W123 300D -76 kuvakertomusta

Keskustelua veteraani-ikään ehtineistä mersuista.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 3402
Liittynyt: 05.11.2006 20:55
Paikkakunta: Mariefors (Kellokoski)
Viesti:

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Sharedoc kirjoitti: 20.8.2021 9:13 Vanteet olivat tosi likaiset, enkä saanut Wurthin moottoripesuaineellakaan takavanteista täysin pois kehälle kivettynyttä jarrupölyä.
Kokeilepa mm. Tokmannilta saatavaa Dragons Breath vanneputsausainetta… saattaa tulla puhdasta jälkeä. Mulla ainakin Jaggen aluvanteet tuli hyvälle mallille…
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

W123 otettu ajoon taas tälle keväälle. Talvehtiminen mennyt hyvin. Lähti ihan hyvin käyntiin kun latasi akun täyteen ja pidin puolituntia lokilämmitintä päällä.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Hehkutuksen virtakiskon vaihto olikin työläämpi operaatio, koska hehkutulpan päässä oleva mutteri oli hitsaantunut kiinni virtakiskoon. Jouduin katkaisemaan hehkutulpan jotta sain sen irti. Onneksi hyllystä löytyi tehdasuusi hehkutulppa. Käyntiinlähtö parani. Toisaalta ilmakin on lämmin 15C, joten täytyy seurata tilannetta.
Liitteet
4549E2BF-B5B3-4196-9A34-753A875D4277.jpeg
4549E2BF-B5B3-4196-9A34-753A875D4277.jpeg (153.48 KiB) Katsottu 13373 kertaa
F342ED5F-9CFF-437F-BA2D-4F0EE576EBC8.jpeg
F342ED5F-9CFF-437F-BA2D-4F0EE576EBC8.jpeg (224.32 KiB) Katsottu 13373 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
topias2
Viestit: 449
Liittynyt: 09.10.2021 19:10

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja topias2 »

Hieno auto Sinulla on Sharedoc. Minulla on vastaavan korimallin vähän uudempi versio vuodelta 1983 ja 200 - bensa moottorilla varustettu. Väritykset sekä ulkona että myös sisällä ovat hyvin saman näköiset. Ei tarkasti ottaen kuitenkaan ihan samat. Hyvin vähän kilometrejä tulee tällä autolla ajettua, vaikka toimii täysin moitteetta. Vappuna ajettiin vuoden ensimmäinen lenkki Punkaharjun hienolla "harjutiellä". :) :)
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Ensi ajelu meni tänä vuonna kun vein peräkärryllä rautaromua kierrätykseen. Ilma oli lämmin 16C ja huomasin että taustapeilin lasi resonoi äänekkäästi 4-vaihteella 60-nopeusrajoitusalueella. Täytynee laittaa pikaliimaa pelilasin ja muovikehyksen väliin.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

topias2:
Joo sininen ulkoväri ja kerman värinen sisustus ovat hieno yhdistelmä! Myös barokit sopii hyvin tähän.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Vaihdoin myös hehkutusreleen. Uudemmassa valmistusleima oli 5/2000. Vanhassa 6/1976. Nyt hehkuttaa ja lähtee käyntiin hyvin.

Kuvassa ylempi on uusi rele.
Liitteet
5ED9BF69-916F-496E-A8F5-C3F41E4E5FA9.jpeg
5ED9BF69-916F-496E-A8F5-C3F41E4E5FA9.jpeg (122.66 KiB) Katsottu 13285 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Ajelin tänään pitkästä aikaa ja huomasin että kytkinpoljin irroittaa hieman liian ylhäällä. Kytkimen ohjaus on hydraulinen joten onkohan siinä mitään säätöä? Täytyy perehtyä asiaan.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
kerosiini
Viestit: 773
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Säätöä siinä ei ole, mutta kokeile ilmata. Eräässä yksilössä valutti aina työsylinterin tyhjäksi kovalla pakkasella ja silti sama sylinteri pelaa edelleen kun lisäsi nestettä ja ilmasi kytkimen :D
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Huomasin että plus+akunkenkä kuumenee startissa. Vika on kaapelin päässä jossa on kaapelin kuparisäikeitä katkeillut tärinän vuoksi. Kaapeli on jostain syystä tiukalla ja moottorin liike nitkuttaa kaapelia ja säikeitä on katkeillut. Koska kaapeli on lyhyt en voi enää tehdä uusiksi akunkengän ja kaapelin liitosta. Kaapelia ei voi jatkaakkaan koska kyse on museoautosta. Täytyy alkaa katselemaan purkuosana parempaa kaapelia. Ebay.de myynnissä olisi passeli kaapeli jonka hinnaksi tulisi noin 43 euroa. Huutelin sen.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Tänään kävin hakemassa kesämökille takakontissa muovikanistereissa 175 litraa vettä ja kaksi 11 kilon teräskuorista kaasupulloa niin oli perä melko alhaalla. Ajo-ominaisuudet kuitenkin ihan hyvät eikä juuri ajossa huomannut.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Purkuosa-akkukaapeli saapui Saksasta. En kuitenkaan asenna sitä nyt vaan vasta ensi keväällä johtuen kiirustilanteesta. Keväällä suunnitelmissa on uusia myös lämmityslaitteen hana ja mahdollisesti myös kenno. Huomenna on tarkoitus siirtää 123 talvisäilytykseen.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
650000tuttavuus
Viestit: 2147
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Tiedoksi, että Iisalmen Sanomissa huomenna juttua tollasesta 280 CE:stä, jos joku pääsee lukemaan (poistakaa, mikäli teen journalisti- tms.virheen).

" Siinä se nyt seisoo. Nimittäin Iisalmen ja ehkä koko Savon hienoin Mercedes Benz. Tai näin ainakin on sanottu.

Ja onhan se tyylikäs yksilö. Saksalaisen ammattiosaamisen tuote. Auto on otettu käyttöön 17.10.1973. Kilometrejä siihen on kertynyt tähän mennessä vajaat 96 000.

Auton erikoisuus on amerikkalaistyyliset tuplapuskurit sekä edessä että takana. Vasemmalla on antenni, joka nousee, kun virrat käynnistää.

Iisalmen seudulla liikkuu tiettävästi myös vuoden 1974 mallin Mersu. "
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
650000tuttavuus
Viestit: 2147
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Korjaan SE
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
sompio
Viestit: 142
Liittynyt: 14.11.2007 20:42
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja sompio »

Tuon 280 jutun pitäisi löytyä tuolta.

https://www.iisalmensanomat.fi/paikalliset/5357125
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Iisalmen autoartikkeli näyttää olevan maksumuurin takana. Tosin näkyy vähän jutun alkua ja yksi kuva. Siistin näköinen peli.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Toinen takaroiskeläppä antautui ja alkoi roikkua vinossa, joten nykäisin sen irti kokonaan. Toisellakin puolella on osittain jo murtunut irti mutta roikkuu kuitenkin vielä suorassa. Täytyy alkaa metsästämään uudet roiskeläpät.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Akun latauksessa on jotain vikaa, koska akun varaustila vajoaa ajaessa. Merkkivalo ei pala. Täytyy katsoa hiilet ja mittailla.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7158
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Hiilet loppu niin merkkivalokaan ei syty
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Jaha, polttoainemittarikin on alkanut näyttämään enemmän kuin tankissa onkaan tavaraa. Tuli todettua kun pääsi loppumaan löpö tien päällä… juhannusaaton ruuhkaisessa menoliikenteessä moottorien pientareelle.

Soitin apua ja odoteltua aikani sain kanisterilla löpöä. Ei kuitenkaan lähtenyt käyntiin kun polttoainejärjestelmään pääsi ilmaa ja akku tyhjeni startatessa. Ei uskallettu alkaa hinaamaan kun oli niin kova liikenne. Lopulta täytyi jättää auto pientareelle ja varoituskolmio perään.

lisäys

Käytiin savustamassa juhannuskalat kesämökillä ja tultiin uudestaan iltapäivällä ruuhkahuipun jälkeen ja hinattiin auto huoltoasemalle noin 1,5 km päähän. Matkalla noin 1 km kohdalla mersu jo lähti käymään kunnolla. Jouduin kuitenkin sammuttamaan huoltoasemalla tankkauksen ajaksi. Lähti kuitenkin käyntiin omin avuin.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Laturin hiilet oli loppu. Hyllyssä ei ollut varahiiliä, joten tein väliaikaisen korjauksen lyömällä lyhyemmän hiilen tinauspistettä alemmaksi tuurnalla ja vasaralla. Hiili tuli ulos noin millin, joka riittää vähäksi aikaa siihen että saan uuden sopivan hiilisillan hommattua. Tarkistin jännitemittarilla ja nyt laturi lataa auton käydessä.

Vaihdoin samalla lämmityslaitteen puhaltimen sulakkeen (sulake nro 10), jossa on ajottain esiintynyt kontaktihäiriöitä, jonka vuoksi puhallin ei ole lähtenyt 1-asennossa heti pyörimään startissa.
Liitteet
Lyönti tuurnalla sisemmän hiilen juotospisteeseen
Lyönti tuurnalla sisemmän hiilen juotospisteeseen
IMG_3812.jpeg (162.43 KiB) Katsottu 8559 kertaa
Sisempi lyöty ulos millin verran.
Sisempi lyöty ulos millin verran.
IMG_3811.jpeg (165.5 KiB) Katsottu 8559 kertaa
Sisempi hiili kulunut lyhemmäksi.
Sisempi hiili kulunut lyhemmäksi.
IMG_3810.jpeg (161.13 KiB) Katsottu 8559 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Tämän kesän ajopäivät W123lla tuli täyteen ja siirryn nyt ajeleen SLCllä loppukesän. Fiilistelykuvia tallista.
Liitteet
S123, Monark ja W123
S123, Monark ja W123
IMG_3830.jpeg (396.89 KiB) Katsottu 8442 kertaa
SLC ja S123
SLC ja S123
IMG_3829.jpeg (388.48 KiB) Katsottu 8442 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Otin vielä W123n tallista ajoon kun on niin hyvät kuivat ilmat lähipäivinä.

Tilasin laturin hiilisillan Motonetista.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Pitkästä aikaa otin W123n tallista talvilevolta. Latasin akkua pari tuntia ja lähti juuri ja juuri käymään. Starttimoottori pyöritti hyvin laiskasti.
Vaihdoin akun pluskaapelin starttimoottorille. Alkoi starttaamaan tosi hyvin ja lähtee nyt käyntiin kuin palmun alta.

Kävin katsastuskonttorilla ja auto meni läpi katsastuksesta ja nyt on taas neljän vuoden leima. Nyt on hyvä mieli kuin harakalla.
Liitteet
IMG_4523.jpg
IMG_4523.jpg (72.55 KiB) Katsottu 2209 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Vaihdoin lämmityslaitteen vesihanan, koska sen toisen pään vaijeriin kiinnittyvä varsi oli katkennut. Alkuperäinen oli metallirunkoinen. Purkuosa on muovirunkoinen. Pidän alkuperäisosan tallessa, koska sen varmaan pystyy korjaamaan epoksiliimalla.

Korjasin lämmityslaitteen kennon vuodon Holtsin nestemäisellä paikkausaineella.Tiedän, että kaikkein puhdasverisimmät automiehet eivät pidä tätä parhaimpana tapana korjata kennoa, koska se saattaa heikentää lämmityslaitteen tehoa, mutta koska autolla ei ajeta talvella, niin se ei haittaa tässä tapauksessa.
Liitteet
IMG_4530.jpg
IMG_4530.jpg (152.88 KiB) Katsottu 2105 kertaa
IMG_4531.jpg
IMG_4531.jpg (203.17 KiB) Katsottu 2105 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Konepellin avausvaijeri tai kiinnitys ripaan antautui. Nyt en saa konepeltiä auki. Täytyy tutkia rivan kunto ja saako vaijerin päästä kiinni pihdeillä.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Sain auki konepellin, kun purin kojelaudan alapaneelin pois, ja käänsin ripaa tosi reilusti ylös. Jostain vaijeri ikäänkuin venyy, mutta kumpikin pää ja kuori näyttää ehjältä. Mystistä. Täytyy tutkia netistä miten vaijeri vaihdetaan ja mistä saa hankittua.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Vaijerin salpapää oli ollut muovikuoren tukemana säätötötsiä vasten ja ajan kanssa muovikuori oli hapertunut. Tämän vuoksi vaijerin kuori oli suhteellisesti lyhentynyt. Säädin vaijerin säätötötsin maksimiin ja nyt salpa aukeaa kuten pitääkin. Asensin salpaan varalta rautalankakiepin, jotta saan konepellin auki alakautta siltä varalta, jos vaijeri pettää vielä uudestaan.
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

Purin keskikonsolia ja hansikaslokeron. Irroittelin lämmityslaitteen vesihanalle menevät vaijerit, koska ne eivät toimineet oikein. Kuskin puolella oli vaijerin kuori irronnut muovitötsistä. Sen liimasin kiinni. Apparin puolella helminauha oli katkennut säätimen sisällä. Tilasin apparin puolelle koko säätimen purkuosana Saksasta, hintaa tuli 40 eur rahteineen.

Kuskin puolen korjaus onnistui täysin. Apparin puolen sain kasattua rikkinäisellä säätimellä, siten että siinä on osittainen säätöalue kylmästä päästä noin 40% lämpöön asti. Korjaan apparin puolen loppuun kunhan saan säätimen Saksasta.

------

Kävin koeajolla varmistamassa että lämmityslaitteen säädöt toimivat. Toimiihan ne mutta vaijerit meni ristiin, eli kuskin lämpösäädin säätää matkustajan puolta, ja toisinpäin. Täytyy kääntää vaijerit kunhan uusi apparin puolen säädin tulee asennettavaksi.
Liitteet
IMG_4547.jpg
IMG_4547.jpg (116.17 KiB) Katsottu 1926 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Avatar
Sharedoc
Viestit: 469
Liittynyt: 30.8.2012 19:19
Paikkakunta: Oulu

Re: W123 300D -76 kuvakertomusta

Viesti Kirjoittaja Sharedoc »

W123ssa riittää kivoja pikkuremontteja. Tällä kertaa apparin takaoven lukitusnupin vipu oli irronnut oven sisällä eikä ovea saanut lukkoon. Avasin sisäverhoilun, ja aivan oikein, lukitusvipu oli irronnut nivelestä, koska muovipusla oli pettänyt. Sidoin puslan nippusiteellä, ja nyt lukitus toimii taas.
Liitteet
IMG_4551.jpg
IMG_4551.jpg (149.06 KiB) Katsottu 1863 kertaa
IMG_4550.jpg
IMG_4550.jpg (128.5 KiB) Katsottu 1863 kertaa
C107 350 SLC -72 (MR), W123 300D -76 (MR), S123 300TDT autom -82, Fiat 600 -64 (MR), Neckar Panorama -66, Monark Monarped -61
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oldtimers”