Tiileriparka :(
Samanlainen kun Latelan poikien Natsisika Paitsi että bentsiini oli se emakko.Voisi etsiä diesel 124:n tuohon hommaan, jousituksen korotus olisi helppoa ja takaveto tietysti poikaa....
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Ei tässä oo joutanu kokeileen,jos sitä myöhemmin kesällä. On täsä vähä suunniteltu offroad rojektia jos ostettas emännän serkkupojan kanssa.dealer kirjoitti:Joko lähti
Pelto- felicia kiertää "rataa" ahkerasti. Voisi etsiä diesel 124:n tuohon hommaan, jousituksen korotus olisi helppoa ja takaveto tietysti poikaa....
mitään hyvää se ei tiedä...
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
100e ois tiijossa 124 2.5d automaatti mutta perä puuttuu.dealer kirjoitti:Joko lähti
Pelto- felicia kiertää "rataa" ahkerasti. Voisi etsiä diesel 124:n tuohon hommaan, jousituksen korotus olisi helppoa ja takaveto tietysti poikaa....
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Siis onko liiteri tyhjä sokotista KÄÄK! Jos näin on niin pitäishän semmonen hoitaa että ois tallouvessa yks tolokun kulukuvälinedealer kirjoitti:Ei ole, mutta jos nyt tarjottaisiin tästä jostain läheltä diesel-farkku-feliciaa kunnossa olevana edullisesti niin heti ostaisin.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mitäs jos laajentaisit katsantokantaasi Octavioihin, nekin voi rekata pakuksi, 1,9 TDi on aikamoinen säästöpossu myös Octaviana ja kestäväkin. Niin ja kun teikäläinenkin on astetta kookkaampi mies, niin on hieman enempi tilaakin kuin Fellussa.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Niin no, mitäpä minä tuolla omalla Ocullaani oon vaan viiteen vuoteen kohta 180 tkm ajanut (nyt 513 tkm mittarissa), niin ei oo tarvinnu juurikaan pajalla seisottaa, eikä ole vielä päässyt perseaukisuuskaan yllättämään Ocatvian tähden... Talvella on aina lähteny käymään jos on akku ollut kunnossa (ikää niille akuillekin tulee). Kylmäkään ei siinä ole päässyt yllättämään ikinä. Saattaa olla että vakuutusmaksu on himpun isompi, mutta kesällä toimiva ilmastointi kompensoi sitä tuskaa, Felluun kuin ei kylmästöintiä ole kai saanut muuta kuin L&K-editioniin. Uskallan väittää että' kyllä 1998-2004 mallin TDi Octaviat ovat vähintään yhtä luotettavia kuin Feliciat ja paljon mukavampia ajaa. Himpun kalliimpi on siis vakuutus, mutta mukavuus kompensoi. Niin ja pääseepä tuolla Ocullakin alle 5 litran matka-ajossa helposti. Kyllä suosittelisin kokeilemaan...dealer kirjoitti: pienet käyttökulut, yleinen vähävikaisuus ja talviominaisuudet eivät kuitenkaan ocusta löydy kokonaisuutena.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Omasta feliciasta jäi mukava kuva. Herätti tunteita puolesta ja vastaan. Mukavinta oli pienet käyttökulut ja 2+3 paikkaisuus pakuna. Nytkin olisi kaiken parasta ajaa omat ajot tuommosella pakulla. Kakspaikkaset autot ei onnistu kun lasten kanssa puuhastelee vapaapäivät.
Nettiautosta katselin näitä kovapenkkisiä pakuja, mutta tarjonta alkaa olla heikkoa.
Nettiautosta katselin näitä kovapenkkisiä pakuja, mutta tarjonta alkaa olla heikkoa.
En vaan pysty ajattelemaan octaviaa itselle ajoon.
Pitää olla ocussa webasto jos aikoo saada läheskään samalla tavalla lämpöä sisään kuin feliciassa.
Octaviassa rengasäänet on liian kovat, en jaksa keulan tankoja vaihdella, en jakopäätä jne. Lukot ei saa tähän tarkoitukseen hankkimassani autossa reistailla ei mikään, en ota omaan autoon vag levyjarruja taakse jne.
Ei vaan ole mielenkiintoa, en minä sillä etteikö ole ihan OK ajopeli ja ilmastointi olisi kiva, samaten toki kulkee eri malliin ahdetulla dieselillä. Niistä molemmista asioista taas lisää huolta.
Kulutus on varmasti octaviassa vähän pienempi, sikäli kulut alemmat.
Pitää olla ocussa webasto jos aikoo saada läheskään samalla tavalla lämpöä sisään kuin feliciassa.
Octaviassa rengasäänet on liian kovat, en jaksa keulan tankoja vaihdella, en jakopäätä jne. Lukot ei saa tähän tarkoitukseen hankkimassani autossa reistailla ei mikään, en ota omaan autoon vag levyjarruja taakse jne.
Ei vaan ole mielenkiintoa, en minä sillä etteikö ole ihan OK ajopeli ja ilmastointi olisi kiva, samaten toki kulkee eri malliin ahdetulla dieselillä. Niistä molemmista asioista taas lisää huolta.
Kulutus on varmasti octaviassa vähän pienempi, sikäli kulut alemmat.
Ei ole minun auto. Aloin noita halpoja skodia ja seatteja seuraamaan tämän säikeen innoittamana.
Kuopiossa olisi vähemmän ajettu mutta myös kalliimpi felicia yksilö
http://www.nettiauto.com/skoda/felicia/7708114
Mitä mieltä olet Fabia dieseleistä? Saako niitä rekisteröityä pakuksi?
Kuopiossa olisi vähemmän ajettu mutta myös kalliimpi felicia yksilö
http://www.nettiauto.com/skoda/felicia/7708114
Mitä mieltä olet Fabia dieseleistä? Saako niitä rekisteröityä pakuksi?
Kuopion autoa olen katsonut että kävisi kokeilemassa kun tulee käyntiä tuollapäin, silloin tällöin Mikkelissä käydään ja on matkan varrella.
Fabiaan en ole tarkkaan perehtynyt, sen tiedän että sen uudemmassa diesel konetyypissä on ollut mäntävaurioriski (olisiko peräti pakkasilla öljynkierto-ongelmaa tms.) ja joskus korjailtu ovenkahvoja - lukkoja parista yksilöstä työpaikalla.
Saahan sellaisen pakuksi kunhan on farkku.
Fabiaan en ole tarkkaan perehtynyt, sen tiedän että sen uudemmassa diesel konetyypissä on ollut mäntävaurioriski (olisiko peräti pakkasilla öljynkierto-ongelmaa tms.) ja joskus korjailtu ovenkahvoja - lukkoja parista yksilöstä työpaikalla.
Saahan sellaisen pakuksi kunhan on farkku.
Tuossa olisi kohtuuhintainen diesel fabia mutta rekisteröity 5lle. Saako tälläistä rekisteröityä pakuksi?
http://www.nettiauto.com/skoda/fabia/7643946
http://www.nettiauto.com/skoda/fabia/7643946
Piruuttani vänkään vielä ...ja korjaan muutaman asiandealer kirjoitti:En vaan pysty ajattelemaan octaviaa itselle ajoon.
Pitää olla ocussa webasto jos aikoo saada läheskään samalla tavalla lämpöä sisään kuin feliciassa.
Octaviassa rengasäänet on liian kovat, en jaksa keulan tankoja vaihdella, en jakopäätä jne. Lukot ei saa tähän tarkoitukseen hankkimassani autossa reistailla ei mikään, en ota omaan autoon vag levyjarruja taakse jne.
Ei vaan ole mielenkiintoa, en minä sillä etteikö ole ihan OK ajopeli ja ilmastointi olisi kiva, samaten toki kulkee eri malliin ahdetulla dieselillä. Niistä molemmista asioista taas lisää huolta.
Kulutus on varmasti octaviassa vähän pienempi, sikäli kulut alemmat.
Mitä keulan tankoja? Mä olen 180 tkm aikana vaihtanut vain alapallot
Jakopää hommia? Octaviassa pidempi hihnanvaihtoväli
Lukkojen reistailu? Älä nyt Seatiin Ocua sotke. Ei mitään ongelmia ollut lukkojen (eikä sähköikkunoidenkaan) kanssa
Levyjarrut takana? Kyllä mun 66kw Ocussa on takana rummut...
Lisäksi Octavia ei ruostu takakaarista, toisin kuin Fellu
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Eikös toi Octavia ole kohtuu samaa tekniikka kuin neloskoppainen Golf? Mulla on ollut 66 kw TDI EDITION variant vm 2002 ja se on suvussa vieläkin. Yhtäkään alustan osaa ei oo vaihdettu ja levyjarrut takana ovat pelanneet moitteettomasti. Kylmä se on kylmällä säällä. Lukot rupes pelaamaan rannikon nollan eri puolilla heitteleväs talves kunnon aseöljyruiskutuksella. Kuskin sähkölasi mekanismi on pettänyt jossain vaihees mun haltijointikauden jälkeen. Sanoisin että noin hyviä VAG:eja ei enää tehdä!Vanja-eno kirjoitti:Piruuttani vänkään vielä ...ja korjaan muutaman asiandealer kirjoitti:En vaan pysty ajattelemaan octaviaa itselle ajoon.
Pitää olla ocussa webasto jos aikoo saada läheskään samalla tavalla lämpöä sisään kuin feliciassa.
Octaviassa rengasäänet on liian kovat, en jaksa keulan tankoja vaihdella, en jakopäätä jne. Lukot ei saa tähän tarkoitukseen hankkimassani autossa reistailla ei mikään, en ota omaan autoon vag levyjarruja taakse jne.
Ei vaan ole mielenkiintoa, en minä sillä etteikö ole ihan OK ajopeli ja ilmastointi olisi kiva, samaten toki kulkee eri malliin ahdetulla dieselillä. Niistä molemmista asioista taas lisää huolta.
Kulutus on varmasti octaviassa vähän pienempi, sikäli kulut alemmat.
Mitä keulan tankoja? Mä olen 180 tkm aikana vaihtanut vain alapallot
Jakopää hommia? Octaviassa pidempi hihnanvaihtoväli
Lukkojen reistailu? Älä nyt Seatiin Ocua sotke. Ei mitään ongelmia ollut lukkojen (eikä sähköikkunoidenkaan) kanssa
Levyjarrut takana? Kyllä mun 66kw Ocussa on takana rummut...
Lisäksi Octavia ei ruostu takakaarista, toisin kuin Fellu
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Mie en suosittele octaaviaa ainakaan isoille ja painaville, ite särin selän octaavian penkillä, vaikka satalankulla sitä ennen ajoin.
Rengas melu on kova, joskus mystisiä sähkövikoja, rele ja sulakevalikoima takakontissa, niin sitten seleviää,Kylymä vaikka vebasto olikkiin, mahdoton jälleenmyydä.
Konepelti pitää aina muistaa tarkistaa,että se on kiinni kun sen avaa, itellä kerran unohtu ja lasille hyppäs.
Osat saksasta ostettuna ei kalliita
Toista octapiiniä en ihan heti ostais tai muutakaan vaggilaista, kaikkien parjaama ooppeli on osoittautunut nyt vähävikaiseksi ja huolettomaksi kulkineeksi. vm2000 1,7 diesel vapari korsa, kohta puoleen puolmiljoonaa lasissa ja lisää tulee. Rekisteröin sen pakettiautoksi, niin alta 170e trafi muistaa kerran vuodessa ja alle 5 litran menee satasen. vähän kylmähkö näillä keleillä, sitten kun kori lahoaa pois voi izuzulaisen koneen myydä johonkin kaivinkoneeseen, paitsi ei ne sielläkään taijja heti särkyä.
Rengas melu on kova, joskus mystisiä sähkövikoja, rele ja sulakevalikoima takakontissa, niin sitten seleviää,Kylymä vaikka vebasto olikkiin, mahdoton jälleenmyydä.
Konepelti pitää aina muistaa tarkistaa,että se on kiinni kun sen avaa, itellä kerran unohtu ja lasille hyppäs.
Osat saksasta ostettuna ei kalliita
Toista octapiiniä en ihan heti ostais tai muutakaan vaggilaista, kaikkien parjaama ooppeli on osoittautunut nyt vähävikaiseksi ja huolettomaksi kulkineeksi. vm2000 1,7 diesel vapari korsa, kohta puoleen puolmiljoonaa lasissa ja lisää tulee. Rekisteröin sen pakettiautoksi, niin alta 170e trafi muistaa kerran vuodessa ja alle 5 litran menee satasen. vähän kylmähkö näillä keleillä, sitten kun kori lahoaa pois voi izuzulaisen koneen myydä johonkin kaivinkoneeseen, paitsi ei ne sielläkään taijja heti särkyä.
Vänkää ihmeessä ! Mukava kun on tässäkin aiheessa keskustelua.Vanja-eno kirjoitti:Piruuttani vänkään vielä ...ja korjaan muutaman asiandealer kirjoitti:En vaan pysty ajattelemaan octaviaa itselle ajoon.
Pitää olla ocussa webasto jos aikoo saada läheskään samalla tavalla lämpöä sisään kuin feliciassa.
Octaviassa rengasäänet on liian kovat, en jaksa keulan tankoja vaihdella, en jakopäätä jne. Lukot ei saa tähän tarkoitukseen hankkimassani autossa reistailla ei mikään, en ota omaan autoon vag levyjarruja taakse jne.
Ei vaan ole mielenkiintoa, en minä sillä etteikö ole ihan OK ajopeli ja ilmastointi olisi kiva, samaten toki kulkee eri malliin ahdetulla dieselillä. Niistä molemmista asioista taas lisää huolta.
Kulutus on varmasti octaviassa vähän pienempi, sikäli kulut alemmat.
Mitä keulan tankoja? Mä olen 180 tkm aikana vaihtanut vain alapallot
Jakopää hommia? Octaviassa pidempi hihnanvaihtoväli
Lukkojen reistailu? Älä nyt Seatiin Ocua sotke. Ei mitään ongelmia ollut lukkojen (eikä sähköikkunoidenkaan) kanssa
Levyjarrut takana? Kyllä mun 66kw Ocussa on takana rummut...
Lisäksi Octavia ei ruostu takakaarista, toisin kuin Fellu
Aloin jopa oma-aloitteisesti miettimään etteä keulan rakenteen osalta taitaa olla niin että jotenkin sotkin passattiin.
Felician jakopään tekee tunnissa, octaviasta muistaakseni otetaan etupuskuri pois. Tapauksessa tiileri etupuskurissa on puolenkymmentä lisävaloa lisämausteena
Rumpujarrujen olemassaolo olikin uutta joka kertoo siitä ettei niissä ole ongelmia.
Onko noissa webasto vakiovarusteena ?