Ensimmäisenä takavuosien ihmelaitos, moottorin omaa lämpöä varastoiva "akku".


Entäpä lohkolämmittimen johtoon asennettava 2h-ajastin? Onko näppärä peli?


Onko markkinoilla lohkolämppäriin liitettävää termostaattia, toimintaperiaate se että moottoria pidettäisiin lämpimänä paahtamatta sitä koko ajan? Vai eikö lohkolämppärin "pieru" riitä muutenkaan kuin alhaisen peruslämmön ylläpitoon?

Tällaisia ajatuksia tuli näin kelien pakastuttua mieleen, ei viitsisi pitää autoa piuhassa 24h/ vrk, se ei vissiin tee hyvää tiivisteille jos ei ajella välillä?

Opastakaa ja oikokaa näitä meikäläisen "taikauskomuksia".

Ainiin, webastoa en laita koska sekään ei pidä autoa jatkuvasti lämpimänä, oliko se 2 h jonka se pyörii -ja tyhjentää akun.
