Ensimmäisenä takavuosien ihmelaitos, moottorin omaa lämpöä varastoiva "akku".
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Entäpä lohkolämmittimen johtoon asennettava 2h-ajastin? Onko näppärä peli?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Onko markkinoilla lohkolämppäriin liitettävää termostaattia, toimintaperiaate se että moottoria pidettäisiin lämpimänä paahtamatta sitä koko ajan? Vai eikö lohkolämppärin "pieru" riitä muutenkaan kuin alhaisen peruslämmön ylläpitoon?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Tällaisia ajatuksia tuli näin kelien pakastuttua mieleen, ei viitsisi pitää autoa piuhassa 24h/ vrk, se ei vissiin tee hyvää tiivisteille jos ei ajella välillä?
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Opastakaa ja oikokaa näitä meikäläisen "taikauskomuksia".
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ainiin, webastoa en laita koska sekään ei pidä autoa jatkuvasti lämpimänä, oliko se 2 h jonka se pyörii -ja tyhjentää akun.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)