu
Mulle kerran höpistiin, että tuossa C:ssä on vikana joku polttoaineen tunnistin, eli siirtopumppu ei toimi enää ku on X-määrä tankinpohjalla ainetta. Tai jotain vastaavaa..
Uus paranneltu malli maksaa kuulemma useemman satasen, kyseinen kaveri vihjas että helpoimmalla pääsee ku pitää 5l löpöä kontissa varalta.
Uus paranneltu malli maksaa kuulemma useemman satasen, kyseinen kaveri vihjas että helpoimmalla pääsee ku pitää 5l löpöä kontissa varalta.
W203 200CDI
Väri väriin ja loput yhteen.
Väri väriin ja loput yhteen.
Jos on se venturisiirtosydeemi niin tarttee riittävän paluuvirtauksen, tuolla viimeisimmissä viesteissä oli mainittu asiasta kun kp-pumpun paluuvirtaus ei riitä:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 2&start=30
Tuossa venturisysteemi, jossain mainittiin että dieselissä samanlainen vaikka nuo kuvat ovavtkin bensavehkeistä
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/5 ... -01-01.pdf
näkyy tuon siirtopumpulliisenkin koteloimu olevan venturilla
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 2&start=30
Tuossa venturisysteemi, jossain mainittiin että dieselissä samanlainen vaikka nuo kuvat ovavtkin bensavehkeistä
http://www.mercedestechstore.com/pdfs/5 ... -01-01.pdf
näkyy tuon siirtopumpulliisenkin koteloimu olevan venturilla
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01