Välissä korjailtu penkkejä, ne sais heittää itseasiassa takaisin paikoilleen..
Tässä välissä tutustuin aiheeseen uliseva tehostin (niin, tämä oli myyjän kommentti että se on se mikä ääntää).
https://www.youtube.com/watch?v=eVZwuekSEtQ
Niin, videon jälkeen vielä illalla pyörittelin sitä ja ihmettelin että mikä vika siinä muka on kun ääni oli ihan selvä korkkaavan laakerin ääni.. Sitten tuli mieleen kattoa niitä toimimattoman ilmastoinnin osia, tässäpä kiristinrullan laakeri lähikuvassa
Eipä pyöri kuin väkisin eli laakeri ihan ruosteessa/paskana. Olispa tajunnu katkaista tuon remmin vaikka sivareilla kun auto oli käyntikunnossa ja tuo uikutus kuului.. Siinähän se on suoraan tehostimen alla tuokin rulla.
No, nyt on remmi pois paikoiltaan ja vanha tehostin takaisinlaitettuna paikallaan.. Tulipa vaihdettua kuitenkin liki kaikki öljyt samalla tehostimeen.
Ettei riemu loppuisi siihen tosiaan ei se uusi alavesiletku mitään auttanut, tarkempi tutkinta paljasti että syyläri kastui alareunasta..
Ratkennuthan se tuosta on lähdön alareunasta. Onneksi kylällä on syyläripaja joten 2 päivää ja 36 euroa myöhemmin on taas ehjä syyläri(toista pystyreunaakin on tinattu paremmin kiinni).
Siellä on nyt pari päivää ollu nesteet eikä kostu enää alareuna. Tekisi mieli käynnistää ja koettaa mutta kun maalasin tuon vänkärin lokkarin eilen niin pitää saada pidettyä lämmöt pajassa päällä eli ei kestä aukoa ovia, joutuu odottelemaan taas kuumaksikäyttöä että uikuttaako ja pysyyko neste sisässä..
Tahdo keretä aina tätä tehdä kun tuli hommattua väliprojektikin
Vaan jospa alkais myös nollakelilumi poistua tiealueilta
