
Tuossa uudessa audissa ei vannevainta ole ainakaan vielä kovinkaan muikea. Tosin audi on jo vuosia onnistunut vannevalinnoissaan, eli eiköhän sieltä ole taas jotain kulttiklassikkoa tulossa.
(vannefetissi

On. Ainakin henkilöauton näköisissä malleissa käytetään takapainotteista 40/60 jakoa.karvine kirjoitti: Ja eikös uusissa audeissa ole ollut takapainoitteinen neliveto jo jonkin aikaa?
Joo, vanteet tekee auton. En oo MB:ltä nähny orkkiksena yhtäkään hyvännäköstä vannetta..Sergey kirjoitti:ei 210 oole edelleenkään hyvä nnäkönen mutta 211 on edelleen hyvän näkönen kuten uutuutenakin. ja 212 myös kunhan ei ajella niillä 16 tuumasilla kiekoilla vaan laitetaan massiiviseen koriin sopivammat vanteet
Tuossa uudessa audissa ei vannevainta ole ainakaan vielä kovinkaan muikea. Tosin audi on jo vuosia onnistunut vannevalinnoissaan, eli eiköhän sieltä ole taas jotain kulttiklassikkoa tulossa.
(vannefetissi)
Kappas, se on sitten ollu varmaan vain mulle uutta mallia se A4 jolla koitin kylykimyyryä kammeta ja tuntu että vaikka kuin polkee niin se vaan aliohjautuu740 GLE kirjoitti:On. Ainakin henkilöauton näköisissä malleissa käytetään takapainotteista 40/60 jakoa.karvine kirjoitti: Ja eikös uusissa audeissa ole ollut takapainoitteinen neliveto jo jonkin aikaa?
Mielestäni nykyinen Eemeli kilpailee F10:n sijasta pikemminkin Baijerin E60:n kanssa:Eldorado kirjoitti: Ja molemmat kuitenkin paljon paremman näköisiä kuin seniilipappamersu (212) omituisine takalokasuojan muotoineen ja pystyp*rseineen.
Samaa mieltä. Jos nyt lyötäsiin eteen säkillinen rahaa ja sillä pitäisi ostaa uusi auto, niin kyllähän E-mersun sijaan katse kääntyisi viitossarjaiseen, juurikin kuvien siniharmaassa värisävyssä. Vaikka MB-fani olenkin, olen myös esteetikko ja ulkonäössä bimmeri valitettavasti vetää tällä hetkellä pitemmän korren. Mersun muotoilupuoli hakee nyt kovasti linjaansa näiden kaikenmaailman kikkailujen muodossa, rauhallisuus ja linjakkuus ovat hävinneet ja tilalle on tullut kyllä kovaa yritystä suuntaan jos toiseen. Valitettavasti tuo yritys näkyy sekavana ja väkisinväännettynä linjattomuutena minun mielestäni. Nykymalleista ainoastaan 204 miellyttää enää omaa silmää, ja tietysti R230 (SL) mutta sehän onkin jo vanha korimalli ja korvautuu lähiaikoina, ja tuskinpa parempaan suuntaan.haju kirjoitti:Kyllähän tuo uusi BMW on tosi miellyttävän näköinen...
Jos vakaakulkuisen nelivetoisen haluaa pakottaa kaasulla luistamaan ennen kuin se luisyaa ihan luonnostaan, niin kaasua saa tosiaan olla aika paljon. Mutta silloin ollaan reilusti pidon rajoissa, joten miksi pitäisikään luistaa minnekään?XUX63 kirjoitti:Kappas, se on sitten ollu varmaan vain mulle uutta mallia se A4 jolla koitin kylykimyyryä kammeta ja tuntu että vaikka kuin polkee niin se vaan aliohjautuu740 GLE kirjoitti:On. Ainakin henkilöauton näköisissä malleissa käytetään takapainotteista 40/60 jakoa.karvine kirjoitti: Ja eikös uusissa audeissa ole ollut takapainoitteinen neliveto jo jonkin aikaa?Pitääpäs käydä joskus koklaan joku uudenkarhee
No joo siinä olen kyllä samaa mieltä että C-sarjasta olis tuo isotähtimaski saanut jäädäsonikki kirjoitti:Mun silmään ei vaan nuo Mersun uudet maskit istu yhtään. Isot tähdet kuuluu vain ja ainoastaan sporttisiin malleihin ja työkoneisiin eikä jonkuu hinnat alkaen perhekiikuttimen nokalle