2003 W203 seisontajarrun merkkivalo ei tahdo sammua
2003 W203 seisontajarrun merkkivalo ei tahdo sammua
Seisontajarrun vapautusvipua joutuu nykkimään monesti, että saa merkkivalon sammumaan. Seisontajarru on kyllä jo vapautunut ihan kevyesti. Ongelma on vain tuo merkkivalo ja sen aiheuttama piippaus ja herja näyttöön. Nyt muutamana pakkaspäivänä on ollut erityisen hankalaa.
Olisko jole kulle sattunut sama ja miten siitä pääsisi eroon?
Olisko jole kulle sattunut sama ja miten siitä pääsisi eroon?
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
Tämä tyyppivika, käsijarruvaijerin kiristys auttaa.
yksi kiristyspaikka on takapenkin alla, toinen on takajarrujen sisällä.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QLsqCQa3UHE[/youtube]
EDIT:Muoks... T:XUX63
yksi kiristyspaikka on takapenkin alla, toinen on takajarrujen sisällä.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QLsqCQa3UHE[/youtube]
EDIT:Muoks... T:XUX63
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Kiitoksia sinulle. Videosta oli paljon apua.
Kuva on 1000 sanaa > nainen puhuu yli 1000 kuvaa, video taisi olla sitä luokkaa. Mieluummin katoin videon.
Pitää pikapuoliin tehdä tuo kiristys.
Kuva on 1000 sanaa > nainen puhuu yli 1000 kuvaa, video taisi olla sitä luokkaa. Mieluummin katoin videon.
Pitää pikapuoliin tehdä tuo kiristys.
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
ja se jumitus on hyvin usein syynä siihen että poljin ei palaudu745 kirjoitti:Samalla kannattaa herkistää ja rasvata se keskilinkku Niissä kun on välillä ollut jumitusongelmaa.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Minulla oli samaa ongelmaa. Auton alta vaihdettiin jokin osa, kun ei palauttanut. Lopulta viaksi paljastui itse käsijarrun poljin, siitä oli jousi löystynyt. Eli kun jalalla nostit sitä poljinta, niin valo sammui mittaristosta. Uusi jousi tilalle ja pelasi taas normaalisti.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Kiristin Håkken ohjeen mukaan takapenkin alta vaijeria 2,5 kierrosta. Enempää en kiristäisi, ettei jarrut jää laahaamaan. Suoraan vetämällä valo ei sammunut, mutta kummallekin sivulle vetäen sammui.
Muutamana päivän se on toiminut tuolla lailla, mutta äsken lähdettäessä sai nykkiä kauan.
En oo muutamaan päivään ole käynyt foorumilla, niin nyt huomasin täällä uusia vinkkejä. Kiitos niistä.
Täytyy ekaksi kokeilla polkimen nostoa, koska se on helpoin. Jos ei auta, niin täytyy ottaa luukku taas auki. On sekin tosi helppo homma.
Muutamana päivän se on toiminut tuolla lailla, mutta äsken lähdettäessä sai nykkiä kauan.
En oo muutamaan päivään ole käynyt foorumilla, niin nyt huomasin täällä uusia vinkkejä. Kiitos niistä.
Täytyy ekaksi kokeilla polkimen nostoa, koska se on helpoin. Jos ei auta, niin täytyy ottaa luukku taas auki. On sekin tosi helppo homma.
Emännällä W203,
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
tyttö vei parhaan, W201:n,
toinen tyttö vei tämän, itellä uuesta asti kans C-malli (Opel Kadett C 1200 Super -76),
kaikki tuotu Saksasta
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eikös nää järjestään säädetä takaa eteenpäin edeten. Ensin kengät iholle, sitten takavaijerit, tasain ja lopulta etuvaijeri. Mitä mistäkin merkistä ja mallista löytyykin..
Vähän joskus työläitä, mutta pesee jonkun Volkkarin viiden sadan sähkösatulan mennen ja palatessa, jos kustannuksia katsoo.
Vähän joskus työläitä, mutta pesee jonkun Volkkarin viiden sadan sähkösatulan mennen ja palatessa, jos kustannuksia katsoo.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Re: 2003 W203 seisontajarrun merkkivalo ei tahdo sammua
mun kirjoitti:Seisontajarrun vapautusvipua joutuu nykkimään monesti, että saa merkkivalon sammumaan. Seisontajarru on kyllä jo vapautunut ihan kevyesti. Ongelma on vain tuo merkkivalo ja sen aiheuttama piippaus ja herja näyttöön.
Mikä kytkin tuon merkkivalon sytyttää, ja missä kytkin se sijaitsee?
Automaatissa on monta hyvää puolta. Yksi on ettei tarvitse käsijarrua, joten ei jousi löysty eikä valokaan ei jää palamaan. Hyvä on tietenkin kerran kuussa kokeilla onko jumissa ja pitää, koska katsastusmies haluaa sen kaikesta huolimatta toimivan.mun kirjoitti:Vika löytyi. Polkimen jousi on kuoleentunut.
Kiitos!
Re: 2003 W203 seisontajarrun merkkivalo ei tahdo sammua
Siellähän se seisontajarrupolkimen juuressa sijaitsee.Stein kirjoitti:
Mikä kytkin tuon merkkivalon sytyttää, ja missä kytkin se sijaitsee?
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®