Pappilan kulkuneuvot. Skoda ja Toyota yhteensoppii...
Vaikea sanoa. Muistissa on se ensimmäinen Volvo 850TDI, manuaalina lähti kuin hauki rannasta. Vastaava automaatti oli sitten jossain välissä ja se oli semmonen kuminauha. Lähtihän sekin aika "keljuilematta" kun oli vielä poksilla huijattu. Muistan kun koeajolla tuli testattua onko lähelläkään tehtaan lupaamaa 0-100km/h... Olihan se ja allekin. Se paras väännön tuntu näistä automaateista puuttuu. Kaippa se tuo laatikko tekee osansa (Aisin?)
Tuohon kun lisätään vielä AWD niin kulutus vain nousee.
Automaatista vaan en ole ihan valmis luopumaan.
Kulutusta saisi nipistettyä kun malttaisi ajaa "rauhallisemmin".... Nyt on pakko malttaa kun on talvirajoitukset voimassa
Tuohon kun lisätään vielä AWD niin kulutus vain nousee.
Automaatista vaan en ole ihan valmis luopumaan.
Kulutusta saisi nipistettyä kun malttaisi ajaa "rauhallisemmin".... Nyt on pakko malttaa kun on talvirajoitukset voimassa
Tarpeeksi kun yrittää niin se on sitten viimein pakko Eihän nuo mitään kauheita syöppöjä oo automaagillakaan.Pappi kirjoitti:Kulutusta saisi nipistettyä kun malttaisi ajaa "rauhallisemmin".... Nyt on pakko malttaa kun on talvirajoitukset voimassa
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Pihassa käväsi 460tkm ajettu bensa 850. Kaveri oli ostanut kun halvalla sai. Tuumasi, että Corsan jälkeen pikkusen eri auto. Siinä sitten siivosin tallin hyllyt kyytiin. Pölykapselia, mattosarjaa, lukkopultit aluvanteille, jotain verhoilun osaa ja uudet käsijarruvaijerit. Totesin vaan, että hyvä jos tulee käyttöön. Jotenkin oli kotoinen fiilis kun istuin kabiiniin... Tuli mieleen aika kun ostin ensimmäisen Volvon ja jäin "koukkuun".
Tälle talvea päätin ratkaista tuon sisälämppärien asennuksen edes jotenkin. Tuolta jalkatilan yläosasta, mikä suojaa raitisilmasuodattimen kantta löytyi passeli paikka. Liian pitkillä ruuveilla jos laittaa lämppärin kiinni niin poraa samalla reiät raitisilmasuodattimen koteloon. Itse käytin nuo muovit irti kun oli paljon helpompaa ruuvata pöydällä lämpimässä kuin polvillaan sateessa.
Sielläpä nyt on, eikä pyöri jaloissa. Johtokin meni sopivasti maton alle.
Nyt vaan saisi tulla pakkaset. Alkaa tämä kurakeli tökkimään hiekkatien varressa asuvaa...
Tälle talvea päätin ratkaista tuon sisälämppärien asennuksen edes jotenkin. Tuolta jalkatilan yläosasta, mikä suojaa raitisilmasuodattimen kantta löytyi passeli paikka. Liian pitkillä ruuveilla jos laittaa lämppärin kiinni niin poraa samalla reiät raitisilmasuodattimen koteloon. Itse käytin nuo muovit irti kun oli paljon helpompaa ruuvata pöydällä lämpimässä kuin polvillaan sateessa.
Sielläpä nyt on, eikä pyöri jaloissa. Johtokin meni sopivasti maton alle.
Nyt vaan saisi tulla pakkaset. Alkaa tämä kurakeli tökkimään hiekkatien varressa asuvaa...
Niin se on täälläkin.Käytin puheenjohtajan etuoikeutta ja tilasin 40 tonnia,just riitti kun tästä on 900 metriä pikitien varteen.Pappi kirjoitti:Kaks ja puol kilometriä tietä. En taida tilata. Yksityistie, jota tiekunta kunnostaa sitä mukaa kun rahaa on.
Saa nähdä kuuluuko seuraavassa kokouksessa älämölöä siltarumpupolitikoinnista
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tuli käytyä kärryn kanssa reissussa. Noin 800km ja kulutus 9,5ltr/100km. Syötteen tienoilla oli paluumatkalla sen verran liukasta, että luistonesto vilkutti kaikki mäkien nousut. Puolangalle asti 78 oli aika kiva ränni... Ei tehnyt mieli hurjastella.
Huomenna pitäisi lähteä Turkuun "päiväseltään". Kärry jää nyt kotiin, mutta tavaraa on mukana. Saapahan nähdä. Aamulla jos vetäisi pitkää tikkua kummalla lähtee. Laskin että mutkineen tulee viikonlopulle 1200km ajoa.
Haukotttaa jo pelkkä ajatuskin.
Huomenna pitäisi lähteä Turkuun "päiväseltään". Kärry jää nyt kotiin, mutta tavaraa on mukana. Saapahan nähdä. Aamulla jos vetäisi pitkää tikkua kummalla lähtee. Laskin että mutkineen tulee viikonlopulle 1200km ajoa.
Haukotttaa jo pelkkä ajatuskin.
Joo nuo pidemmät reissut on kyllä aika uuvuttavia, mullakin oli puntarissa ajella helsinkiin ja takaisin mutta päädyin viisaudessani käyttämään muita vaihtoehtoja.
Lunta/räntää/vettä luvannut viikonlopuksi ainakin jyväskylän ja lahden seutuville, ei hirveästi innosta kiireessä ajella.
Lunta/räntää/vettä luvannut viikonlopuksi ainakin jyväskylän ja lahden seutuville, ei hirveästi innosta kiireessä ajella.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Kerrattain joku kymmenkunta vuotta sitten kävin päiväseltään Kirkkoniemessä. En ole käynyt päiväseltään toista kertaa. Kova homma, liian kova.Hese126 kirjoitti:Joo nuo pidemmät reissut on kyllä aika uuvuttavia,
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Volvon tinaviitonen on dieselinä tai bensana mainettaan parempi kone, joka on koko ikänsä kärsinyt A-W automaatin heikohkosta hyötysuhteesta, joka pilaa sekä kiihtyvyyden että kulutuksen.XUX63 kirjoitti:Eihän nuo mitään kauheita syöppöjä oo automaagillakaan.
Ei aloiteta taas väittelyä siitä mikä voimansiirto on oikea tai paras, mutta juuri näissä Malmivaunuissa omin käsin vaihtaja saa palkan käsitöistään. Tai vastoinpäin, mukavuudesta joutuu jonkin verran maksamaan.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Tuossapa se yllä onkin hyvin sanottu Ite olen nyt tuolla omalla S70 nakuttajalla ajannut vajaa 12tkm 3kk aikana ja koko ajalta olen pitännyt kirjaa tankkauksista niin keski-kulutus tuolle matkalle on tasan 6,9l/100km ja perässä on roikkunut silloin tällöin tuo mun iso kärry jolla ei ole ollut tapana terveisiä kuskata ja enkä ole tientukkona muutenkaan Mutta ei ole mun mielestä tuo etuveto mikään häävi keksintö kun isketään perään kärry jossa painoa 1,5-2tonnia
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Hyötysuhde saadaan aisinissa kohdalleen kun saa ajaa tasaista vauhtia ilman soutamista ja huopaamista.
Turun reissu alkaa olla taputeltu ja laskettu kulutus on nyt 5.84. Välttää minulle. Aikalailla rajoitusten mukaan ajettiin. Mittarivirhe korjattuna.
Mukana 4:n ihmisen tavarat ja paluumatkalla kontti täynnä lastenvaatteita.
Neste Viitasaari oli hyvä taukopaikka. Hintataso siedettävä ja siisteys omaa luokkaansa.
Kilometrejä kertynee nyt noin 1200km.
Turun reissu alkaa olla taputeltu ja laskettu kulutus on nyt 5.84. Välttää minulle. Aikalailla rajoitusten mukaan ajettiin. Mittarivirhe korjattuna.
Mukana 4:n ihmisen tavarat ja paluumatkalla kontti täynnä lastenvaatteita.
Neste Viitasaari oli hyvä taukopaikka. Hintataso siedettävä ja siisteys omaa luokkaansa.
Kilometrejä kertynee nyt noin 1200km.
Kylläpä muuttui "vihree" ihan eri autoksi kun käytettiin perushuollossa alustan suhteen.
Laitettiin uusiksi kaikki iskunvaimentajat (Kyb), iskunvaimentimien yläpäät ja raidetankojen päät sekä tehtiin nelipyöräsuuntaus.
Ei lotise, eikä kolise. Kulkee suoraan ja karkea jäinen soratie ei tuntunut ollenkaan pahalta.
Nelinumeroinen summa vaihtoi omistajaa, mutta kelpaa ajaa nyt mutkasia teitä näkymättömiin... Mittarissa 292tkm.
Kiitos J-P Autohuolto Kiuruvesi!.
Laitettiin uusiksi kaikki iskunvaimentajat (Kyb), iskunvaimentimien yläpäät ja raidetankojen päät sekä tehtiin nelipyöräsuuntaus.
Ei lotise, eikä kolise. Kulkee suoraan ja karkea jäinen soratie ei tuntunut ollenkaan pahalta.
Nelinumeroinen summa vaihtoi omistajaa, mutta kelpaa ajaa nyt mutkasia teitä näkymättömiin... Mittarissa 292tkm.
Kiitos J-P Autohuolto Kiuruvesi!.
Usein kaikkien iskarien vaihtaminen parantaa tosi paljon autoa ajettavuuden ym. osalta, vaikka entisetkin olisivat testien mukaan vielä kunnossa.
Monesti mietityttää omien romujenkin osalta, vielä kun tahtoo olla niin että mersuissa iskarit pysyvät katsastuskunnossa pahuksen pitkään. Tuskin ne kuitenkaan 500tkm ajettuina uudenveroiset on lähellekään
Millainen takuu muuten Kybeillä nykyään on ?
Monesti mietityttää omien romujenkin osalta, vielä kun tahtoo olla niin että mersuissa iskarit pysyvät katsastuskunnossa pahuksen pitkään. Tuskin ne kuitenkaan 500tkm ajettuina uudenveroiset on lähellekään
Millainen takuu muuten Kybeillä nykyään on ?
Hyvä kysymys. En osaa sanoa. Otettiin avaimet käteen periaatteella. Kerrottiin että mitä halutaan ja korjaamo laittoi omaan kokemukseen perustuen nuo.
Kyseiseen korjaamoon on sen verran luottoa, että uskaltaa näin tehdä. En jaksanut alkaa miettimään mikä ois hyvä ja mikä ois vielä parempi.
Entisillä kuitenkin jo ikää ja yksi hönkäisi routaheitossa "viimeisen henkäyksen". Tämän jälkeen oli hyvä ajaa konttorille leiman hakuun.
Kyseiseen korjaamoon on sen verran luottoa, että uskaltaa näin tehdä. En jaksanut alkaa miettimään mikä ois hyvä ja mikä ois vielä parempi.
Entisillä kuitenkin jo ikää ja yksi hönkäisi routaheitossa "viimeisen henkäyksen". Tämän jälkeen oli hyvä ajaa konttorille leiman hakuun.
Oma kokemus bensaversioista on saman suuntainen. Maantieajossa tomaatti S80 menee suunnilleen tasoihin manuaali S60 kanssa. Mutta kun turbiini alkaa luistaa kolmosvaihteella, alkaa eroa manuaaliin syntyä litratolkulla. Ero tietenkin korostuu bensavaparissa.Pappi kirjoitti:Hyötysuhde saadaan aisinissa kohdalleen kun saa ajaa tasaista vauhtia ilman soutamista ja huopaamista.
Rajoitusten mukaan mentäessä meillä ainakin hidaskäyntinen turbodiesel sivuaa kesän pohjalukemiaan helpossa talvikelissä kun talvirajoitukset kompensoivat talvirenkaiden, valojen ja jääpolanteen kulutuslisän (pitkällä matkalla).
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Tuossa edellisestä kuvasta paistaa skandinaavinen muotoilu ts. selkeä mittaristo, ei mitään ylimääräistä. Jos vaikka vertaa uusien Volvojen mittaristoon niin taaksepäin on menty
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Tähän kun saisi vielä saman toiminnon kuin Saabissa ja Citikassa... "Black panel", missä näkyy vain nopeusmittari olisi minulle mieleinen. Tulee ajettua sen verran pimeässä, että kaikki ylimääräinen tuike kojelaudassa on minulle turhaa.
Tuossa kuvassa on mittarivalaistus tehokkaimmassa asennossa, muuten tulee pidettyä niin pienellä kuin vain voi.
Loskakelit ja polanteen auraaminen tuottivat reissun Volvolle... Pitänee lähteä hakemaan yksi pohjamuovi kun näytti ottaneen osumaa
Tuossa kuvassa on mittarivalaistus tehokkaimmassa asennossa, muuten tulee pidettyä niin pienellä kuin vain voi.
Loskakelit ja polanteen auraaminen tuottivat reissun Volvolle... Pitänee lähteä hakemaan yksi pohjamuovi kun näytti ottaneen osumaa
Täällä jännä homma Rouvan S80:ssa. Vähän pidemmällä matkalla olinkin jo vähän ihmetellyt mökille ajaesani yllättävän suurta hetkellistä kulutusta talvirajoituksella, kun meni noin 9 sadalle. Mökin pihassa sitten auto käryää kuin diesel kesken puhdistuspolton sammutettuna. Pölykapselin läpi kopeloiden takavanteet niin kuumat, etten jarruihin tohtinut edes koskea.
Takajarrujen liukutapit olivat ihme kyllä suhteellisen siistin näköiset, mutta kolmatta sataa tuhatta ajetussa nuo satuloiden kumiholkit, joiden läpi liukutapit kiristetään kierteilleen kiinni olivat ilmeisesti menneet niin väljäksi, että pasta ja suola oli löytänyt sisään ja koko hoito jumissa.
Onneksi vika jäi liukutappeihin ja satulat olivat elinkelpoiset, kuten ulkopuolen loppuun kuluneet palat (tai oli niissä melkein milli jäljellä kotona purkaessa) osoittivat. Sisemmät olisivat olleet vielä ihan käyttökelpoiset.
Uudet levyt, palat, liukutappisarja kumiholkkeineen ja vielä käsijarrukenkien asennussarja, kun en älynnyt löysätä vaijerista ennen kuin tempaisin vanhat levyt ulos. Kässärikengät tietenkin levyn urassa kiinni ja vähän kanitti vastaan.
Aiemmin näkemäni jumittuneet liukutapit ovat myös olleet sen näköisiä, että niiden uskoo helposti jumittavan. Nyt olin purkuvaiheessa jo varma, että meni satulat uusiksi, kun löytyi olosuhteisiin nähden ihan hyvät tapit. Kertonee ilmeisesti liukutappien hyvästä materiaalista, kun eivät olleet ruostuneet?
Maantiekulutus putosi parisen litraa normaaliin 7.jotain.
Dinelille oli Dealer jo pyöränlaakerin vaihdon yhteydessä vihjaillutkin Satalankun olevan vailla samaa projektia, joten katsotaan se sitten seuraavaksi jossain välissä. Kiitokset vain 250 Deen moniurahihnan kiristinhärvelin diagnoosista. Vanhan moottorin käyntiääni vaimeni täsmälliseksi raksutukseksi kun ylimääräisten räminöiden lähde on nyt tallin roskiksessa.
Takajarrujen liukutapit olivat ihme kyllä suhteellisen siistin näköiset, mutta kolmatta sataa tuhatta ajetussa nuo satuloiden kumiholkit, joiden läpi liukutapit kiristetään kierteilleen kiinni olivat ilmeisesti menneet niin väljäksi, että pasta ja suola oli löytänyt sisään ja koko hoito jumissa.
Onneksi vika jäi liukutappeihin ja satulat olivat elinkelpoiset, kuten ulkopuolen loppuun kuluneet palat (tai oli niissä melkein milli jäljellä kotona purkaessa) osoittivat. Sisemmät olisivat olleet vielä ihan käyttökelpoiset.
Uudet levyt, palat, liukutappisarja kumiholkkeineen ja vielä käsijarrukenkien asennussarja, kun en älynnyt löysätä vaijerista ennen kuin tempaisin vanhat levyt ulos. Kässärikengät tietenkin levyn urassa kiinni ja vähän kanitti vastaan.
Aiemmin näkemäni jumittuneet liukutapit ovat myös olleet sen näköisiä, että niiden uskoo helposti jumittavan. Nyt olin purkuvaiheessa jo varma, että meni satulat uusiksi, kun löytyi olosuhteisiin nähden ihan hyvät tapit. Kertonee ilmeisesti liukutappien hyvästä materiaalista, kun eivät olleet ruostuneet?
Maantiekulutus putosi parisen litraa normaaliin 7.jotain.
Dinelille oli Dealer jo pyöränlaakerin vaihdon yhteydessä vihjaillutkin Satalankun olevan vailla samaa projektia, joten katsotaan se sitten seuraavaksi jossain välissä. Kiitokset vain 250 Deen moniurahihnan kiristinhärvelin diagnoosista. Vanhan moottorin käyntiääni vaimeni täsmälliseksi raksutukseksi kun ylimääräisten räminöiden lähde on nyt tallin roskiksessa.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Saksassa on myynnissä paljon 2015 käyttöönotettuja vähän ajettuja Volvo V70 ja S60 -malleja. Alkuvuodesta käyttöönotetuissa D3:ssa on ilmeisesti 2-litrainen R5 -moottori 350 Nm ja 136 hv. Sitten D4 on 2-litrainen R4 400 Nm ja 181 hv. Sitten on vielä uudemmat 2015 -vuoden D3:t jotka on R4 150 hv 320 Nm.
Nyt näyttäisi siltä, että D4 vois olla hyvä päästöjen ja verojen puolesta, mutta onko näissä jotain huomioon otettavaa verrattuna R5 -moottoreihin? Tai onko niis ylipäätään jotain ikäviä juttuja? Tehdastakuuhan noissa on voimassa vielä yli vuoden ja Volvo Selekt -vaihtoautona sen saa palauttaakin.
Nyt näyttäisi siltä, että D4 vois olla hyvä päästöjen ja verojen puolesta, mutta onko näissä jotain huomioon otettavaa verrattuna R5 -moottoreihin? Tai onko niis ylipäätään jotain ikäviä juttuja? Tehdastakuuhan noissa on voimassa vielä yli vuoden ja Volvo Selekt -vaihtoautona sen saa palauttaakin.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Aamen, vituttaa kaikenmaailman näytöt kojelaudassa, joilla ei ole oikeasti mitään virkaa. Alkaa jo väsyttää tuosta W204:kin näyttö, jonka joutuu sammuttamaan joka kerta kun hyppää rattiin. Ajaessa pitäisi keskittyä ajamiseen, ei johonkin näytön selaukseen. On muuten EHDOTON syy miksi en enää osta W205:sta, koska se näyttö pönöttää siinä keskellä ja blokkaa puoli tuulilasia.Tähän kun saisi vielä saman toiminnon kuin Saabissa ja Citikassa... "Black panel", missä näkyy vain nopeusmittari olisi minulle mieleinen. Tulee ajettua sen verran pimeässä, että kaikki ylimääräinen tuike kojelaudassa on minulle turhaa.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Tuoreella V70:lla muutaman sadan km kierros pimeässä poroja vilisevässä Ruotsin lapissa sai olon hyvin kotoisaksi kun satalankun täräytti tulille Seutulan P3:sta. Sama juttu oli 2-sarjan etuvetobemarilla kurvailun jälkeen. Bemarissa vielä joku Alert iski aina päälle vastaantulijan pöllytellessä lunta ja pari kertaa auto jarrutteli melko terävästi aivan itsestään näytön vilkkuessa ja varoitussummerien huutaessa. Rasittavaa, kertakaikkiaan.cmeli kirjoitti:Aamen, vituttaa kaikenmaailman näytöt kojelaudassa, joilla ei ole oikeasti mitään virkaa. Alkaa jo väsyttää tuosta W204:kin näyttö, jonka joutuu sammuttamaan joka kerta kun hyppää rattiin. Ajaessa pitäisi keskittyä ajamiseen, ei johonkin näytön selaukseen. On muuten EHDOTON syy miksi en enää osta W205:sta, koska se näyttö pönöttää siinä keskellä ja blokkaa puoli tuulilasia.Tähän kun saisi vielä saman toiminnon kuin Saabissa ja Citikassa... "Black panel", missä näkyy vain nopeusmittari olisi minulle mieleinen. Tulee ajettua sen verran pimeässä, että kaikki ylimääräinen tuike kojelaudassa on minulle turhaa.
Noh, sanottakoon että ne järkyttävän hyvät xenonit siitä Jylliksen nokalta kelpaisivat minullekin. Mutta tuossa neonvalojen ja kosketusnäyttöjen loisteessa on oikeasti aika ikävä olla ja ajaa.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Tottumiskysymys...JuMu S kirjoitti:...Mutta tuossa neonvalojen ja kosketusnäyttöjen loisteessa on oikeasti aika ikävä olla ja ajaa.
Lexus RX 450h Luxury -21
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Velipoika valitteli että Lapissa käydessä mittarivalot ja esim. pitkien valojen sininen merkkivalo alkoi ärsyttää. Mä en ole niin herkkäsilmäinen enkä toisaalta ajele Lappiin ollenkaan. Raahen seutu tai korkeintaan Oulu on mun pohjoisimmat matkakohteet.bercedes menz kirjoitti:Tottumiskysymys...JuMu S kirjoitti:...Mutta tuossa neonvalojen ja kosketusnäyttöjen loisteessa on oikeasti aika ikävä olla ja ajaa.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI